tunes

Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου " Δεν μου συμπεριφέρθηκαν με τον πιο κομψο τρόπο οι δημοσιογράφοι!


Συνέντευξη στη Δήμητρα Μποφυλάτου, αναδημοσίευση από το «tvGlam» του «Τύπου της Κυριακής»



 Η ξανθιά Ροδίτισσα που κάνει τη διαφορά στον καναπέ της εκπομπής «Μες τη καλή χαρά» είναι η έκπληξη της χρονιάς και αποτελεί μια από τις πλέον πολυσυζητημένες νέες παρουσίες στην τηλεόραση. Παρ’ όλα αυτά, η ίδια δεν αφήνει τις κριτικές να κάμψουν το ηθικό της και είναι «Μες τη καλή χαρά», ακόμη κι όταν τα πράγματα δεν πάνε κατ’ ευχήν. Αλήθεια όμως, γιατί οι δημοσιογράφοι τη «σταυρώνουν»; Τί συμβαίνει στη προσωπική της ζωή; Θα θυσίαζε τη καριέρα της για την οικογένεια; Ποιά η σχέση της με την Ελένη Μενεγάκη;  H Κωνσταντίνα Σπυροπούλου απαντά σε δύσκολες ερωτήσεις, με το χέρι στη καρδιά.
Από τη Ρόδο στην Αθήνα κι από τη Φιλοσοφική, ασχολήθηκες με το μοντελινγκ και βρέθηκες στη συνέχεια στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη. Που τα βρήκες πιο σκούρα; Στα έδρανα του πανεπιστημίου ή στις πασαρέλες και τη tv;
Κάθε πράγμα έχει το βαθμό δυσκολίας του. Δε μπορώ σε καμία περίπτωση να συγκρίνω το Πανεπιστήμιο και το διάβασμα με τα υπόλοιπα. Το μόνο σίγουρο είναι πως κάθε αρχή  είναι και δύσκολη σε όλους τους τομείς.
H σχέση σου με την οικοδέσποινα της εκπομπής, τη Ναταλία Γερμανού, και τους υπόλοιπους συντελεστές, πως διαμορφώνεται;
Πολύ ομαλά και όμορφα θα έλεγα. Με τον καιρό γνωριζόμαστε όλοι καλύτερα, ανοιγόμαστε περισσότερο και εκτυλίσσεται μια υγιής συνεργασία. Νομίζω αυτό φαίνεται κιόλας..
 Πώς είναι να σε σταυρώνουνε καθημερινά και να είσαι από τα πλέον πολυσυζητημένα πρόσωπα της σαιζόν; Άλλαξε η ζωή σου ή προσπάθησες να μείνεις ο εαυτός σου;
Σε τι να με αλλάξει; Οι συνήθειες μου είναι οι ίδιες καθώς και οι φίλοι μου. Στη καθημερινότητα μου απλώς ασχολούμαι με περισσότερα πράγματα. Τώρα αν ρωτάς, με τους ανθρώπους που γνωρίζω τώρα είμαι περισσότερο επιφυλακτική.
 Η πρόσφατη περιπέτεια της υγείας σου, πώς εξελίχθηκε; Σε έκανε να δεις τα πράγματα με άλλο μάτι;
Δόξα τω Θεώ όλα εξελίχθηκαν φυσιολογικά. Είχα στο πλευρό μου τους γονείς μου και αγαπημένα μου πρόσωπα, καθώς και το γιατρό μου και το νοσοκομείο που με φρόντισαν και μου συμπεριφέρθηκαν άψογα. Απαλλάχτηκα από ένα πρόβλημα και νιώθω μια ανακούφιση. Αλλά κάθε πρόβλημα υγείας σε κάνει να σκέφτεσαι και να αναθεωρείς και τελικά τα πιο απλά πράγματα φαντάζουν τα ωραιότερα. ´Ασε που πολλές φορές ξεχνάμε και το θεωρούμε δεδομένο το να είμαστε υγιείς.
O αυθορμητισμός σου είναι σίγουρα το δυνατό σου χαρτί. Σε έχει οδηγήσει όμως σε “γκάφες” on camera αλλά και στη ζωή σου;
Δε ξέρω να σου απαντήσω όσον αφορά την τηλεόραση, γιατί είναι πολύ νωρίς. Μόλις που ξεκίνησα. Στην προσωπική μου ζωή σίγουρα έχω πέσει σε παγίδες εξαιτίας του αυθορμητισμού μου χωρίς όμως να έχω μετανιώσει για κάτι. Μου αρέσει όταν ζω τις στιγμές οι αντιδράσεις μου να είναι φυσικές και αληθινές. Βέβαια με τα χρόνια έρχεται η εμπειρία και αυτό περιορίζεται, γιατί προφανώς ξέρεις να διαχειρίζεσαι πιο ώριμα τις καταστάσεις.
  Είσαι από τις όμορφες παρουσίες στη μικρή μας οθόνη. Θα έκανες μια αισθησιακή φωτογράφηση, που είναι κάτι που ο ανδρικός πληθυσμός το ζητά εναγωνίως;
Δε θέλω να πώ ποτέ, γιατί όσες φορές το έχω πει έχω διαψευστεί. Σίγουρα όμως δεν είναι κάτι που έχω στο μυαλό μου να κάνω, γιατί δε συνάδει με την κατεύθυνση που έχω ακολουθήσει
 Με ποιο άλλο επάγγελμα πέραν της παρουσίασης θα ήθελες να ασχοληθείς;
Μόλις τώρα ξεκίνησα σ' αυτό το κομμάτι. Γιατί να σκεφτώ κάτι άλλο; Ας δώ πρώτα  πως θα εξελιχθεί αυτή μου η προσπάθεια και το ξανά συζητάμε.
Ποια είναι η πιο καίρια παρατήρηση που έκανες τις πρώτες φορές που σε είδες στο.. γυαλί;
Ότι είμαι πολύ άπειρη!
    Ποιο είναι το πιο άδικο πράγμα που έγραψαν για σένα και σε     νευρίασε;
Τι να σου πώ.. δε ξέρω ποιο να ξεχωρίσω. Δε μου συμπεριφέρθηκαν και με τον πιο κομψό τρόπο κάποιοι δημοσιογράφοι.
Ποιους παρουσιαστές ξεχωρίζεις; Έχεις τηλεοπτικά πρότυπα;
  Δε θα ήθελα να κατονομάσω κάποιον. Υπάρχουν άνθρωποι που μ’ έχουν εμπνεύσει και τους θαυμάζω και Έλληνες και ξένοι.
Η Ελένη Μενεγάκη, είναι ένας τηλεοπτικός θρύλος. Πώς αισθάνθηκες όταν τη πρωτογνώρισες και τι μάθημα πήρες από τη συμπεριφορά της εντος και εκτός πλατώ;
Περίεργα ένιωσα, με την έννοια ότι είναι ένας άνθρωπος που θαυμάζω και βλέπω στη μικρή οθόνη και ξαφνικά βρέθηκα να την έχω απέναντι μου και να της μιλάω. Δε μπορούσα να το συνειδητοποιήσω. Φαντάσου θυμάμαι τον εαυτό μου ανάμεσα σε πλήθος ανθρώπων να προσπαθώ να δώ την Ελένη Μενεγάκη στη Ρόδο σ’ ένα από τα ταξίδια της με τον πρωινό καφέ. Γνώρισα μια επαγγελματία και πάνω απ’ όλα έναν Άνθρωπο.
H οικονομική κρίση σε έχει επηρεάσει και ποια είναι η μεγαλύτερη «σπατάλη» που έκανες τον τελευταίο καιρό;
Φυσικά και μ´ εχει επηρεάσει η οικονομική κατάσταση που επικρατεί. Με φοβίζει το αύριο. Ωστόσο, σπατάλες ιδιαίτερες δεν έκανα ούτε πριν την κρίση, γιατί δεν μου το επέτρεπαν τα οικονομικά μου. 
Ποιος σε ξέρει καλύτερα απ’ όλους στη ζωή σου;
Νομίζω ότι ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουμε 100% τι κρύβουμε στη ψυχή μας. Παρόλα αυτά οι γονείς μου είναι πιο κοντά στο να με καταλαβαίνουν  και να ερμηνεύουν τη συμπεριφορά μου και τις αντιδράσεις μου.
Σε ποιον οφείλεις ένα «συγγνώμη» και σε ποιον θέλεις να πεις «ευχαριστώ»;
Για να ζητήσω δημόσια συγγνώμη θα πρέπει να έχω κάνει κάτι πολύ σοβαρό που αυτή τη στιγμή δεν περνάει απ´ το μυαλό μου. Αντιθέτως, ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω να πώ στους ανθρώπους που με πίστεψαν, με στήριξαν και μου έδωσαν την ευκαιρία να βρίσκομαι σήμερα σ’ αυτή τη θέση.
Τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο;
Μ´ αρέσει να αθλούμαι. Έχω ξεκινήσει ένα πρόγραμμα γυμναστικής που λέγεται crossfit και είμαι πολύ ενθουσιασμένη. Ο κινηματογράφος επίσης και το θέατρο είναι δυο συνήθειες που απολαμβάνω.
Aν έπρεπε να διαλέξεις, θα αντάλλασσες μια λαμπρή καριέρα στη τηλεόραση για τη δημιουργία οικογένειας;
Υπάρχουν τόσα παραδείγματα που μας επιβεβαιώνουν ότι αν υπάρχει θέληση μπορούν αυτά τα δυο να συνδυαστούν. Άλλωστε είναι τόσο νωρίς στο ξεκίνημα μου να μπαίνω στη διαδικασία να σκεφτώ ένα τέτοιο δίλημμα
Πιστεύεις στον έρωτα και που θα μπορούσες να φτάσεις για τον άνδρα της ζωής σου;
Και βέβαια πιστεύω. Είναι απ´ τα ωραιότερα συναισθήματα που μπορεί να βιώσει ο άνθρωπος. Κανείς δεν είναι σε θέση να ξέρει τα όρια του.
Έχεις ζήσει μεγάλους έρωτες;
Θεωρώ πως έχω, αλλά είμαι μικρή για να βγάλω τα συμπεράσματα μου.
Τι δεν θα μπορούσες ποτέ να ανεχτείς σε μια σχέση;
Τα ψέματα με διαλύουν!

Info

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Ρόδο. Ηρθε στην Αθήνα για σπουδές στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, αλλά τελικά την κέρδισε ο χώρος της μόδας. Διακρίθηκε μέσα από το διαγωνισμό «Miss Εurope Face» το 2007 και στην πορεία συμμετείχε σε διαφημιστικά. Έγινε γνωστή λόγω της συμμετοχής της σε διαφήμιση της Cosmote και μετά την ξεχωρίσαμε στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, όπου εμφανιζόταν ως μοντέλο. Έχει δηλώσει κολλημένη με.. τις σοκολάτες, αν και προσπαθεί να τις αποφεύγει.
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου