tunes

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Αθηνά Οικονομάκου «Είμαι ήρεμη δύναμη»






Γεννήθηκε στη Σκάλα Λακωνίας στις 6 Μαρτίου 1986. Σε ηλικία 18 ετών ήρθε στην Αθήνα για να φοιτήσει στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στο δεύτερο έτος της Σχολής, πέρασε ταυτόχρονα και στην "Κεντρική Σκηνή" της Μιμής Ντενίση, απ' όπου τελείωσε το 2007.Tην έχουμε συνδέσει στο μυαλό μας με τη Χρύσα Μαλτέζου, από την επιτυχημένη σειρά «Κλεμμένα όνειρα» του Mega. Την αντιπαθήσαμε την εποχή που υποδυόταν τη Ξένια στο σίριαλ «Η ζωή της άλλης». H Αθηνά Οικονομάκου ουδεμία σχέση έχει ως χαρακτήρας με τους ρόλους που υποδύεται. Διακριτική, ευγενής αντιπροσωπεύει τη νέα, ταλαντούχα φουρνιά ηθοποιών που προχωρούν όχι χάριν της εντυπωσιακής εμφάνισης τους, αλλά λόγω ταλέντου και ήθους..


Συνέντευξη στη Δήμητρα Μποφυλάτου

Ήμουν περιοδεία με την παράσταση «Τα Βαφτίσια», αλλά  ήταν σαν να είμαι διακοπές, γιατί με το Νίκo(Μουτσινά) έχουμε φτιάξει μια πολύ καλή ομάδα, είμαστε φίλοι και περνάμε υπέροχα. Παράλληλα μέσα στον Αύγουστό είχα κι ένα κενό για δεκαπέντε περίπου ημέρες όπου ξεκουράστηκα λίγο. Ήταν ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι..
Και τώρα “τα κεφάλια μέσα”;
Ακριβώς γιατί από αρχές Σεπτέμβρη ξεκίνησαν όλα μαζί. Είμαι στο τρέξιμο... Φέτος για μια ακόμη χρονιά, είμαστε με το Νίκο Μουτσινά στο θέατρο με μια νέα παράσταση «Το ΚΤΕΛ».
Ποια είναι η σχέση σας;
Θεωρώ πως η συνεργασία μας είναι πολύ επιτυχημένη, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι ο ένας απ’ τον άλλον και είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι στην ίδια ομάδα και τους ίδιους συντελεστές. Νιώθω τρομερή ασφάλεια και οικειότητα. Μπορούμε να συνεννοηθούμε και με ένα βλέμμα που λέει ο λόγος, πράγμα που εμένα με διευκολύνει, γιατί είμαι ντροπαλή και με βοηθάει να «επενδύσω» στο ρόλο, να ανοιχτώ και να νιώσω άνετα.
Εκ φύσεως ή σου συνέβησαν κάποια πράγματα που σε έκαναν λίγο πιο επιφυλακτική;
Εκ φύσεως είμαι πολύ ντροπαλή, έχω έναν χαρακτήρα που είναι εκ διαμέτρου αντίθετος  με το συγκεκριμένο επάγγελμα που θέλει πυγμή και  θράσος. Είμαι «ήρεμη δύναμη».
Παρ’ όλα αυτά είσαι από τους ηθοποιούς, που ακόμη και εν μέσω κρίσης έχουν δουλειά. Ποιο είναι το συστατικό της επιτυχίας;
Ακριβώς αυτό που σου είπα προηγουμένως, το ότι δηλαδή, είμαι «ήρεμη δύναμη». Προσαρμόζομαι σχετικά εύκολα, νομίζω ότι έχω υψηλή ικανότητα αντίληψης, που σημαίνει ότι μπορώ αμέσως να καταλάβω τι θέλω ο ρόλος, τι του αρέσει, τι όχι, κι ότι είμαι πολύ δουλευταρού, τυπική στη δουλειά μου.
Ποιος ο ρόλος σου στη παράσταση «το Κτελ»;
Το κείμενο της παράστασης είναι από τη Τζένη Διαγούπη και το Νίκο Μουτσινά, όπως και στα «Βαφτίσια». Είναι μια μαύρη κωμωδία, με πολύ γέλιο φυσικά. Πιστεύω ότι θα έχει επιτυχία. Ο ρόλος μου είναι μια κοπέλα, λίγο αφελής, αμόρφωτη, μοντέλο, «Σταρ Πελοπόννησος, ένα «σαχλοκούδουνο» θα έλεγε κάποιος. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον σαν ρόλος.
Παράλληλα με την έναρξη της παράστασης, θα είσαι παράλληλα και σε γυρίσματα για το καθημερινό σίριαλ του «Μega» “Κλεμμένα Όνειρα”;
Βέβαια, κανονικά, όπως κάθε χρόνο. Τα γυρίσματα θα τελειώσουν γύρω στο Πάσχα και η παράσταση κάπου εκεί θα ολοκληρωθεί.
Βιταμίνες παίρνεις;
Όχι (γέλια)! Θα προσπαθήσω όμως, θα παίρνω γιατί δεν προσέχω πολύ. Τα ωράρια είναι τόσο περίεργα, που δεν μπορείς να τρως και φυσιολογικά..
Τι εξελίξεις θα δούμε στα «Κλεμμένα όνειρα»;
Από εδώ και πέρα έχουμε να δούμε πολλά πράγματα. Είναι η Τρίτη σαιζόν και η τελευταία. Θα γίνουν οι απαραίτητες αποκαλύψεις πολύ σύντομα..
Tϊ να περιμένουμε από τη Χρύσα;
Η Χρύσα θα συνεχίσει να είναι καλή και θα είναι ένας πολύ θετικός ήρωας που θα βοηθάει στην εξέλιξη της ιστορίας. Θα προσπαθήσει να βοηθήσει τα δυο αδέλφια να τα βρουν, αλλά τα πράγματα δεν γίνονται πάντα όπως τα φανταζόμαστε και οι εξελίξεις θα είναι απρόβλεπτες. Έχει μεγάλες ανατροπές ο συγκεκριμένος ρόλος, γιατί ωριμάζει, μεγαλώνει, αλλάζει τρόπος σκέψης, είναι ένας άλλος άνθρωπος μετά από τη φοβερή αποκάλυψη ότι ο Σταύρος είναι ο αδελφός της, αλλάζουν όλα.
Με τον Σταύρο θα έρθουν πιο κοντά;
Ναι και αλλάζει όλη η τροπή της ιστορίας.
Πώς βλέπεις τη νέα τηλεοπτική σαιζόν; Ο κόσμος αγαπάει πάντως την ελληνική μυθοπλασία..
Χαίρομαι πολύ που γίνονται νέες δουλειές, γιατί ήταν πολύ δύσκολα τα πράγματα τα τελευταία χρόνια. Η ανεργία πια στον κλάδο μας έχει φτάσει σε ένα απίστευτο ποσοστό και νομίζω ότι οι φετινές δουλειές θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον και θα είναι τόσες όσες αντέχει η ελληνική τηλεόραση. Είναι αλήθεια πως τα τελευταία χρόνια ήταν τόσο πολλές οι σειρές, που δεν γινόταν ο κόσμος να τις στηρίξει όλες.
Tην αγαπάς τη τηλεόραση;
Πολύ, τα τελευταία χρόνια δουλεύω σε καθημερινό σίριαλ που σαν δουλειά έχει τον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας. Θέλει πολύ κόπο κι από την παραγωγή και από τους ηθοποιούς.
Έχεις μια άποψη για το τι συμβαίνει στην κοινωνία, παρακολουθείς την ειδησεογραφία, ή λόγω δουλειάς είσαι κλεισμένη στο καβούκι σου;
Eνημερώνομαι και με ενδιαφέρει πολύ το τι συμβαίνει στον κόσμο. Αλίμονο να ήμουν κλεισμένη σ’ ένα καβούκι και μόνο να δούλευα, δεν θα ήταν ζωή αυτή..
Έχεις παρακολουθήσει το τι γίνεται με τη «Χρυσή Αυγή»; Τι συναισθήματα σου δημιουργεί η όλη κατάσταση;
Mε στεναχωρεί αφάνταστα όλο αυτό που συμβαίνει στη χώρα μας και η απώλεια μνήμης που έχουμε. Από εκεί και πέρα ξέρω πως όλα αυτά συμβαίνουν για κάποιο λόγο, έχουμε φταίξει πολύ κι εμείς, γι’ αυτό και η κατάσταση έχει φτάσει σε τόσο ακραία σημεία. Εύχομαι στο μέλλον να βάλουμε μυαλό, ώστε να διορθώσουμε την κατάσταση, γιατί είμαστε όλοι υπεύθυνοι!
Αν σου γινόταν η πρόταση να παίξεις σε μια ταινία ή ένα σίριαλ στο εξωτερικό θα την αποδεχόσουν;
Δεν θα μου γινόταν. Δε νομίζω ότι θα βρεθεί κάποιος στην Ελλάδα και θα μου κάνει αυτή την πρόταση. Από εκεί και πέρα αν γινόταν αυτό το θαύμα, γιατί για μένα δεν υπάρχει αυτή η πιθανότητα, θα το σκεφτόμουν και πολύ πιθανό είναι να το έκανα..
Θα σου άρεσε να ασχοληθείς με την παρουσίαση;
Θα με ενδιέφερε, σε περίπτωση  που δεν  είχα δουλειά στον τομέα μου, στην υποκριτική δηλαδή. Αν ήταν κάτι που μου ταιριάζει και με συντελεστές που θα μπορούσαν να με βοηθήσουν να αισθανθώ ασφάλεια, μπορεί και να το δοκίμαζα.
Είσαι τελειομανής;
Ναι. Από τη μια είναι θετικό χαρακτηριστικό μου, από την άλλη είναι πολύ κουραστικό γιατί  δεν επαναπαύεσαι ποτέ. Κάποια πράγματα δεν χρειάζεται να γίνονται με τόση ενεργεία, που καταναλώνω εγώ.
Σου αρέσει η ιδέα της οικογένειας; Όταν βρεις τον κατάλληλο σύντροφο θα το κάνεις.
Ακριβώς..
 Ποια είναι αυτά τα στοιχεία που καθιστούν τον σύντροφο σου κατάλληλο να γίνει πατέρας των παιδιών σου;
Πρέπει να νιώθω ότι μου προκαλεί ασφάλεια, προστασία να μπορώ να αφεθώ και να στηριχθώ πάνω του, σε οτιδήποτε προκύψει. Να έχει χιούμορ, να είναι έξυπνος. Ποτέ δεν τα βρίσκεις όλα μαζί βέβαια, γι ‘αυτό δεν υπάρχει κάποιο πρότυπο άνδρα που να σου πω: «Αυτό θα ήθελα». Ξέρω τι ψάχνω, ή μάλλον για να το θέσω πιο σωστά, ξέρω τι δε θέλω πια από μια σχέση.
Τι είναι αυτό που δεν θα ανεχόσουν τίποτε σαν συμπεριφορά, και θα τελείωνες ακόμη και μια μακροχρόνια σχέση;
Ποτέ δεν θα ήμουν με έναν άνδρα που δεν μου προκαλεί ασφάλεια, που θα νιώθω ότι αν συμβεί κάτι στη ζωή μου, δεν θα είναι δίπλα μου, που δεν θα καταλαβαίνει τον τρόπο σκέψης μου και τις ιδιαιτερότητες μου. Με έναν άνθρωπος που νιώθω ότι δεν με θέλει, που δεν είναι μόνο δικός μου
Σε συνέντευξη σου έχεις πει: “Είμαι τόσο δυναμική, που καμιά φορά τον καταπίνω τον άλλον, και τον ευνουχίζω και μετά δημιουργούνται προβλήματα στη σχέση". Πότε ένιωσες ότι το έκανες για τελευταία φορά;
Το έχω κάνει πολλές φορές, στο 90% των σχέσεων μου.
Είσαι ο άντρας και η γυναίκα της σχέσης, παράλληλα;
Tις περισσότερες φορές, ναι. Είμαι τόσο δυναμική που ο άλλος δεν μπορεί να με αλλάξει, με αποτέλεσμα να φτάνω στο σημείο να επιλέγω εγώ τα πάντα, να αποφασίζω εγώ για όλα, παίρνοντας έναν αντρικό ρόλο. Τότε αλλάζουν οι ρόλοι και αυτό δημιουργεί προβλήματα στη σχέση.
Ίσως χρειάζεται ένας άνδρας πιο δυναμικός, ίσως να είναι ένα βήμα μπροστά από σένα. Έχεις γνωρίσει ποτέ κάποιον τέτοιο άνθρωπο;
Βεβαίως και έχω γνωρίσει, οπότε υπάρχουν ελπίδες!
Είσαι από τους ανθρώπους που είναι προστατευτικοί. Πώς διαχειρίζεσαι την δημοσιότητα όσον αφορά τη προσωπική σου ζωή. Τώρα τελευταία κυκλοφόρησαν  φωτογραφίες με τον σύντροφό σου..
Λένε διάφορα, πολλά ψέματα, πολλές αλήθειες. Δεν ασχολούμαι. Πλέον είμαι χαρούμενη γιατί το έχουν καταλάβει οι δημοσιογράφοι, ότι δε μιλώ για τη προσωπική μου ζωή. Πλέον δημοσιεύουν τις φωτογραφίες χωρίς να με πάρουν καν να με ρωτήσουν αν ισχύουν ή όχι γιατί ξέρουν ότι από εμένα δεν πρόκειται να πάρουν απάντηση. Το μόνο που κάνω είναι να προσπαθώ να μην ακούω, να μην μαθαίνω, να μην με απασχολεί το τι γράφεται για μένα και να κρατάω τη προσωπική μου ζωή μόνο για μένα και τους ανθρώπους που έχω δίπλα μου και τους προστατεύω όσο μπορώ. Είναι ένα δύσκολο κομμάτι που όμως όσο περνούν τα χρόνια μαθαίνεις να το διαχειρίζεσαι όλο και πιο απλά, χωρίς να σε επηρεάζει και τόσο.
Ο σύντροφος σου θα πρέπει όμως να  μάθει να ζει με αυτό, μέχρι που οι δημοσιογράφοι να βαρεθούμε να ασχολούμαστε..
Ακριβώς, πρέπει να συμβιβαστεί με όλο αυτό...
Θα άφηνες για ένα διάστημα τη καριέρα σου για να κάνεις οικογένεια ή σου φαίνεται πολύ μακρινό όλο αυτό;
Δεν μου φαίνεται καθόλου μακρινό. Πιστεύω  βέβαια ότι δεν χρειάζεται να αφήσεις κιόλας τη δουλειά σου για πάντα. Μπορείς να κάνεις την οικογένεια σου και αφού κάνεις ένα παιδί, μετά από ένα διάστημα, να ξεκινήσεις και πάλι να δουλεύεις. Όλα συνδυάζονται άμα θέλεις. Βέβαια πρέπει βρεθεί ο κατάλληλος σύντροφος- δεν είναι στο χέρι μου- αλλά ακόμη και αύριο αν συνέβαινε, θα το έκανα…

ΠΗΓΗ: TV-GLAM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου