tunes

Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

Ευαγγελία Αραβανή «Xρωστάω στη Ναταλία Γερμανού ένα μεγάλο ευχαριστώ που με στήριξε»






   Συνέντευξη στη Δήμητρα Μποφυλάτου, αναδημοσίευση από το "TV-GLAM"
   

Πως σου φαίνεται που παρουσιάζεις την εκπομπή «Greeklips» στο mtv;
Είναι κάτι αρκετά διαφορετικό από ότι έχω κάνει μέχρι σήμερα στην τηλεόραση. Έχω την ευθύνη μιας  εκπομπής φρέσκιας, γεμάτη μουσική, νέες κυκλοφορίες, καινούργια βίντεο κλιπ. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!


Ήταν μια περίεργη χρονιά για σένα μέχρι τώρα. Φαντάζομαι ότι δεν περίμενες να πάρει τη θέση σου στο καναπέ της εκπομπής «Μες την καλή χαρά» η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Πώς το διαχειρίστηκες;
Η αλήθεια είναι ότι στενοχωρήθηκα πολύ όταν έφυγα. Δεν κατάλαβα γιατί συνέβη αυτό, τι είχα κάνει λάθος. Ένιωσα αδικημένη γιατί είχα περάσει δοκιμαστικό, με είχαν πάρει, ήταν μια ωραία παρέα στην εκπομπή, όλα τα παιδιά, αισθανόμουν ότι είχα δέσει μαζί τους και ξαφνικά με μια απόφαση όλα τέλειωσαν. Δεν πειράζει, πάμε παρακάτω!



Σε συνέντευξη σου είπες: «Εντάξει έχασα τη θέση μου αλλά δεν φταίει η Κωνσταντίνα γι’ αυτό». Ποιος φταίει; Θεωρείς ότι έχεις εσύ κάποια ευθύνη;
Ήταν μια απόφαση του σταθμού που έπρεπε να γίνει  σεβαστή. Νομίζω πως εγώ δεν φέρω καμία ευθύνη. Στην αρχή όταν μου είπαν ότι πρέπει να φύγω, φοβήθηκα ότι κάτι είχα κάνει λάθος εγώ. Ό, τι δεν έκανα καλά τη δουλειά μου. Ρώτησα λοιπόν τι είχα κάνει λάθος. Η απάντηση του σταθμού τουλάχιστον με καθησύχασε, καθώς ήταν μια απόφαση να μην είναι τόσα άτομα στον καναπέ της εκπομπής. Έπρεπε λοιπόν να φύγω εγώ.


H σχέση σου με την οικοδέσποινα της εκπομπής, τη Ναταλία Γερμανού, ποια είναι;
Η σχέση μου με την Ναταλία είναι εξαιρετική. Νιώθω ότι της χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί με βοήθησε και με στήριξε πολύ στη δύσκολη στιγμή που πέρασα, όταν έφυγα από την εκπομπή. Ξέρω πολύ καλά ότι έκανε ότι μπορούσε για να με βοηθήσει. Η Ναταλία είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος, ευαίσθητος που έχει βοηθήσει πολλούς στο χώρο. Την εκτιμώ και τη σέβομαι για όσα έχει καταφέρει. Κρίμα που δεν καταφέραμε να συνεργαστούμε φέτος όπως θα θέλαμε.



Κάποιοι λένε ότι η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου θα είναι η αυριανή οικοδέσποινα της εκπομπής «Μες την καλή χαρά». Θεωρείς ότι έχει τα φόντα να είναι παρουσιάστρια πρώτης γραμμής;   
Σίγουρα δεν είμαι εγώ ο κατάλληλος άνθρωπος να κρίνω τις ικανότητες κάποιου παρουσιαστή. Είμαι η ίδια πολύ λίγο καιρό στην τηλεόραση για να μπορώ να διακρίνω τα ταλέντα και τις ικανότητες των νέων ανθρώπων. Υπάρχουν κατάλληλοι άνθρωποι για αυτές τις θέσεις.

Η οικονομική κρίση σε έχει επηρεάσει σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο;
Νομίζω πως δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει δυσκολευτεί από όλο αυτό που περνάμε. Οι μισθοί μειώνονται, πρέπει να πληρώσουμε πολλά περισσότερα σε λογαριασμούς και εφορίες, δουλειές δεν υπάρχουν. Ναι με έχει αγγίξει, με έχει φοβίσει αλλά κάνω το σταυρό μου που έχω δουλειά.

Τα επαγγελματικά σου έχουν πάρει το δρόμο τους. Συμβαίνει το ίδιο και με τα προσωπικά σου; Είσαι ερωτευμένη;
Ποτέ δεν αισθάνθηκα άνετα να μιλάω για τα προσωπικά μου δημόσια. Αυτή η ανοικτή έκθεση της ζωής με φοβίζει. Καταλαβαίνω βέβαια ότι όταν εκτίθεσαι στο κοινό οφείλεις να ακολουθείς και τους κανόνες της δημοσιότητας. Σημασία έχει ότι είμαι καλά! Αυτή την περίοδο νιώθω ότι βάζω τη ζωή μου σε μια σειρά.


 «Δεν τολμούν να με φλερτάρουν!» έχεις πει σε συνέντευξη σου. Τι είναι αυτό νομίζεις που τους κάνει να διστάζουν; Μήπως μοιάζεις απλησίαστη;
Δεν ξέρω αν αυτό εισπράττουν οι άλλοι από εμένα. Νομίζω απλώς ότι πολλοί άνδρες δεν κάνουν το βήμα προς μια γυναίκα που είναι γνωστή ή που είναι εμφανίσιμη. Πιστεύω ότι δεν έχει να κάνει με τη γυναίκα αλλά με τον φόβο της πιθανής απόρριψης».


Kάποιες φήμες σε θέλουν να έχεις σχέση με τον Ηλία Βρεττό. Πώς απαντάς;
Όπως σου είπα, έρχομαι σε δύσκολη θέση να μιλώ για την προσωπική μου ζωή. Δεν θέλω να επιβεβαιώνω και να διαψεύδω ότι ακούγεται και γράφεται.

Σε ενδιαφέρει η δημιουργία οικογένειας ή έχεις στρέψει το ενδιαφέρον σου στη καριέρα σου αυτή τη περίοδο;

Είναι μια δύσκολη περίοδος για τα επαγγελματικά των ανθρώπων γενικά, θέλει προσεκτικά βήματα. Αυτή τη χρονική στιγμή είμαι επικεντρωμένη στα επαγγελματικά μου. Με ενδιαφέρει να κάνω σωστά πράγματα, σωστές επιλογές. Σίγουρα βέβαια, θέλω κάποια στιγμή να δώσω προτεραιότητα στη δημιουργία οικογένειας και πιστεύω ότι και αυτό θα έρθει στην ώρα του».

Ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που έχεις κάνει μέχρι τώρα;
Νομίζω πως δεν έχω κάνει κάτι τρελό.. Αν και Τοξότης, είμαι πιο συντηρητική και λειτουργώ με τη λογική.

Ισχύει ότι έχεις ασχοληθεί με το χορό;
Είναι αλήθεια. Έχω σπουδάσει χορό και διδάσκω σε μια σχολή λάτιν και ευρωπαϊκούς χορούς. Ήταν πάντα η μεγάλη μου αγάπη  και χαίρομαι που μπορώ να το κάνω πράξη.

Ποια είναι τα μυστικά για μια τέλεια σιλουέτα;

Δεν νομίζω ότι υπάρχουν μυστικά. Πιστεύω ότι κάθε γυναίκα ξέρει τι είναι αυτό που πρέπει να κάνει για τον εαυτό της. Άσχετα αν για όλες είναι δύσκολο τελικά να ακολουθήσουμε έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής. Εγω βέβαια είμαι λίγο τυχερή, γιατί δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα κιλά μου και δεν χρειάστηκε να υποβληθώ σε σκληρές δίαιτες. Δεν στερούμαι τίποτα, σίγουρα κάποιες φορές κι εγώ ξεφεύγω και αναγκάζομαι να προσέξω τη διατροφή μου για λίγες ημέρες. Νομίζω όμως ότι με έχει βοηθήσει και η ενασχόληση μου με τον χορό.

10 πράγματα που δεν ξέρουμε για την Ευαγγελία Αραβανή
1.    Μπήκε στις έντεκα στο Miss Universe το 2005
2.    Γεννήθηκε στην Αθήνα
3.    Μέχρι τα τρία της χρόνια έζησε στη Λευκάδα, και στη συνέχεια μεγάλωσε στον Κορυδαλλό
4.    Οδηγεί ένα Α Class
5.    Πηγαίνει σταθερά διακοπές στην Λευκάδα
6.    Μπορεί να βλέπει ξανά και ξανά το Braveheart
7.    Το φυσικό χρώμα μαλλιών της είναι καστανόξανθο
8.    Έχει μια αδερφή που οι δυο τους μοιάζουν αρκετά
9.    Της αρέσει στο σπίτι της να πλένει τα πιάτα
10.Είναι αρκετά ντροπαλή και οι άλλοι νομίζουν ότι είναι σνομπ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου