tunes

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Μαίρη Συνατσάκη «Την τελευταία φορά που με φαντασιώθηκα νυφούλα, ήμουν στην έκτη δημοτικού»








Το χρυσό κορίτσι του «Μaster chef» αφήνει για λίγο τις κουτάλες και τα μαχαιροπίρουνα και αποκαλύπτεται: Ποιόν από τους τρεις κριτές προτιμά; Ποιος θα κερδίσει στο show; Τι μαγειρεύει στον αγαπημένο της, Μύρωνα Στρατή και γιατί δεν θέλει να ντυθεί νυφούλα;



Συνέντευξη στη Δήμητρα Μποφυλάτου, πηγή: ΤV-Glam, ένθετο του Τύπου της Κυριακής



Ο Κωνσταντίνος Καβάφης είχε γράψει: «σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος.» To Master Chef βγήκε στους δέκτες μας μετά από ενάμιση χρόνο αναμονής και αρκετές αναβολές. Πώς αισθάνεσαι και πως ήταν η εμπειρία;

Μου αρέσουν τελικά οι μεγάλοι δρόμοι. Για μένα ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, γιατί είναι μια μεγάλη παραγωγή και επίσης ήταν ένα πρόγραμμα το οποίο μου άρεσε να παρακολουθώ ως τηλεθεάτρια.

Με τι βαθμό αξιολογείς τον εαυτό σου ως παρουσιάστρια;

Δεν μου αρέσουν γενικά καθόλου οι βαθμοί, με αγχώνουνε! Δεν μπορώ να με βαθμολογήσω, αλλά όταν με βλέπω σε ό,τι κι αν παρουσιάζω στη τηλεόραση κάνω παρατηρήσεις και θέλω ν’ αλλάξω κάποια πράγματα.

Πιστεύεις πως σε δικαιώνει το τελικό αποτέλεσμα;

Γενικά είμαι ο πιο αυστηρός κριτής του εαυτού μου και θέλω το χρόνο μου για να βγάλω συμπεράσματα. Μπορώ πάντως να σου πω ότι είναι μια μεγάλη παραγωγή, φανταστικά στημένη, οι κριτές είναι καταπληκτικοί, δεν γίνεται να μην τους λατρέψεις κι όσο για τους παίκτες; Eίναι πολύ πιο «διαβασμένοι» και υποψιασμένοι από το πρώτο «Μaster chef». Αυτό κάνει ακόμη πιο ενδιαφέρον το παιχνίδι, γιατί θα δείτε πολλές εκπλήξεις και ανατροπές.

Τι σου έκανε εντύπωση, όσον αφορά τους παίκτες και ποιόν ξεχωρίζεις;

Το κύριο χαρακτηριστικό τους είναι ότι αγαπούν πολύ αυτό που κάνουν. Οι περισσότεροι έχουν μπει για να κερδίσουν κι αυτό φαίνεται. Δεν είναι σωστό να σου πω ποιόν θεωρώ φαβορί, αλλά επειδή η ψυχολογία επηρεάζει τη δημιουργικότητα, μπορώ να σου αποκαλύψω πως θα δείτε μεγάλες ανατροπές: ανθρώπους που είναι φαβορί να φεύγουν και άλλους παίκτες, πιο χαμηλών τόνων, να αντέχουν και να βγαίνουν ξαφνικά μπροστά..

Ποιο βασικό χαρακτηριστικό είχε ο τρόπος που παρουσίαζε το «Master chef» η Ευγενία Μανωλίδου, η Μαρία Μπεκατώρου και εσύ;

Η Ευγενία με το που πατούσε το πόδι της στο στούντιο έκανε αμέσως αισθητή την παρουσία της και ξεχώρισε για τη στιβαρότητα της παρουσίασης της. Η Μαρία ήταν κολλητή με τα πιτσιρίκια και πολύ τρυφερή μαζί τους. Εγώ εύχομαι να χαρακτηρίσω το παιχνίδι με μια θετική ενέργεια και διάθεση, ακόμη και στις δύσκολες στιγμές των αποχωρήσεων. Ελπίζω να είμαι γλυκιά ακόμη και τότε..

Πιστεύεις ότι το Master chef θα είναι ορόσημο για την περαιτέρω τηλεοπτική σου πορεία;

Είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία που μου έχει δοθεί ποτέ. Θεωρώ ότι μετά το «Εlatte»-τότε που η Ράνια Θρασκιά με πήρε στην εκπομπή της, χωρίς καν να με ξέρει- είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχω κάνει. Περιμένω με μεγάλη αγωνία τις εντυπώσεις του κόσμου.

Ποιοι θεωρείς ότι είναι οι λόγοι για τους οποίους το κανάλι σε επέλεξε για το ρόλο της βασικής παρουσιάστριας;

Φαντάζομαι θα είδαν πως εργάζομαι σκληρά κι ότι μου αρέσει πολύ η δουλειά μου. Όταν κάνω μια δουλειά, βάζω τα δυνατά μου για να βγει όσο καλύτερο γίνεται το αποτέλεσμα.

Δεν έπαιξε ρόλο το ότι ήσουν και μια οικονομική λύση;

Σίγουρα φαντάζομαι πως θα έστρεψαν το ενδιαφέρον τους σε πρόσωπα που δεν αμείβονται με μυθικά ποσά. Έχω δουλέψει στη τηλεόραση με πολύ φυσιολογικές αμοιβές. Δεν ξέρω καν αν παίζανε ποτέ χρυσά συμβόλαια στη τηλεόραση, ή ήταν ράδιο αρβύλα. Εγώ πάντως δεν τα έχω δει ποτέ, ούτε καν από μακριά!

Πως εξελίχθηκε η σχέση σου με τους κριτές; Με ποιόν είχατε καλύτερη χημεία;

Με τον κύριο Λευτέρη Λαζάρου δεν είχαμε πολλές επαφές αλλά είχα δοκιμάσει την καταπληκτική κουζίνα του πριν το παιχνίδι. Ήταν ο πρώτος άνθρωπος που με έκανε να αγαπήσω τη γαστρονομία και ήταν ο μπαμπάς μου στο πλατώ, από το πρώτο δευτερόλεπτο. Ο Δημήτρης Σκαρμούτσος ήταν το φιλαράκι μου κι αυτός που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ο Γιάννης Λουκάκος γιατί μου φαινόταν πολύ σοβαρός, αλλά είναι τόσο αστείος, με καυστικό χιούμορ. Μ’ έκανε να γελάω συνέχεια.

Ποιο φαγητό που δοκίμασες στο παιχνίδι σε έκανε να γλύφεις και τα δάχτυλα σου;

Θυμάμαι ένα καταπληκτικό μουσακά καραβίδας του κυρίου Λαζάρου, μια συνταγή με ορτύκια και όσπρια του Γιάννη Λουκάκου και από το Δημήτρη Σκαρμούτσο, χειροποίητη πάστα, που έμαθα να την κάνω και μόνη μου, κερδίζοντας φυσικά τις εντυπώσεις. 


 Πήρες κιλά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων;

Με βοηθάει πολύ ο μεταβολισμός μου αλλά επειδή ήμουν υποψιασμένη μαζί με τα γυρίσματα του «Master Chef» ξεκίνησα και γυμναστήριο. Ξυπνούσα έξι το πρωί και πήγαινα και χτυπιόμουνα, αλλά άξιζε τον κόπο

Πώς βλέπεις να διαμορφώνεται το τηλεοπτικό τοπίο;

Βλέπω ότι οι άνθρωποι της τηλεόρασης είναι πιο αισιόδοξοι για το 2013. Θα δούμε επιτέλους κάποιες σειρές! Είμαι παιδί της τηλεόρασης, μου λείπουν διάφορα στοιχεία της..

Όπως;

To να υπάρχει ποικιλία. Να μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε δύο σειρές, να ταυτιστείς με κάτι. Οι εκπομπές είναι πολύ λίγες και υπάρχει τηλεοπτική ένδεια.

Παρακολουθείς τούρκικα σίριαλ;

Όχι, επειδή είναι σαν σαπουνόπερες, κι αυτό είναι ένα είδος που δεν μου αρέσει. Προτιμώ τις κωμωδίες ή τα δράματα. Μου λείπουν πολύ τα σίριαλ και οι καλές παραγωγές, όμως από την άλλη νομίζω ότι ήταν πολύ περισσότερα απ’ όσα μπορούσε να στηρίξει η Ελληνική αγορά. Από την άλλη για τον τηλεθεατή είναι τεράστιο σοκ το να μην υπάρχει τίποτε στη τηλεόραση, από εκεί που υπήρχαν πενήντα σειρές.

Πώς σου φαίνεται που δεν είσαι φέτος στη παρέα του «Πρωινού mou»; Τι γεύση σου άφησε η θητεία σου εκεί;

Ξυπνάω νωρίς και παρακολουθώ την εκπομπή. Είναι μια γνήσια αισιόδοξη παρέα, που μου φτιάχνει τη διάθεση. Πέρυσι είχαν καταφέρει να ισορροπήσουν ανάμεσα στη ψυχαγωγία και την επικαιρότητα.

Έμαθες πράγματα στον καναπέ του «Πρωινό mou»;

Nαι έμαθα να κρατάω τις ισορροπίες ανάμεσα στη ψυχαγωγία και την ενημέρωση, την γκριζίλα και την αισιοδοξία, να είμαι ρεαλίστρια και από την άλλη να μεταδίδω χαρά στον κόσμο.

Με ποιον «κόλλησες» περισσότερο σαν παρέα;

Με όλους και γι’ αυτό κάνουμε παρέα εκτός δουλειάς, οπότε-ευτυχώς- δεν μου λείπουν!

To «Dancing with the stars 3» είναι επίσης ένα πρόγραμμα που μονοπωλεί το ενδιαφέρον. Πώς σου φαίνεται;

Ο χορός είναι το αγαπημένο μου χόμπι, οπότε το παρακολουθώ. Aγαπάω τη συγκεκριμένη παραγωγή γιατί ξέρω τους ανθρώπους που εργάζονται για να βγει αυτό το show.

Πώς σου φαίνεται ο Αργύρης Αγγέλου στο Dancing; Έχεις περάσει από θέση του. Πώς άκουσες τις κριτικές που δέχτηκε στο «βάφτισμα του πυρός» του;

Τον βλέπω πολύ γλυκό με τους παίκτες και μου αρέσει γιατί επειδή έχει περάσει από τη θέση τους, ξέρει πώς ακριβώς να τους χειριστεί. Οι αυστηρές κριτικές με το «καλησπέρα σας» που θέλουν να σε καταρρακώσουνε δεν ξέρω τι σκοπιμότητα έχουνε. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με την κριτική, αλλά από το πρώτο Live να βγάλουν συμπεράσματα για το αν το έχει ο Αργύρης ή δεν το έχει, είναι άδικο. Ας δίνουμε μια ευκαιρία στους ανθρώπους πριν τους καταδικάσουμε!

Aν δεν δούλευες στo Mega και σου γινόταν η πρόταση να χορέψεις στο «Dancing with the stars» θα το τολμούσες;

Μου αρέσει ο τρόπος που παρουσιάζονται στο κοινό οι παίκτες και ότι είναι μια παραγωγή που είναι για φιλανθρωπικό σκοπό. Θα το σκεφτόμουν, ναι γιατί όχι;

 «Η τηλεόραση είναι πλανεύτρα, μπορεί να σου κλέψει το μυαλό» έχεις πει. Τι εννοούσες;

Mπορεί πολύ εύκολα να χάσεις τις ισορροπίες σου, να αρχίσεις να ασχολείσαι με τα επουσιώδη. Η δουλειά αυτή έχει να κάνει με την προβολή και με το πώς σε βλέπουν οι άλλοι. Δεν γίνεται να αρέσεις σε όλους και να σε αποδέχονται, πρέπει να μπορείς να αντέξεις την κριτική, τα αρνητικά σχόλια και την απόρριψη. Μπορεί τέλος να μπερδέψεις τις πραγματικές αξίες της ζωής κι αυτό είναι το χειρότερο. Πρέπει να δουλεύεις καθημερινά με τον εαυτό σου και δεν είναι εύκολο να πεις: “Δεν με νοιάζει τι λένε για μένα”.

Έχεις σπουδάσει ψυχολογία και κάνεις ψυχοθεραπεία τα τελευταία οκτώ χρόνια. Πόσο σε έχει βοηθήσει αυτό να αντιμετωπίζεις τα πράγματα;

Με έχει βοηθήσει πολύ και η ψυχοθεραπεία. Στην εποχή μας είναι πολύ σημαντικό να μην βουτήξουμε στην κατάθλιψη και να ενδοσκοπήσουμε. Εύχομαι να επικρατήσουν έννοιες όπως η αλληλεγγύη και η αγάπη.

Aν μαγείρευες ένα ρομαντικό δείπνο για τον αγαπημένο σου, το Μύρωνα Στρατή, τι θα συμπεριελάμβανες απ’ όσα έμαθες;

Θα έκανα μια χειροποίητη πάστα με βασιλικό και ντομάτα για πρώτο πιάτο και θα τη συνόδευα με ένα υπέροχο φιλέτο ψαριού. Δεν μαγειρεύω πολύ, οπότε αυτά θα ήταν υπεράρκετα.

Ο έρωτας περνάει από το στομάχι;

Απ’ το δικό μου σίγουρα, επειδή ο Μύρωνας μαγειρεύει στο σπίτι κι εγώ πλένω τα πιάτα.

Πώς καταφέρνετε να κρατάτε τη φλόγα.. αναμμένη;

Τα ζευγάρια πρέπει να μην ξεχνάμε να επικοινωνούμε με ειλικρίνεια. Καμιά φορά μπαίνουμε στο τριπ του θυμού και εκνευριζόμαστε ο ένας με το άλλο. Πρέπει να μιλάμε μεταξύ μας, να λέμε ακόμη και πράγματα που μπορεί να ακουστούν δυσάρεστα αλλά είναι η «αλήθεια» μας.

«Eίμαστε τώρα για εκκλησίες;» απάντησες  όταν σε ρώτησαν πότε θα παντρευτείς. Δεν είσαι από τα κορίτσια που θέλουν να φορέσουν νυφικό;

Την τελευταία φορά που με φαντασιώθηκα νυφούλα, ήμουν στην έκτη δημοτικού. Αντιλαμβάνομαι την παράδοση και πόσο γλυκιά διαδικασία μπορεί να είναι για τους γονείς και τους συγγενείς αλλά δεν είμαι πολύ αυτής της φάσης. Αν κάτι με συγκινεί πολύ και θεωρώ ότι είναι το σημαντικότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις, είναι το να φέρεις στον κόσμο ένα παιδί. Η μητρότητα είναι το σημαντικότερο πράγμα που θα συμβεί στη ζωή μου, όταν θα έρθει η κατάλληλη στιγμή.

Τι εύχεσαι να σηματοδοτήσει το 2013 για τους ανθρώπους που μας διαβάζουν;

Εύχομαι ν’ αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τον διπλανό μας που μπορεί να έχει ανάγκη. Να αναπτυχθεί η αλληλεγγύη και να δούμε που φταίμε για όλα όσα συνέβησαν στη χώρα μας. Χρειαζόμαστε μια μεγάλη αλλαγή και αυτή θα έρθει μόνο αν αλλάξουμε κάποια πράγματα ο καθένας μέσα του, στον τρόπο που σκέφτεται.

Τι θέλεις να σου συμβεί μέσα στη χρονιά;

Θέλω να είμαι ήρεμη και αγαπημένη με τους δικούς μου ανθρώπους. Να αντιμετωπίζω τη ζωή σαν να μην είναι τίποτα δεδομένο.



Ιnfo:



Μπορεί να είναι γέννημα θρέμμα Αθηναία, όμως ο πατέρας της, Νίκος, από την Κρήτη και η μητέρα της, Ειρήνη, από τη Μάνη. Έχει μια δίδυμη αδελφή, την Αλίκη, με την οποία δεν μοιάζουν καθόλου, καθώς είναι διζυγώτες. Σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και  έγινε γνωστή μέσα από τη συχνότητα του Mad ως παρουσιάστρια τηλεοπτικών αλλά και ραδιοφωνικών εκπομπών. Τη γνωρίσαμε ακόμη καλύτερα στο «Elatte» του ANT1 που παρουσίαζε η Ράνια Θρασκιά, αλλά και σε τηλεοπτικές παραγωγές όπως το «X-Factor» και το «Dancing With The Stars» ως παρουσιάστρια των backstage.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου