tunes

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

Νίκος Μουτσινάς «Δεν κάνω τηλεόραση για τους τηλεκριτικούς»




Το γέλιο, απ’ ότι φαίνεται, είναι υπεράνω κρίσης! Ο εν λόγω κύριος μοιράζει απλόχερα το ταλέντο του καθημερινά στους «Δέστε τους», σχολιάζει με καυστικό τρόπο τα τηλεοπτικά πρόσωπα στο «Νικ Ο κλοκ» κάθε Τρίτη και κάνει τον κόσμο να γελά ακατάπαυστα στη παράσταση «Το ΚΤΕΛ», στο θέατρο «Κιβωτός».

Συνέντευξη στη Δήμητρα Μποφυλάτου



Κάθε φορά που κανονίζουμε να του πάρω συνέντευξη, τον ψάχνω σε σημείο να σκεφτώ να καλέσω την Αγγελική Νικολούλη, για να τον εντοπίσει. Δεν σε αγνοεί, απλώς τρέχει σαν τον τρελό και φυσικά το τηλέφωνο δεν είναι απόφυση του χεριού του. Κι όμως κάθε φορά που μιλάμε, μου πετάει τη μια ατάκα μετά την άλλη με ταχύτητα Στελθ, έχει κέφι, ζωντάνια, μπρίο και με κάνει να σκεφτώ ότι δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε πολλούς ταλαντούχους κυρίους Μουτσινάδες..


Tρέχεις και δεν φτάνεις με τη θεατρική παράσταση «ΚΤΕΛ».  Πώς σου ήρθε η ιδέα;
Ήμουν με τη Τζένη Διαγούπη και σκεφτόμασταν διάφορες ιδέες. Θέλαμε να κάνουμε μια μαύρη κωμωδία και να συνδέσουμε ανθρώπους, άσχετους μεταξύ τους. Το ΚΤΕΛ είναι «λουκούμι» σαν ιδέα, γιατί μπορείς να δεις μέσα τον οποιονδήποτε. Υπάρχει οικειότητα, φιλία με τους υπόλοιπους συντελεστές κι αυτό είναι πολύ βοηθητικό για την παράσταση. Είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί ο κόσμος περνάει καλά.
Πες μου αν θες λίγα λόγια για το ρόλο σου…
Κάνω τον   Αντώνη Τόνγκα, έναν καρδιοχειρουργό, ο οποίος ήταν παντρεμένος με τη Βασιλική Ανδρίτσου. Τον απαγάγουν κάποιοι μαφιόζοι, για να σώσει τον αρχιμαφιόζο του λένε: “Πρέπει να μας φέρεις δύο νεφρά και μια καρδιά» και έτσι προσπαθεί να βρει τα όργανα. Τυχαία σταματά το ΚΤΕΛ, μπαίνει μέσα να βρει ανυποψίαστα θύματα και όλο αυτό γίνεται κωμικά. Υπάρχει και μια ανατροπή στο έργο, που σου αλλάζει όλη την οπτική.
Πώς τον βλέπεις τον κόσμο στο θέατρο; Είναι πιεσμένος; Γελάει εύκολα;
Γενικά το γέλιο είναι αναγκαίο, πόσο μάλλον όταν τα πράγματα είναι πιεσμένα. Τότε το έχουμε ανάγκη ακόμη περισσότερο!
Είσαι και στη ζωή σου τόσο ευχάριστος και ομιλητικός όπως στις εκπομπές σου;
Με τους δικούς μου ανθρώπους είμαι όπως θέλω: Είμαι και έτσι όπως με βλέπετε στη τηλεόραση, αλλά με πιάνουν και οι “μαύρες” μου, υπάρχουν στιγμές που δεν θέλω να μιλήσω. Δεν προσπαθώ να είμαι το επίκεντρο, δεν κάνουμε κάποιο διαγωνισμό! Στη δουλειά, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Πχ. δεν μπορείς να πας καλεσμένος σε άλλη εκπομπή και να είσαι μουρτζούφλης…
Κάνεις πολλά πράγματα ταυτόχρονα και είπες πρόσφατα πως θα ήθελες να είναι η τελευταία χρονιά που θα είσαι στους «Δέστε τους». Πώς το αποφάσισες;
Γιατί είναι αλήθεια! Δεν έχω τίποτα  με τους ανθρώπους, για την εκπομπή μίλησα. Είναι ξεκάθαρο, απλώς θεωρώ ότι το «Δέστε τους» έκανε τον κύκλο του και ήταν και μεγάλος κύκλος. Είναι η Πέμπτη χρονιά φέτος. Δεν είμαι από τους παρουσιαστές που κάνουνε το ίδιο πράγμα, για πάρα πολλά χρόνια. Δεν θέλω να αρχίσω να μην αισθάνομαι καλά κάπου. Δεν μου έχει συμβεί ακόμη γιατί φέτος το «Δέστε τους» είναι το πιο ξεκούραστο πράγμα που κάνω. Τρέχω με το «Νικ ο κλοκ» που είναι καινούργια εκπομπή και πρέπει να το στήσουμε, τρέχω με την παράσταση. Με το «Δέστε τους» ξεχνιέμαι, γελάω…
To «Nικ ο κλόκ» πώς προέκυψε; Ήταν δική σου ιδέα; Το concept ήταν δική σου ιδέα;
Γενικά ήθελα πάντα να κάνω τηλεόραση βράδυ, γιατί σαν τηλεθεατής βράδυ έβλεπα τηλεόραση. Το είχα συζητήσει με το κανάλι, είχε πέσει στο τραπέζι η ιδέα για τον «Πιο αδύναμο κρίκο» που τελικά δεν έγινε και αυτό το concept του «Chelsea lately show» το βλέπω εδώ και ενάμιση χρόνο και σκέφτηκα να το κάνω, φέρνοντας το στα μέτρα μου..
Θεωρείς ότι κάθε φορά που γίνεται κάτι καινούργιο στην Ελλάδα, είμαστε έτοιμοι να το «κατασπαράξουμε»;
Kαι αγωνία υπάρχει και αδικία υπάρχει για κάτι καινούργιο και ευκολία στο να πεις πράγματα υπάρχει, το έχουμε κάνει κι εμείς από το «Δέστε τους». Έτσι είναι, το προϊόν που βγαίνει στον πάγκο σχολιάζεται και τα σχόλια είναι ανάμικτα.
Τα σχόλια των τηλεκριτικών είναι αρνητικά. Πώς σου φαίνεται αυτό;
Κοίτα να δεις, δεν θυμάμαι να μου έχουν γράψει ποτέ κάτι καλό οι τηλεκριτικοί. Δεν κάνω τηλεόραση για τους τηλεκριτικούς, την κάνω για τον κόσμο. Με ενδιαφέρει να περνάει καλά ο κόσμος.
Ακούς τα σχόλια και τις κριτικές ή το αποφεύγεις;
Φυσικά και τα ακούω! Με κάποιες επισημάνσεις συμφωνώ και με κάποιες άλλες λέω: “Aπό που κι ως που;” Τα φιλτράρω αυτά που ακούω και κοιτάω να κάνω το καλύτερο..  
Στην τελευταία συνέντευξη που πήρες από τον Τζώνη Καλημέρη προέτρεψε τους παρουσιαστές να βλέπουν τις εκπομπές τους. To κάνεις;
Το «Δέστε τους» μετά από τόσα χρόνια δεν το παρακολουθώ, το «Νικ ο Κλοκ» το βλέπω: Έχω δει συγκεκριμένα τα δυο πρώτα επεισόδια. Το βλέπω για να καταλάβω λίγο τι βγαίνει απ’ όλο αυτό. Είναι σωστό στην αρχή να το δεις. Μπορεί να το δεις και να βαρεθείς..
Έχεις διορθώσει με αυτό τον τρόπο πράγματα στην εκπομπή;
Αν παρακολουθήσει κάποιος από τη πρώτη μέχρι και την τελευταία εκπομπή, θα δει ότι έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Οπότε κάνουμε διορθώσεις που θεωρούμε σωστές για την εκπομπή.
Απ’ όλα αυτά που κάνεις, ποιο σου απορροφά περισσότερη ενέργεια;
Αυτή τη στιγμή μου απορροφά πάρα πολύ ενέργεια  το «Νικ ο Κλοκ», γιατί είναι κάτι καινούργιο, εβδομαδιαίο, όποτε θέλει περισσότερο χρόνο μέχρι να βρω το ρυθμό μου. Το «Δέστε τους»  νιώθω ασφάλεια και η παράσταση ταξιδεύει πια. Ό,τι μπορούσα το έκανα μέχρι και την πρεμιέρα.
Έχεις καλέσει αρκετά πρόσωπα από το κανάλι σου. Σου αναφέρω ενδεικτικά τη Βίκυ Χατζηβασιλείου και τη Μαρία Ηλιάκη. Έχεις σκεφτεί όταν σου προτείνουν να καλέσεις άτομα από το ίδιο κανάλι, μη παρεξηγηθούν και να είσαι πιο μαζεμένος στις ερωτήσεις;
Δεν μου έχουν προτείνει ποτέ από το κανάλι, να καλέσω παρουσιαστές του Alpha. Συνήθως τα πρόσωπα του κάθε καναλιού εμφανίζονται πρώτα στο κανάλι τους και μετά στα άλλα κανάλια. Το βλέπεις αυτό και στο Mega και στον ΑΝΤ1.
Σε έχουν πάρει επώνυμοι να διαμαρτυρηθούν που τους αναφέρεις στο stand up comedy;
Όχι, ο Παντελής Παντελίδης με περιμένει, του άρεσε αυτό που έκανα, γέλασε και με κάλεσε μάλιστα να τον δω. Δεν είχα κάποιο αρνητικό σχόλιο. Δεν υπάρχει άλλωστε καμιά εμμονή από πίσω, το ορκίζομαι! Κάνω χιούμορ, κάνω σάτιρα, δεν έχω σκοπό ούτε να πληγώσω, ούτε να προσβάλλω κάποιον. Αν το έχω κάνει, άθελα μου, ζητώ συγγνώμη! Δεν ξέρω κατά πόσο να μαλακώσει κάποιον αυτό που λέω, εύχομαι να μπορεί!
Πώς σου φαίνεται η εκπομπή «Τα Καρντασιανς»; Νομίζεις ότι ο Γρηγόρης Αρναουτογλου έχει καλή χημεία με τη Μαρία Μπεκατώρου και το Δημήτρη Σταρόβα;
Έχω δει πολύ λίγο. Δεν έχω παρακολουθήσει μια ολόκληρη εκπομπή, ώστε να μπορώ να κρίνω.. Όσο για τη χημεία τους; Aν δεν τους παρακολουθήσω πρώτα, δεν μπορώ να σου πω. Ο Γρηγόρης με τον Δημήτρη, χωρίς να τους έχω δει, μου κολλάνε. Η Μαρία νομίζω είναι πολύ καλή, κολλάει με όλα.
To Dancing with the Stars, χωρίς τη Ζέτα Μακρυπούλια φέτος δεν έχει χάσει από τη λάμψη του;
Όχι, δε νομίζω ότι έχει χάσει κάτι από τη λάμψη του. Έχει χάσει πράγματα που από το χαρακτήρα της Ζέτας, η οποία είχε κάνει το σοου, πολύ δικό της, γιατί το παρουσίαζε τρία χρόνια. Είναι πολύ νωρίς ακόμη για να μας δείξει-αν μας δείξει κάτι- η Δούκισσα.
Ακούστηκε έντονα ότι αντιγράφει η Δούκισσα Νομικού τη Ζέτα Μακρυπούλια. Τι θα τη συμβούλευες;
Εγώ έχω πει ότι αν ήμουν στη θέση της Δούκισσας Νομικού θα έκανα μια αλλαγή στο look μου και θα προσπαθούσα να μην μοιάζω οπτικά στη Ζέτα. Αν ήμουν μάνατζερ της αυτό θα της πρότεινα, ώστε να μην πέφτει στην σύγκριση. Γιατί ούτε για τη Δούκισσα Νομικού, δεν είναι ωραίο, να την συγκρίνουν. Όσο για τη Ζέτα; Aς την αφήσουν ν’ αγιάσει, τελείωσε με το DWTS!
Η Ναταλιά Γερμανού που παρουσιάζει κι εκείνη late night show κάλεσε στην εκπομπή της “H Γερμανού ξανάρχεται» 4 τηλεκριτικούς. Πώς σου φάνηκε σαν ιδέα, θα το έκανες;
Δεν θα με χαλούσε καθόλου, γιατί βγάζεις ωραία κουβέντα, είναι οι αρμόδιες! Θα σου γράψουν και κάτι καλό, ντροπή είναι, να μην γράψουν κάτι, άμα τις καλέσεις! (γέλια)
Την εκπομπή « Η Γερμανού ξανάρχεται» την έχει δει;
Είδα λίγο την εκπομπή που ήταν καλεσμένος ο Γιώργος Μαζωνάκης.
Δέχτηκε κριτικές πάντως, ότι δεν έδωσε τον καλύτερο της εαυτό. Εσένα πως σου φάνηκε;
Μπορεί ως πρόσωπα να είμαστε καιρό στη τηλεόραση, όμως οι εκπομπές που κάνουμε, κι εγώ και ο Γρηγόρης και η Ναταλία χρειάζονται χρόνο. Και το λέω εγώ, που κι εμείς στο «Δέστε τους» κρίνουμε κατευθείαν και αμέσως..
Το τρέιλερ όμως της Ναταλίας Γερμανού, ήταν πολύ επιθετικό. Μας προϊδέαζε, ότι θα δούμε πράγματα και θαύματα.. Μήπως αυτό έφταιγε;
Ήταν λάθος! Μας είπε ότι δεν θα περάσουν καλά οι καλεσμένοι. Εγώ όπως είδες δεν είπα τίποτε! Κύριος, να μην αποκαλύπτουμε και πολλά (γέλια).
Έχεις καθόλου χρόνο για την προσωπική  σου ζωή;
Όχι, ακόμη κι ο ύπνος γίνεται σιγά σιγά πολυτέλεια. Είναι μια περίοδος περιορισμένης διασκέδασης. Διασκεδάζω όμως μέσα από τη δουλειά, όσο μπορώ..
Πώς σου φαίνεται ο Πέτρος Κωστόπουλος και η Τζένη Μπαλατσινού, στο «Πρωινό mou»;
Ωραίοι μου φαίνονται, αν και το πρωινό είναι οριοθετημένο, έχεις να κάνεις συγκεκριμένα πράγματα.
Η γλώσσα όμως που χρησιμοποιεί ο Πέτρος Κωστόπουλος είναι πιο «βραδινή». Έχει δώσει λένε, το δικό του στίγμα.
To έκανε όμως ο Γιώργος Λιάγκας αυτό, πριν τον Πέτρο Κωστόπουλο, γι’ αυτό και δεν μας έκανε εντύπωση…
Θα ξαναέκανες πρωινό ή το θεωρείς πισωγύρισμα;
Πισωγύρισμα δεν το θεωρώ, γιατί θα ήταν πολύ διαφορετικό για μένα, να το κάνω μετά από χρόνια. Δεν είναι στα άμεσα σχέδια μου, ούτε είναι το όνειρο μου. Αν μου γίνει όμως μια ωραία πρόταση, με μια ωραία ομάδα, μπορεί και να το έκανα..



Πηγή tv-Glam

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου