tunes

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Μαρία Σολωμού "Eχω βαρεθεί να με ρωτάνε τα ίδια και τα ίδια"



 Σε συνέντευξη της στο ένθετο “Glam του Ελεύθερου τύπου της Κυριακής και στον Κωνσταντίνο Μπουγά η.. τσούγδω Μαρία Σολωμού μίλησε. Τι ξεχωρίσαμε(εκτός από την αγένεια που διακρίνει τις περισσότερες απαντήσεις της);

 Πώς αντιδρά όταν οι δημοσιογράφοι την ρωτούν αν θα παντρευτεί: “Μου ανεβαίνει η πίεση, οπότε μην το κάνεις σε παρακαλώ! Έχω βαρεθεί πάρα πολύ να με ρωτάνε τα ίδια και τα ίδια. Δηλαδή δεν υπάρχει άλλο θέμα συζήτησης σ’ αυτόν κόσμο. Αυτό είναι το μοναδικό πράγμα που με χαρακτηρίζει; Έλεος πια!”
Ποιο είναι το μεγαλύτερο μάθημα ζωής που έχει πάρει μέχρι σήμερα:
“Α δεν ξέρω, μην με ρωτάς τέτοια φιλοσοφικά και κουλτουριάρικα.., Ξέρω εγώ… Δεν είμαι ακόμη 60 χρονών για να σου πω (γέλια).”
Για το αν λέει την ηλικία της:
Όχι! Γιατί να την πω; Eίναι πολύ απλά τα πράγματα... Αυτό το κατάλαβα όταν ήμουν στη σχολή που άρχισαν να με ρωτάνε πόσο χρονών είμαι και μου ‘λεγαν «α είσαι μικρή γι’ αυτό, α είσαι μεγάλη γι’ αυτό». Λέω «αν δεν σας το ‘λεγα θα το καταλαβαίνατε;». Έτσι κι αλλιώς η ηλικία κάθε ανθρώπου είναι τηλεοπτική. Η ηλικία της δουλειάς, «πόσο με κάνεις;», το πόσο μπορεί να περάσεις στη δουλειά. Το να ακουστεί πόσων χρονών είσαι, αυτό μπορεί να επηρεάσει τη δουλειά. Δηλαδή στους ρόλους σου λένε «Α δεν κάνεις για μάνα!». Ναι, αλλά είμαι! Αυτή είναι η πλάκα. Πολλά τέτοια παραδείγματα μπορώ να σου πω... Γιατί να πω; Πόσο φαίνομαι; Δεν φαίνομαι είκοσι, αλλά δεν φαίνομαι και σαράντα ελπίζω (γέλια)... Κάπου στο ενδιάμεσο.
Πώς πάνε τα πράγματα στη προσωπική της ζωή:
“Γιατί ρωτάς με τέτοιο νοιάξιμο… Κοίτα πως θα σε προσπεράσω. Χλουτς... επόμενη ερώτηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου