tunes

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΧΡΥΣΑ ΡΩΠΑ «Έχτισα συνολικά 9 σπίτια όταν ήμουν παντρεμένη αλλά μετά το διαζύγιο ξεκαθαρίστηκε και η περιουσία. Εκείνος κράτησε τα σπίτια, τώρα μένω στο ενοίκιο»

 «Έξω από τα δόντια» τα είπε η Χρύσα Ρώπα στο « Πρωινό mou» και δε δίστασε να αναφερθεί στη προσωπική της ζωή, το γιό της και το διαζυγιό της με το Θανάση Λάλα.  

Για τους φίλους της: «Δεν έχω και πολλούς δικούς μου ανθρώπους. Έχω χάσει αρκετούς δικούς μου ανθρώπους. Δεν είμαι μόνη μου όμως, είμαι πρεζόνι συναισθηματικό, χρειάζομαι να έχω κόσμο δίπλα μου, εξαρτόμαι από τους φίλους μου, από την αγάπη που παίρνω και δίνω. Είμαι πολύ τυχερή για τους φίλους που έχω»
  
Για τη περιουσία της και το γάμο της με το Θανάση Λάλα: «Έβγαλα λεφτά από αυτή την δουλειά αλλά πάντα τα έβαζα στο σπίτι. Δεν κράτησα χρήματα στην άκρη. Έχτισα συνολικά 9 σπίτια όταν ήμουν παντρεμένη αλλά μετά το διαζύγιο ξεκαθαρίστηκε και η περιουσία. Εκείνος κράτησε τα σπίτια, τώρα μένω στο ενοίκιο. Δεν με ενοχλεί. Δεν το λέω γιατί αυτό πρέπει να πω, μπορώ να γίνω πολύ κατίνα αν χρειαστεί. Δεν έχω απωθημένο. Στην ζωή όλα είναι ρίσκο.

Για τον γιο της: «Ο γιος μου, ο Κωνσταντίνος, με κάνει να αισθάνομαι νέα. Είναι μόλις 17 ετών και μέσα από την σχέση μου μαζί του νιώθω πως μου κάνει μετάγγιση αίματος, ενημερώνομαι για το τι παίζει στην εποχή μας. Μάνα είναι αυτοθυσία, κάνω πρωταθλητισμό γιατί θέλω να του προσφέρω τα πάντα. Είναι η πρώτη μου προτεραιότητα και η ευτυχία μου. Μετά έρχεται η δουλειά, το θέατρο, το οποίο είναι το οξυγόνο μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου