tunes

Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2011

Αθηνά Οικονομάκου "Αν είναι να ασχολούνται μαζί μου, όχι σχετικά με τη δουλειά μου, αλλά για τη προσωπική μου ζωή μου προτιμώ να αλλάξω επάγγελμα"


Η γνωστή ηθοποιός που καθιερώθηκε από το ρόλο της Ξένιας Παππά στο επιτυχημένο σίριαλ "Η ζωή της άλλης" μίλησε στο ένθετο του Ελεύθερου τύπου "Glam" και τη δημοσιογράφο Δήμητρα Μποφυλάτου για την επαγγελματική της ζωή ενώ ξεκαθάρισε τα πράγματα σχετικά με την προσωπική της ζωή. Αυτή τη περίοδο πρωταγωνιστεί στην παράσταση "οι Απελπισμένοι" όπου όπως λέει:

"Ο δικός μου ρόλος είναι πραγματικά έκπληξη γιατί δεν έχει καμία σχέση μ’ ότι έχω κάνει μέχρι τώρα. Υποδύομαι μια κομμώτρια παρδαλή, τη «Κικίτσα». Είναι  ένα «σαχλοκούδουνο» κατά κάποιο τρόπο, μια κοπέλα τρομερά δυναμική που έχει πιάσει τη ζωή της από τα μαλλιά και προσπαθεί να καταφέρει τους στόχους της, τελείως αμόρφωτη και πολύ έντονη προσωπικότητα, αλλά παράλληλα πολύ αθώα για τα δεδομένα της εποχής. Το πρόβλημα της είναι οι άντρες και η «Κικίτσα» βιώνει τα προβλήματα των σχέσεων, Είμαστε μια πολύ δεμένη ομάδα ανθρώπων και  ελπίζουμε να περάσουμε ένα ωραίο καλοκαίρι και να περάσει κι ο κόσμος καλά μαζί μας."

Παράλληλα έχεις ξεκινήσει γυρίσματα για μια μαύρη κωμωδία…
Έχουμε ξεκινήσει γυρίσματα για τη ταινία του Δημήτρη Αρβανίτη, που λέγεται: « Νύχτα στην Αθήνα» και παίζουν πολλοί αξιόλογοι ηθοποιοί όπως η Κάτια Δανδουλάκη, η Μαρία Γεωργιάδου, ο Μάνος Παπαγιάννης και πολλοί άλλοι.

Μετά τη συμμετοχή σου στη  «Ζωή της Άλλης»  έχεις άγχος για τα επόμενα σου βήματα;
Είμαι σε συζητήσεις για  ένα καθημερινό σίριαλ στο Mega όπου θα λέγεται «Η Εξίσωση» που θα προβληθεί αρχές Ιανουαρίου και για θέατρο, όπου υπάρχουν αρκετές προτάσεις. Στην περίοδο που είμαστε, δόξα το Θεό, τυχαίνει να έχω δυνατότητα επιλογής. Είναι πολύ σημαντικό αυτό γιατί είναι παρά πολύ δύσκολα τα πράγματα.


Θα σε ενδιέφερε να ασχοληθείς με την παρουσίαση κάποιας εκπομπής ή πρωτίστως σε ενδιαφέρει η ηθοποιία;
Πρωτίστως με ενδιαφέρει μόνο η ηθοποιία, όσο είμαι τυχερή και έχω προτάσεις. Άλλωστε αυτό έχω σπουδάσει και με ενδιαφέρει αποκλειστικά αυτό. Αν κάποια στιγμή η ζωή τα φέρει έτσι, και δεν μπορώ πλέον να δουλέψω ως ηθοποιός και μου έρθει μια πρόταση για παρουσίαση μπορεί να το σκεφτώ. Δεν είναι κάτι που αποκλείω, αλλά στη προκειμένη φάση δεν το σκέφτομαι. Δεν μου έχει γίνει  βέβαια και ανάλογη πρόταση, οπότε δεν υπάρχει λόγος να το σκεφτώ, αλλά προς το παρόν δεν με ενδιαφέρει. Είμαι πολύ μικρή και άπειρη για να ασχοληθώ με την παρουσίαση ειδικά ζωντανού προγράμματος και θεωρώ ότι οτιδήποτε κάνω σ’ αυτή τη ζωή προσπαθώ να το κάνω δίνοντας τον καλύτερο μου εαυτό.


Σε έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση; Έχεις κάνει περικοπές στα έξοδα σου;
     Φυσικά και έχω κάνει περικοπές στα έξοδα μου και φροντίζω όσο μπορώ και τα έσοδά μου. Κάνω κάτι που δεν έκανα ποτέ μέχρι σήμερα: προσπαθώ να βάζω χρήματα στη άκρη γιατί δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει. Γενικότερα είμαι  σπατάλη αλλά τώρα έχω αρχίσει να σκέφτομαι πολύ περισσότερο τα πράγματα γιατί οι καταστάσεις δυσκολεύουν. Πλέον δεν κάνω άσκοπες  σπατάλες, φροντίζω να παρέχω στον εαυτό μου τα βασικά, γιατί τα υπόλοιπα είναι δευτερευούσης σημασίας. Ποτέ δεν ξόδευα το μισθό μου για να πάρω τα πανάκριβα ρούχα. Δεν είμαι της μάρκας και ευτυχώς για το ντύσιμο μου μπορώ να συνδυάσω πράγματα που έχουν οικονομική τιμή και το αποτέλεσμα να είναι μια χαρά

Στο Σύνταγμά έχει κατέβει να διαδηλώσεις μαζί με τους «Αγανακτισμένους»;
 Δυστυχώς δεν έχω πάει γιατί όλο αυτό το διάστημα είχαμε πρόβες. Την ημέρα που είχα κανονίσει να πάω, ήταν εκείνη η Τετάρτη  έγιναν να επεισόδια και είναι ο μόνος λόγος που με σταμάτησε από το να πάω. Χαίρομαι όμως πολύ που είναι μια ειρηνική διαμαρτυρία και επίσης χαίρομαι πολύ γι’ αυτό που κάνουν οι Έλληνες αυτή τη στιγμή.


Είσαι 25 χρονών. Ο γάμος και η δημιουργία οικογένειας σε απασχολεί και εάν με τι προϋποθέσεις;
Με απασχολεί πολύ το ζήτημα του γάμου αλλά για αργότερα. Μακάρι να μου τύχει ο κατάλληλος σύντροφος και να κάνω οικογένεια  και παιδιά αλλά αυτό δεν το ξέρεις ποτέ αν θα προκύψει. Αν δεν έβρισκα τον σωστό σύντροφο δεν θα το διακινδύνευα. Προς το παρόν πάντως νιώθω ότι είμαι πολύ μικρή και δεν είμαι έτοιμη να δεσμευτώ και να πάρω τόσο μεγάλες ευθύνες. Έχω μεγαλώσει σε μια πολύ δεμένη οικογένεια και ονειρεύομαι να κάνω κάτι παρόμοιο: να δημιουργήσω δηλαδή μια οικογένεια που να είναι ενωμένη, να στηρίζει τα παιδιά της και να είναι πολύ αγαπημένοι οι γονείς ώστε τα παιδιά να μεγαλώσουν σ’ ένα σωστό περιβάλλον. Δυστυχώς είναι δύσκολο να βρεις ένα σωστό σύντροφο για να το κάνεις αυτό! Οι ανθρώπινες σχέσεις δεν είναι εύκολη υπόθεση! Εύχομαι όμως να είμαι τυχερή και να το βιώσω!

Ποιο απ’ όλα όσα έχουν γραφτεί σε έχει ενοχλήσει;
Πολλά. Μ’ ενοχλεί ο τρόπος και το ύφος που γράφονται κάποια πράγματα και  που πολλές φορές γράφονται ανακρίβειες.

Έχει γραφτεί για σένα κάτι που να ήταν 100% αναληθές;
Πολλά! Νομίζω ότι  το 90% απ’ όσα γράφονται είναι αναληθή, αλλά πλέον έχω συμβιβαστεί με αυτό, ξέρω ότι συμβαίνει, το έχω συνηθίσει και μακάρι να είμαι στο προσκήνιο λόγω του επαγγέλματος μου και γι’ αυτό το λόγο να ασχολούνται μαζί μου. Δεν με ενοχλεί να ασχολούνται μαζί μου, για όνομα του Θεού, θα ήμουν και αχάριστη. Απλώς θα προτιμούσα να ασχολούνται με τα επαγγελματικά μου και όχι με τα υπόλοιπα. Ξέρω από την άλλη ότι όταν είσαι στην πρώτη σειρά μάχης σίγουρα θα ασχολούνται και με θετικό αλλά και με αρνητικό τρόπο.  Ο καθένας κάνει τη δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί…

Πέρασες  και μια περίεργη φάση με κάποιους παπαράτσι. Έφτασες στο σημείο να πεις ότι σε απείλησαν. Έφτασες στα όρια σου με αυτή τη διαδικασία;
Υπήρχε ένας φωτογράφος που μου είπε κάποια στιγμή: “Αν δεν κάτσεις να σε βγάλω φωτογραφία θα σε ακολουθήσω σπίτι σου». Δεν τσακώθηκα, του είπα: «Αν το ήθος σου και η παιδεία σου στο επιτρέπουν, κάντο» και τελείωσα το θέμα και δεν ήταν κάτι  τόσο σοβαρό. Απλώς θεωρώ ότι επειδή είμαι ένας άνθρωπος που δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ τα μέσα μαζικής ενημέρωσης για να προβληθώ εκτός δουλειάς και δεν έχω σκοπό να το κάνω, εκτός αν μου συμβεί κάτι τρομερό και αλλάξω ζωή και προσωπικότητα, που εύχομαι να μην γίνει ποτέ. Βρίσκω δουλειές με καθαρούς όρους και θεωρώ ότι οφείλουν  κάποιοι άνθρωποι να το κατανοούν και να σέβονται ότι η δουλειά μου είναι ηθοποιός και όχι να φωτογραφίζομαι και να μιλάω για τα προσωπικά μου. Δεν με απασχολεί καθόλου να είναι το όνομα μου εξώφυλλο στα περιοδικά άσκοπά! Αν είναι να ασχολούνται μαζί μου, όχι  σχετικά με τη δουλειά μου, αλλά για τη  προσωπική μου ζωή μου προτιμώ να αλλάξω επάγγελμα! Απαιτώ σεβασμό από κάποιους ανθρώπους, όπως σέβομαι κι εγώ τη δουλειά τους! Όταν θα πάω σε κάποια πρεμιέρα, φυσικά και θα φωτογραφηθώ, δεν θα αρνηθώ, δεν θα δημιουργήσω πρόβλημα ποτέ στη δουλειά, δεν θα δημιουργήσω πρόβλημα για κανένα δημοσίευμα, αν και πολλά είναι αναληθή και με δυσαρεστούν.

Άλλωστε μπορεί ο δημοσιογράφος φαντάζομαι να σε πάρει τηλέφωνο για να διασταυρώσει την πληροφορία..
Υπάρχουν  κάποια περιοδικά όπου μάλλον οι άνθρωποι  πρέπει να γράφουν απ’ το μυαλό τους και μόνο κι όχι για μένα αλλά γενικά για ανθρώπους που τυχαίνει να τους ξέρω. Μιλάμε για θεωρίες επιστημονικής φαντασίας αλλά διαφωνώ κάθετα. Το κάνουν λίγοι θέλω να πιστεύω και προσπαθώ να μην ασχολούμαι.


Διαβάζω σε κάποια sites  ότι έχεις χωρίσει με άσχημο τρόπο με τον αγαπημένο σου. Ισχύει ή πρόκειται για φήμες;
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι εγώ ποτέ στη ζωή μου δεν έχω τσακωθεί με σύντροφο μου και στη συγκεκριμένη φάση δεν έχω τσακωθεί γενικότερα με κανέναν άνθρωπο ούτε έχω κανένα πρόβλημα. Όπως καταλαβαίνεις, φυσικά και είναι ψέματα και  έχω καταλάβει ότι δεν πρέπει να δίνεις δικαιώματα..

-Μα δεν δίνεις δικαίωμα με το να πας μια βόλτα με τον σύντροφο σου..
Δεν έχω πάει καν κάπου με τον σύντροφο μου το τελευταίο διάστημα, δηλαδή δεν έχω δώσει τέτοιο δικαίωμα.

Ίσως γι΄ αυτό έγραψαν ότι χώρισες..
Ίσως, ο καθένας ας γράφει ότι θέλει.. Δόξα το Θεώ είμαι πολύ καλά στη ζωή μου, συζητώ πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις για χειμώνα, έχω υγεία, την οικογένεια μου, τους φίλους μου κι είναι όλα καλά!

Σε ηλικία 18 ετών ήρθες στην Αθήνα aπό τη Σκάλα Λακωνίας για να φοιτήσεις στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.Eκείνη την εποχή είχες αποφασίσει να ασχοληθείς με την ηθοποιία;
  Kαθόλου, ούτε που μου περνούσε από το μυαλό. Νομίζω ότι  μόνη περίοδος που ήμουν σίγουρη ότι θα γίνω ηθοποιός είναι από τα τρία μέχρι και τα πέντε μου χρόνια. Τελικά το ένστικτο μου με καθοδήγησε σωστά. Από το νηπιαγωγείο έλεγα το ποίημα μου ξεκάθαρα, είχα καλή άρθρωση, δεν ντρεπόμουνα. Μετά έγινα πιο ντροπαλή, παρ’ ότι ασχολιόυμουν  ενεργά με τα καλλιτεχνικά, αλλά ο στόχος μου δεν ήταν η ηθοποιία. Μέχρι που ήρθα στην Αθήνα και τελείως τυχαία προέκυψε το να αποφασίσω να γραφτώ σε δραματική σχολή. Τελικά με κέρδισε η ηθοποιία!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου