tunes

Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Πηνελόπη Πλάκα "Πεθαίνω για τον Κώστα Βουτσά"





 Θεωρείται μια από τις πλέον “καυτές” ενζενί της νέας σοδειάς της μικρής μας οθόνης. Μόλις 22 ετών, καταφέρνει να πρωταγωνιστεί παράλληλα στη παράσταση «Είδα το Χάρη με τα μάτια μου», ν’ ακονίζει τα μαχαίρια της στο “Dr Cook” με το Γιάννη Λουκάκο και να πρωταγωνιστεί στο σίριαλ του Mega «Με τα παντελόνια κάτω». Έχει χρόνο να ερωτευτεί άραγε;

Συνέντευξη στη Δήμητρα Μποφυλάτου, αναδημοσίευση από το tv-glam

Συμμετέχεις στο “Dr Cook”, στα μαθήματα μαγειρικής με το Γιάννη Λουκάκο. Έχεις ακονίσει καλά τα μαχαίρια σου; Πώς είναι η όλη διαδικασία;
Eίναι μια καταπληκτική εμπειρία και μ’ αρέσει πολύ που συμμετέχω, γιατί η μαγειρική είναι το χόμπι μου. Επίσης μαθαίνω πιο σύνθετες παρασκευές, γιατί μέχρι τώρα μαγείρευα τα κλασικά μαμαδίστικά φαγητά. Στο πρώτο μέρος του παιχνιδιού ο κύριος Λουκάκος κάνει μια συνταγή, εμείς του θέτουμε ερωτήσεις και εκείνος μας εξηγεί. Στο δεύτερο μέρος χωριζόμαστε σε ομάδες και μαγειρεύουμε το φαγητό που μας υποδεικνύει ο κύριος Λουκάκος. Νομίζω ότι μέχρι τώρα τα καταφέρνουμε επιτυχώς. Στο τρίτο μέρος ο κύριος Λουκάκος φτιάχνει ένα γλυκό, θέτουμε τις απορίες μας και στο τέλος τα τρώμε όλα (γέλια)!
Πώς είναι το κλίμα backstage;
Εξαιρετικό. Με τον Πέτρο Λαγούτη γνωριζόμασταν και έχουμε πολύ καλή σχέση, με τους υπόλοιπους, την Αγγελική Δαλιάνη, τη Κλαούντια Μάτολα, η ηθοποιός Πηνελόπη Πλάκα και τη Δήμητρα Σαλτού γνωριστήκαμε στο παιχνίδι και «δέσαμε».  

Τι φαγητό θα έκανες σ’ ένα τραπέζι;
Σωτέ χοιρινό με μανιτάρια και ταλιατέλες. Είναι απίστευτό!
Παράλληλα με τις μαγειρικές σου, συμμετέχεις στο επιτυχημένο σίριαλ του Mega «Με τα παντελόνια κάτω». Tί γεύση σου έχει αφήσει η συγκεκριμένη σειρά;
Αυτό που έχω αποκομίσει είναι ότι είναι μια πολύ «δυνατή» σειρά, γιατί έχει ένα πολύ μεγάλο καστ, είναι εξαιρετικά επίκαιρη και ο Βασίλης Θωμόπουλος, είναι εγγύηση για ένα επιτυχημένο σίριαλ. Διαδραματίζονται πράγματα που ζουν όλοι οι Έλληνες, απλώς  εμείς προσπαθούμε να δείξουμε τη κωμική όψη του νομίσματος. Διακωμωδούμε τη πραγματικότητα, γιατί μόνο με γέλιο μπορούμε να ξεπεράσουμε τα προβλήματα που μας έχει δημιουργήσει η κρίση. Γελάμε με τα χάλια μας, με λίγα λόγια!
Ξεκίνησαν επιτέλους νέες σειρές στη τηλεόραση, μετά από ένα χειμώνα τηλεοπτικής ανομβρίας.  Πώς σου φαίνεται αυτό;
Το Mega είναι το μοναδικό κανάλι που έχει ελληνικές σειρές αυτή τη στιγμή. Εκτός από το δικό μας σίριαλ, παίζει το «Πίσω στο σπίτι» και τα «Κλεμμένα όνειρα» και είναι πολύ σημαντικό ότι στηρίζει τους Έλληνες ηθοποιούς.
Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει το τηλεοπτικό σκηνικό. Πώς βλέπεις εσύ τα πράγματα εκ των έσω;
Κατά μια έννοια, θεωρώ ότι έπρεπε να το ζήσουμε κι αυτό.  Αυτό το λέω, με την έννοια ότι υπήρχαν τεράστιοι μισθοί και φτάσαμε στο σημείο μια χώρα με πληθυσμό δέκα εκατομμύρια πληθυσμό να έχει πάνω από σαράντα σίριαλ. Έπρεπε να το περάσουμε κι αυτό για να συνειδητοποιήσουμε ότι θα μείνουν λίγες δουλειές, (ελπίζω περισσότερες απ’ αυτές που υπάρχουν τώρα). Είναι ένα γερό μάθημα για τους ηθοποιούς αυτό. Γενικότερα για τη σημερινή οικονομική κατάσταση, νομίζω ότι έπρεπε να το πάθουμε όλο αυτό για να βάλουμε λίγο νερό στο κρασί μας και να βρούμε κάποιες αξίες που έχουμε ξεχάσει. Είναι πολύ σημαντικό να μπορέσεις να πεις: «Δεν θα βγω σήμερα για ποτό, θα κάτσω με τη φίλη μου στον καναπέ και θα μιλήσουμε».
Έτσι λένε οι ήρωες στο σίριαλ;
Ναι, αυτό ακριβώς πραγματεύεται και η σειρά. Βλέπουμε κάποιους ανθρώπους, από εκεί που δεν γνωριζόντουσαν να έχουν γίνει οικογένεια. Γελούσαμε και λέγαμε αστειευόμενοι, κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων: “Λες αυτό να δώσει ένα έναυσμα για να πάνε  οι άνθρωποι να μείνουνε στα camping»;
Τώρα τουλάχιστον που φτιάχνει ο καιρός, λες να μας «σώσει» ο ήλιος;
Σαν λαό πάντα μας σώζει ο ήλιος! Eμένα πάντως τη ψυχολογία μου την έχει «σώσει» πολλές φορές…
Θα αποχωριζόσουν  την Ελλάδα, για να κάνεις καριέρα στο εξωτερικό;
Moυ αρέσει πολύ να ταξιδεύω και να γνωρίζω καινούργιους πολιτισμούς, αλλά νομίζω ότι δεν θα ήμουν ικανή να το κάνω. Στο λέω με ντροπή, γιατί είναι πολύ μεγάλο στοίχημα να πάει κάποιος Έλληνας στο εξωτερικό και να ξεκινήσει από την αρχή. Θα ήθελα να ήμουν ένας τέτοιος άνθρωπος, αλλά δεν είμαι, το φοβάμαι πάρα πολύ. Όσο κι άσχημα να πάει η κατάσταση στην Ελλάδα θα μείνω, γιατί θέλω να στηρίξω τη χώρα μου.
Υποδύεσαι την Ειρήνη στο σίριαλ. Πως σου φαίνεται σαν χαρακτήρας;
Eίναι ένα παιδί είκοσι τριών χρονών που δε χαίρεται την ηλικία της και είναι πιο σοβαρή. Είναι η μαμά της οικογένειας, γιατί η δική της μητέρα είναι αλκοολική και έχει έναν αδελφό στην εφηβεία που περνάει ζόρια. Έχει κωμικά στοιχεία αλλά είναι η πιο σοβαρή της παρέας.
  Έχετε κοινά σημεία;
Ναι, γιατί ενώ είμαι νεαρή σε ηλικία, η ζωή μου τα έφερε έτσι, που έχω  λίγο «μεγαλώσει» πριν της ώρας μου. Φυσικά και έχω διατηρήσει την παιδικότητα μου, αλλά παράλληλα έφυγα από το σπίτι μου νωρίς, βρήκα δουλειά και έτσι έγινα υπεύθυνο άτομο, όπως η Ειρήνη.
 Ισχύει ότι πήγες σε εκκλησιαστικό σχολείο;

Ναι, όταν ήμουν στο δημοτικό. Οι γονείς μου εργάζονταν για πολλές ώρες, θεώρησαν ότι θα πάρω από εκεί σημαντικά εφόδια και έτσι έχω αυτή την εμπειρία. Μετά το τέλος του δημοτικού αποφάσισα να μη συνεχίσω και προτίμησα να πάω σ’ ένα δημόσιο σχολείο της γειτονιάς μου. Ήθελα να αισθανθώ λίγο πιο ελεύθερη!
Εκείνη την εποχή σκεφτόσουν ν’ ασχοληθείς με την ηθοποιία ή αργότερα σου προέκυψε;
To είχα σκεφτεί πρώτη φορά όταν ήμουν στο δημοτικό, το έλεγα ανοιχτά, αλλά παράλληλα το είχα πάρει και λίγο στη πλάκα. Η οικογένεια μου δεν είναι ιδιαίτερα θεατρόφιλη ή σινεφιλ, οπότε δεν είχα ιδιαίτερα ερεθίσματα. Κάπου στο λύκειο, όντας πολύ κλειστό και ντροπαλό παιδί, σκέφτηκα να συμμετέχω στην ομάδα θεάτρου, σε μια προσπάθεια να βρω ποια πραγματικά είμαι, να γίνω ένας πιο ανοιχτός και κοινωνικός άνθρωπος. Στη σχολή τα κατάφερα να απεγκλωβιστώ και ίσως να βρω κάποια στοιχεία του χαρακτήρα μου που δεν γνώριζα.
Πώς πήγες αλήθεια στη σχολή υποκριτικής;
Πέρασα στο Παιδαγωγικό, κάτι που ήθελα διακαώς. Είναι πολύ σημαντικό να κυνηγάς τ’ όνειρο σου, που στη περίπτωση μου είναι η υποκριτική, όμως είναι ωραίο να έχεις κι ένα δεύτερο “βραχιόλι” στο χέρι σου: να ξέρεις ότι ανά πάσα στιγμή μπορείς να γυρίσεις εκεί και να έχεις την εναλλακτική να ασχοληθείς και με κάτι άλλο που σου αρέσει βεβαίως. Αυτό έκανα κι εγώ!

Πώς είναι το κλίμα με όλους τους πρωταγωνιστές του σίριαλ;
Σε κάθε σειρά πρώτα απ’ όλα με ενδιαφέρει ο ρόλος που υποδύομαι και στη συνέχεια οι άνθρωποι με τους οποίους συναναστρέφομαι. Κάποιοι ήταν ήδη φίλοι μου, είναι όλοι όμως αξιόλογοι!

Ποιος ηθοποιός από το σίριαλ σε εξέπληξε ευχάριστα;
Όλοι, αλλά περισσότερο απ’ όλους ο κύριος Κώστας Βουτσάς. Τον λατρεύω, πεθαίνω και δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα είμαι στο ίδιο σίριαλ μαζί του! Ότι θα μπορώ να μιλήσω μαζί του, να μου δίνει συμβουλές. Ξέρεις πόσο σημαντικό είναι για έναν άνθρωπο που τώρα ξεκινάει; Να γνωρίσει ένα μύθο, ένα ιερό τέρας του θεάτρου και του κινηματογράφου; Λατρεύει τους νέους, τους βοηθάει και τους αγκαλιάζει με όλο του το είναι..

Με τη τηλεόραση ποια είναι η σχέση σου;
Δεν παρακολουθώ συνήθως προγράμματα γιατί προτιμώ να κάνω άλλα πράγματα στον ελεύθερο μου χρόνο. Βλέπω ταινίες και μου αρέσει πολύ η «Αυτοψία» με τον Αντώνη Σρόιτερ και οι «Πρωταγωνιστές» του Σταύρου Θεοδωράκη.
Τα τούρκικα σίριαλ σου αρέσουνε;
Το καλοκαίρι είχα παρακολουθήσει  για κάποια επεισόδια τη «Σιλά» και μου άρεσε αλλά δεν «κόλλησα».
Δεν είσαι από τους ηθοποιούς που κατηγορούν τα τούρκικα..
Δεν είναι τα τούρκικα οι φταίχτες. Ας μη μείνουμε στο ότι είναι τούρκικα, αλλά στο ότι είναι ξένες παραγωγές. Μόδα είναι θα περάσει, γιατί παλαιότερα υπήρχαν άλλωστε τα βραζιλιάνικα. Δεν μου αρέσει ο τίτλος «τούρκικα»..Υπάρχουν και αμερικάνικα σίριαλ. Εκείνα γιατί δεν μας πειράζουν; Θα μου πεις γιατί είναι πολλά και η προβολή τους είναι μεγάλη.
Είχες ένα άσχημο τρακάρισμα πριν από λίγο καιρό. Πώς έγινε;
Αυτή την εποχή μου έχουν συμβεί τα πανδεινα. Δεν πειράζει θα γίνω πιο δυνατή. Είναι καθημερινά πράγματα αυτά, είναι μέσα στη ζωή. Ήταν μια άσχημη στιγμή και τώρα είναι όλα καλά.
Ήταν μια δύσκολη περίοδος για σένα αυτή;
Ναι, αλλά ευτυχώς έχω τη δουλειά μου και τώρα νιώθω πιο ήρεμη και πιο ισορροπημένη. Μια νέα σελίδα ανοίγει, αυτός είναι ο τίτλος που θα έβαζα.
Και στα προσωπικά σου;
Nαι, γιατί αξίζει να κατέβεις και ν’ ανέβεις πάλι…

Μετά από μια εμφάνιση σου με τον πρώην σου και συνάδελφο σου, Παναγιώτη Μπουγιούρη, οι φήμες για επανασύνδεση οργιάζουν. Είστε και πάλι μαζί;
Προσπαθώ να μην δώσω σημασία και συνέχεια σ’ αυτά που λέγονται και γράφονται. Δεν θα ήθελα να απαντήσω καθόλου σ’ αυτή την ερώτηση.
Τι θα ήθελες από τη ζωή σου;
Να είμαι ήρεμη. Όπως είμαι σήμερα, ισορροπημένη κι ευτυχισμένη.
Δεν φτάνει μόνο ο έρωτας για να αντέξει μια σχέση στο χρόνο. Τι άλλα χαρακτηριστικά πρέπει να υπάρχουν;
Nα του αρέσει η συντροφικότητα, ώστε να ξέρεις ότι ο άνθρωπος που έχεις δίπλα σου θα είναι εκεί για σενα, και για τα άσχημα και τα εύκολα. Να είναι προστατευτικός, τρυφερός, να τον θαυμάζεις, να είναι άντρας. Εγώ είμαι παραδοσιακός άνθρωπος, θέλω αυτός ο άνθρωπος να είναι ο δυνατός της υπόθεσης.
Ποιο είναι το πιο extreme πράγμα που έχεις κάνει για τον έρωτα;
Να είμαι ειλικρινής με τα συναισθήματα μου και να δίνομαι χωρίς να περιμένω τίποτε απ’ τον άλλο..
Ποια είναι η μεγαλύτερη ανατροπή που έχεις κάνει μέχρι τώρα στη ζωή σου;
 Ν’ αφήσω το πανεπιστήμιο, τη πόλη που μεγάλωσα και να φύγω να σπουδάσω υποκριτική, χωρίς να ξέρω αν υπάρχει αύριο.



Ιnfo:

 Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 7 Νοεμβρίου του 1991.
Σπούδασε στην δραματική σχολή Μαίρη Τράγκα και παράλληλα στο Παιδαγωγικό Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στο τμήμα Νηπιαγωγών. Ήρθε στην Αθήνα το καλοκαίρι του 2010 για να κυνηγήσει το όνειρό της. Την ίδια μέρα βρέθηκε σε δύο οντισιόν: η μια για το σίριαλ "Είναι Στιγμές" και η άλλη για την ταινία του Νίκου Κούνδουρου "Το πλοίο". Τελικά, οι πρώτες οντισιόν που πήγε ήταν και οι τυχερές της καθώς επιλέχτηκε. Μάλιστα, όσον αφορά στη σειρά του ΑΝΤ1, "Είναι στιγμές", που είναι και η πρώτη της τηλεοπτική εμφάνιση, επιλέχθηκε για το συγκεκριμένο ρόλο μετά από κάστινγκ σε 1.800 υποψήφιες..





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου