tunes

Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

Με τις μέλισσες, όχι με τους λύκους

 

Η στάση της σερβιτόρας που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απελευθέρωση  της 19χρονης στην Ηλιούπολη με γέμισε ελπίδα. Ήταν εκείνη που δεν κοίταξε τη δουλειά της και βοήθησε τη νεαρή κοπέλα να αποδράσει από τα δεσμά της, από τον εφιάλτη που ζούσε επί χρόνια από τον πα-τέρα της και στη συνέχεια από τον αστυνομικό που την κακοποιούσε και την εξέδιδε.

Ένα κορίτσι του μεροκάματου ήταν εκείνο που άνοιξε την πόρτα του κλουβιού της 19χρονης, χωρίς φόβο, με όπλο της την αλληλεγγύη και την ανθρωπιά.

Το κορίτσι της διπλανής καφετέριας είναι η ηρωίδα μου.  «Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θέλουν πραγματικά ελευθερία, επειδή η ελευθερία προϋποθέτει ανάληψη ευθύνης, και οι περισσότεροι άνθρωποι τρέμουν την ανάληψη ευθύνης.» είχε πει ο Ζίγκμουντ Φρόυντ. Η ελευθερία συνδέεται με την ανάληψη ευθύνης. Πρέπει να επιλέγεις κάθε μέρα ποιος είσαι, που πας, με ποιόν θέλεις να είσαι. Με τις μέλισσες ή με τους λύκους.

Στη κατάθεσή της η 19χρονή ανέφερε χαρακτηριστικά: «Σήμερα, ξύπνησα και πήγα να πάρω καφέ στην καφετέρια, όπου η κοπέλα που δουλεύει με ξέρει γιατί τον τελευταίο καιρό έπαιρνα καφέ συνέχεια από εκεί, με είδε που ήμουν χτυπημένη και μου είπε αν θέλω βοήθεια να πάω σε αυτήν. Εγώ πήρα τον καφέ γύρισα σπίτι και όταν με είδε ο Δ. ξαφνικά και χωρίς λόγο άρχισε να φωνάζει, να με χτυπάει στα χέρια, στα πόδια και στο πρόσωπο, ενώ με απείλησε και με ένα όπλο λέγοντας μου θα σε σκοτώσω και δεν θα ζήσεις. Τότε χτύπησε το κινητό του Δ. και καθώς αυτός μίλαγε σε αυτό, εγώ κατάφερα να τρέξω προς την πόρτα και να βγω έξω. Έπειτα πήγα κατευθείαν στην κοπέλα η οποία μόλις της είπα τι έγινε ενημέρωσε την αστυνομία. Εγώ με την κοπέλα πήγαμε με το αυτοκίνητο της στην αστυνομία».

  Ήρωας της καθημερινότητας μπορείς να είσαι παντού: στο σχολείο, στο γραφείο, στο δρόμο, στο supermarket

Δεν είμαστε υπεύθυνοι μόνο γι’ αυτό που κάνουμε αλλά και γι’ αυτό που δεν κάνουμε. Ο άνθρωπος που γίνεσαι δημιουργείται κάθε μέρα, ξανά και ξανά μέσα από αυτά που αρνείσαι, από τα μονοπάτια τα οποία συνειδητά δεν περπατάς.

Μην μένεις αμέτοχος! Η φωνή σου έχει δύναμη, οι πράξεις σου μπορούν να καθορίσουν ζωές. Ελευθερία είναι η θέληση να είσαι πρώτα απ’ όλα υπεύθυνος απέναντι στον εαυτό σου.

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου