tunes

Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Βάσω Λασκαράκη «Δεν πρόλαβα τα χρυσά συμβόλαια της τηλεόρασης»






Συνέντευξη στη Δήμητρα Μποφυλάτου, αναδημοσίευση από το "Tv-Glam" του "Τύπου της Κυριακής"



Πώς αισθάνεσαι που παίζεις στο μοναδικό σίριαλ της ελληνικής τηλεόρασης;
Aισθάνομαι πάρα πολύ τυχερή, αλλά παράλληλα πάρα πολύ απογοητευμένη με όλο αυτό που συμβαίνει, γιατί δεν ξέρουμε πια τι μας ξημερώνει. Είναι τόσος κόσμος άνεργος, άνθρωποι που εργάζονται αλλά τους χρωστάνε λεφτά. H κατάσταση είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρα.
Είσαι από τους ελάχιστους ηθοποιούς που τους βλέπουμε και στη τηλεόραση και στο θέατρο. Πώς τα καταφέρνεις;
Είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετέχω στη παράσταση «Βάλ’ τον υπουργό στη πρίζα» των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, ένα έργο που  ανεβαίνει μετά από δεκαέξι χρόνια πολύ αλλαγμένο και είναι πολύ επίκαιρο. Πρόκειται για μια παρωδία και όλα κρέμονται σε μια λεπτή κλωστή. To έργο πραγματεύεται το πού μπορεί να φτάσουν οι άνθρωποι για να μην χάσουν την εξουσία.
Πως εξελίσσεται η σχέση σου με το ρόλο  της Φαίης που υποδύεσαι στα Κλεμμένα Όνειρα;
Είναι μια σχέση αγάπης και μίσους. Είναι ένας ρόλος πολύπλοκος γιατί ακροβατεί ανάμεσα στην απόφαση της να πάρει τη ζωή της στα χέρια της και στο ότι την κάνουν ότι θέλουν. Είναι σε ένα στάδιο που ταλαντεύεται και δεν ξέρει τι να κάνει. Σε λίγο καιρό θα την παρακολουθήσετε να της γυρνάει το.. μάτι ανάποδα!
Τι εξελίξεις θα δούμε στο σίριαλ;
Φέτος η χρονιά ξεκίνησε με εξελίξεις, δεν είναι τόσο αργό το σενάριο όπως πέρυσι που έπρεπε να δουν οι τηλεθεατές τι γίνεται με κάθε ιστορία. Τώρα οι εξελίξεις τρέχουν με ραγδαίο ρυθμό: Υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν το Σταύρο να βγει από τη φυλακή. Η Χρύσα έχει μάθει ότι ο Σταύρος είναι αδελφός της και πρέπει να το αποκαλύψει σε κάποιους ανθρώπους. Το θέμα είναι ποιοι θα είναι αυτοί οι άνθρωποι…
Ασχολείσαι με τα νούμερα τηλεθέασης ή είναι κάτι που δεν σε αφορά;
Δεν παρακολουθώ μετά μανίας τα νούμερα. Έμαθα όμως πχ ότι το επεισόδιο που η Χρύσα μαθαίνει ότι ο Σταύρος είναι αδελφός της, ξεπέρασε το 45%. Με ενδιαφέρει η τηλεθέαση, γιατί όταν κάνεις κάτι, θέλεις να έχει ανταπόκριση..
Παρακολουθείς τον εαυτό σου στη τηλεόραση για να εντοπίζεις και τυχόν λάθη σου;
Πάντα βλέπω τις σειρές που συμμετέχω. Ακόμη και τώρα που τρέχω με το θέατρο παρακολουθώ το σίριαλ στο internet. Θέλω να βλέπω πράγματα που μπορεί να μην μου αρέσουν, γιατί ειδικά το καθημερινό σίριαλ, είναι μια τόσο γρήγορη διαδικασία που μπορεί κάτι να σου ξεφύγει. Πάντα παρακολουθούσα τις δουλειές μου, όχι από ωραιοπάθεια αλλά γιατί έχω αγωνία για το αποτέλεσμα της δουλειάς.
Πώς αποφάσισες αλήθεια να ασχοληθείς με την υποκριτική;
Στη Τρίτη λυκείου το πήρα απόφαση και δεν έδωσα πανελλήνιες, αλλά πήγα στο Κρατικό θέατρο Βορείου Ελλάδος. Ήταν μια τεράστια εσωτερική ανάγκη μου..
Με τη τηλεόραση ποια είναι η σχέση σου;
Έχω μεγαλώσει με την ιδιωτική τηλεόραση.. Ήμουν δέκα ετών όταν ξεκίνησε και έβλεπα μανιωδώς «Τρεις Χάριτες» και «Beverly Hills» που δεν έχασα ούτε ένα επεισόδιο.
Τώρα, τί σου αρέσει να παρακολουθείς στη τηλεόραση και τι σε κάνει να θέλεις να αλλάξεις κανάλι;
Με απογοητεύει πολύ το ότι δεν υπάρχει ελληνική μυθοπλασία, αυτό είναι το πιο θλιβερό. Δεν λέω να υπάρχουν πενήντα σίριαλ στον αέρα, αλλά να μπορούσαν να υπάρξουν σε κάθε κανάλι δύο-τρία σίριαλ.
Παρακολουθείς την ειδησεογραφία;
H αλήθεια είναι ότι δεν έχω πολύ χρόνο να δω ειδήσεις, με ενδιαφέρει αλλά σίγουρα δεν προλαβαίνω σε καθημερινό επίπεδο.
Ποια είναι τα αγαπημένα σου τηλεοπτικά προγράμματα;
Βλέπω το «Πρωινό Mou», αλλά γενικά δεν πορώνομαι με τις εκπομπές και τα τηλεοπτικά πρόσωπα.
Η οικονομική κρίση σε έχει επηρεάσει και αν ναι με ποιόν τρόπο;
Δεν πρόλαβα να κάνω χρυσά συμβόλαια, ούτε πήρα ποτέ πολλά χρήματα από τη τηλεόραση. Δουλεύω από το 2002 στο χώρο, όμως στη τηλεόραση είμαι σχετικά νέα και δεν πήρα ποτέ πολλά χρήματα. Δεν είναι κάτι που με στενοχωρεί αυτό, θέλω όμως αυτά που συμφωνώ να τα παίρνω.
Πολλοί ηθοποιοί εργάζονται αλλά τελικά δεν πληρώνονται ποτέ από τις εταιρείες παραγωγής. Εσύ θα το έκανες αυτό;
Ελπίζω να μην μου συμβεί. Κι εγώ κάνω υπομονή και υποχωρήσεις όπως όλοι μας. Δεν γίνεται να ζω σ’ ένα ψεύτικο κόσμο. Παρ’ όλα αυτά θέλω οι συμφωνίες να ισχύουν, να υπάρχει μια τάξη. Δεν θεωρώ ότι φταίει απόλυτα ο «χ» ή ο «ψ» γι’ αυτό: φταίει το πολιτικό σύστημα κι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση στη χώρα μας.
Ποιες  Ελληνίδες ηθοποιούς ξεχωρίζεις για το ταλέντο τους;
Η Βασιλική Ανδρίτσου είναι από τις πιο ταλαντούχες της γενιάς της, η Μίρκα Παπακωνσταντίνου, η Μαρία Καβογιάννη και η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου είναι από τις αγαπημένες μου.
Αν έπρεπε να επιλέξεις ανάμεσα στη τηλεόραση και το θέατρο, με το χέρι στη καρδιά, τι θα διάλεγες;
To θέατρο, αν και αγαπώ πολύ τη τηλεόραση. Σου δίνει την αναγνωρισιμότητα που σου επιτρέπει να σου γίνουν περισσότερες προτάσεις για το θέατρο. Αυτό τα τελευταία χρόνια το βλέπω πεντακάθαρα και δεν μπορώ να το αρνηθώ. Το θέατρο από την άλλη είναι τόσο αγαπητό και αναζωογονητικό. Είναι μαγικό και γι’ αυτό ξεκινάμε να γίνουμε συνήθως ηθοποιοί..
Θα σε ενδιέφερε το ενδεχόμενο να ασχοληθείς με τη παρουσίαση εκπομπών;
Μου έχουν γίνει κατά καιρούς περισσότερες προτάσεις για παρουσίαση τηλεοπτικών προγραμμάτων, παρά για σίριαλ. Είναι κάτι που ίσως το φοβάμαι γιατί δεν είναι η δουλειά μου αυτή. Μπορεί δειλά δειλά κάποια στιγμή να το αποφασίσω, αν βρω κάτι που θα με ενδιαφέρει πολύ.
Θα σε βλέπαμε να χορεύεις στο DWTS ως διαγωνιζόμενη;
Όχι, δεν το έχω τόσο πολύ το χορευτικό! Στα πλαίσια ενός ρόλου ίσως να χόρευα, αλλά να πάω να διαγωνιστώ, νομίζω πως όχι, δεν θα το ήθελα…
Η εμφάνιση σου σε βοήθησε στη καριέρα σου;
Η αλήθεια είναι ότι όταν έχεις μια χαριτωμένη εμφάνιση, πιο εύπεπτη στο τηλεθεατή, αυτό βοηθάει. Για να καθιερωθείς όμως σίγουρα χρειάζεται και το ταλέντο.
Τη σχέση σου με το σύντροφο και συνάδελφο σου, Γιάννη Τσιμιτσέλη δεν τη κρύβεις αλλά δεν την προβάλλεις ιδιαίτερα. Γιατί;
Δεν θα κάτσουμε κλεισμένοι στο σπίτι, αλλά είμαι προσεκτική γιατί θέλω κάποια πράγματα να τα κρατάω για μένα. Υπάρχουν και φορές που δεν τα έχω καταφέρει..
Δηλαδή;
Έχει τύχει δυο τρεις φορές να βγω στα περιοδικά χωρίς να το θέλω. Τώρα τελευταία, είδα φωτογραφία σε περιοδικά με το Γιάννη, εμένα, και τους «γονείς» μου. Μόνο που οι άνθρωποι που στη λεζάντα των περιοδικών αναγραφόντουσαν ως «γονείς» μου, ήταν στη πραγματικότητα φίλοι μας! Η φαντασία ορισμένων ανθρώπων οργιάζει.
Ποια είναι η μεγαλύτερη ανατροπή που έχεις κάνει μέχρι τώρα στη ζωή σου;
Η απόφαση μου να μετακομίσω από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα. Στην αρχή ήμουν πολύ αρνητική και μόνο στη σκέψη..
Έχεις δηλώσει ότι δεν είσαι κατά του γάμου. Σε ποια περίπτωση θα ένωνες τη ζωή σου με τη ζωή κάποιου άλλου;
Με το Γιάννη ζούμε σαν παντρεμένοι. Δεν έχει καμιά διαφορά αυτό που ζω, με το να πάμε στην εκκλησία. Βαριέμαι όλη αυτή τη διαδικασία με τα τζέρτζελα. Αν  αποφάσιζα να το κάνω, θα το έκανα για τυπικούς λόγους, όταν θα ήθελα να δημιουργήσω οικογένεια. Η άποψη μου πάντως, ότι ο γάμος είναι τζάμπα λεφτά, δεν αλλάζει. Είναι πάρα πολλά τα έξοδα κι όλα αυτά για το τίποτα. Δεν έχω πει ποτέ ότι δεν θα παντρευτώ, δεν είμαι κατά του γάμου. Είναι κάτι που δεν το ονειρεύομαι, δεν το σκέφτομαι, δεν μ’ απασχολεί..

10 πράγματα που δεν ξέρουμε για τη Βάσω Λασκαράκη

1. Αν δεν ήταν ηθοποιός θα ήθελε να είναι διακοσμήτρια.
2.Μέχρι τα 21 της χρόνια δεν είχε έρθει ποτέ στην Αθήνα.
3.Εώς τα 26 της χρόνια κοιμόταν με το παιδικό της μαξιλάρι, το οποίο πέταξε γιατί διαλύθηκε
4.Έχει εμμονή με τα βιβλία μυστηρίου, έχει διαβάσει οτιδήποτε έχει μεταφραστεί: από Αγκάθα Κρίστι, Άρθουρ Κόναν Ντόυλ, Μωρίς Λεμπλάν
5.Της αρέσει να φτιάχνει παζλ και το μεγαλύτερο που έχει κάνει είναι ένα 3500 χιλιάδες κομματιών, με τη Καπέλα Σιξτίνα,
6.Μπορεί να φάει μόνη της ένα οικογενειακό προφιτερόλ
7.Λύνει μανιωδώς τα σταυρόλεξα που μαυρίζεις μόνος σου κουτάκια.
8. Δεν καπνίζει.
9. Κατά τη διάρκεια των σχολικών της χρόνων δεν έβαλε ποτέ ξυπνητήρι. Ξυπνούσε μόνη της κάθε μέρα στις 7:45
10. Το αγαπημένο της παραμύθι είναι η Αλίκη στην χώρα τον θαυμάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου