tunes

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Εύα Αντωνοπούλου " Δεν μου αρέσει το πρόσωπο μούμια"




H Eύα Αντωνοπούλου έδωσε συνέντευξη στο "Glam" του Ελεύθερου τύπου της Κυριακής και τη Δήμητρα Μποφυλάτου και μίλησε για πολλά και διαφορα


-για το αν έχει βιώσει σαν επαγγελματίας την οικονομική κρίση είπε

"Ναι, δεν υπάρχει και κανένας που να μην την έχει βιώσει, πιστεύω. Περικοπές έχουν γίνει και στο δικό μας το κανάλι. Αλλά ξέρεις κάτι; Όταν εργάζεσαι και τα χρήματα σου μπαίνουν κάθε μήνα χωρίς πρόβλημα εννοείται ότι αισθάνεσαι «τυχερός» γιατί στις μέρες που ζούμε τίποτε δεν είναι δεδομένο. Και μ’ αυτή την έννοια την έχω νιώσει την οικονομική κρίση αλλά και γενικότερα τα χρήματα πλέον φτάνουν για πολύ λιγότερα πράγματα, οπότε κάποιες πολυτέλειες του παρελθόντος έχουν κοπεί. Για παράδειγμα φέτος ψώνισα ελάχιστα και έκοψα διάφορα άλλα έξοδα για το σπίτι ή και για μένα την ίδια. Και σίγουρα αντιλαμβάνομαι ότι όταν έχει κανείς οικογένεια είναι ακόμη πιο δύσκολο να τα βγάλει πέρα."

Ποιοι ήταν εκείνοι που της άνοιξαν την πόρτα στη τηλεόραση;

"Με βοήθησε ο Αντώνης Κανάκης κι ο Σωτήρης Καλυβάτσης που κάναμε τότε παρέα στη Χαλκιδική, όταν ξεκίνησα σε ένα μικρό τοπικό κανάλι στη Θεσσαλονίκη, το «Ωμέγα tv». Με  σύστησαν στον Λευτέρη Μαρόγλου, ο οποίος μου είπε ότι γίνονται castings για το συγκεκριμένο κανάλι. Εγώ τότε σπούδαζα στο Οικονομικό της Νομικής και πήγα πιο πολύ για το χαρτζιλίκι, έκανα το δοκιμαστικό και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα. Ήταν μεγάλο σχολείο τότε αυτό!"

-για το ενδεχόμενο να μεταναστεύσει " Koίτα, αν κάποια στιγμή μου δινόντουσαν ευκαιρίες δεν θα έλεγα «όχι» να φύγω στο εξωτερικό. Βέβαια δεν πιστεύω ότι είναι  πολύ εύκολο για έναν Έλληνα δημοσιογράφο, εκτός αν είναι ανταποκριτής ελληνικού μέσου, γιατί όσο καλά και να μιλάς τη γλώσσα είναι δύσκολο."

-Για το αν θα έκανε πλαστική "Είναι δύσκολο να αποδεχτούμε τη φθορά γιατί οι γυναίκες είμαστε αυτάρεσκα όντα. Γενικώς δεν μου αρέσουν τα αποτελέσματα που βλέπω σε γυναίκες απο αισθητικές επεμβάσεις και δεν μου αρέσει καθόλου το πρόσωπο μούμια."

Για τα ερωτικά της  "Eίμαι σε μια σχέση που με εκφράζει και με κάνει χαρούμενη και είναι εξίσου σημαντική  στη ζωή μου.Η δημιουργία οικογένειας σαφέστατα είναι κάτι μου με ενδιαφέρει και πιστεύω ότι συνδυάζονται με τη δημοσιογραφία και τη δουλειά."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου