tunes

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

MAMAΔΕΣ ΣΤΟ INTERNET






 Είναι μαμάδες των zeroes. Καταφέρνουν να ανταποκριθούν στο δύσκολό ρόλο της μητρότητας και παράλληλα στις απαιτήσεις των καιρών. Με όπλο ένα mouse, φαντασία και δημιουργικότητα δείχνουν το δρόμο στις νέες μητέρες και «μοιράζονται» όλα όσα μαθαίνουν κάθε μέρα από τα παιδιά τους.











Από τη Δήμητρα Μποφυλάτου(Glam Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής)








Εύη και Μαρία Φραγκάκη

Δύο νέες γυναίκες, με καριέρα στο χώρο των media, η Εύη και η Μαρία «πρώτα ζούνε και μετά γράφουνε» για της καθημερινές τους περιπέτειες με τα βλαστάρια τους. Έτσι δημιουργήθηκε το «πνευματικο» τους τέκνο, το www.mother.gr


Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το site;
Εύη: Το www.mother.gr άρχισε να "τριγυρίζει" στο μυαλό μου, λίγους μήνες αφού έφερα στον κόσμο τον γιο μου. Τα ωράρια, όμως, μιας νέας μαμάς δεν επιτρέπουν την άμεση υλοποίηση καμιάς νέας ιδέας, για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχει τον χρόνο και τη συγκέντρωση του νου να καταγράψει τις εμπειριες της, να τις συγκεντρώσει σε εναν ιστότοπο και να τις μετατρεψει σε συμβουλές για τις άλλες μαμάδες. Λίγους μήνες, όμως, αργότερα, και ενω πλεον -μπορω να πω-ειχα βρει τους ρυθμους μου με τον μικρούλη μου, παρουσιαστηκε η "αναγκη" να μεταδώσω ο,τι είχα αποκτήσει ως γνώση και εμπειρία στην αδερφή μου, που περιμενε και εκείνη το δικο της παιδακι!
Μαρία: Και στο σημείο αυτό, ταιριάζει το γνωστό "γιατι εμεις πρωτα ζούμε και μετά γραφουμε!" Πραγματικά, αυτό εγινε το σλογκαν του mother.gr! Αφου, να φανταστείς, δημιουργήσαμε μια στήλη με την ονομασία "Μαμάδες σε απόγνωση", στην οποια ξεκινήσαμε να γραφουμε εμεις περιστατικα καθημερινης τρέλας, που βιώναμε, και στη συνέχεια έγινε μία απο τις πλεον επιτυχημένες στηλες του mother.gr, που εμπλουτίζεται πλέον από τις αναγνώστριες, που μεταφέρουν με χιούμορ τις καθημερινες τους περιπέτειες με τα παιδιά τους.

Πείτε μας δύο λόγια για τη θεματολογία του…
Εύη: To mother.gr άρχισε τη λειτουργία του μολις τον Σεπτέμβριο και προσπάθειά μας είναι να ενημερώνει τους νέους και τους μελλοντικούς γονείς για όλα τα σημαντικά θέματα που τους αφορούν, από τη στιγμή που θα πάρουν την απόφαση να κάνουν ένα παιδί έως την ημέρα που το παιδί τους θα πάει στο σχολείο. Γι' αυτό, τροφοδοτούμε το site καθημερινά με πολλά νέα θέματα.
Μαρία: Επίσης, τα αναμενόμενα και λογικά ή παράλογα αγχη, που έχει ο μπαμπας ή η μαμά, μπορουν να απαντηθουν από τους γιατρούς, με τους οποιους συνεργαζόμαστε. Και το πιο εντυπωσιακό είναι οτι υπάρχουν προσωποποιημένες υπηρεσίες, όπως newsletters που στέλνονται σε κάθε μητέρα ανάλογα με την έβδομάδα κύησης, που διανύει, ή την ηλικία του παιδιού της έως 6 ετων.

Είσαι «χαζομαμά» και αν ναι ποια ήταν η πρώτη φορά που το συνειδητοποίησες;
Εύη : Νομίζω ότι ο τίτλος της χαζομαμάς δε με χαρακτήριζε και τόσο πολύ μέχρι προχθές, που ο γιος μου, οταν επεστρεψα στο σπιτι, με κάθησε στο πάτωμα, με αγκάλιασε τρυφερά, και με φώναξε για πρωτη φορά "μαμά μου!". Δάκρυσα πριν το καταλαβω…

Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει μια μητέρα του 2010 που παράλληλα εργάζεται;
Νομίζω οτι η μεγαλύτερη δυσκολία για μια "μαμά καριέρας", είναι να ξεπεράσει τα ενοχικά της συμπτώματα και να απολαμβάνει όσες ωρες προλαβαινει κοντά στο παιδί της.

Τι θα βρούν οι αναγνώστριες στο site που θα τους κάνει να το εντάξουν στα «αγαπημένα» τους;
Μαρία: Οι έγκυες θα το βάλουν στα αγαπημένα τους, γιατί θα μπορούν ανά πάσα στιγμή να διαβάζουν πώς αναπτύσσεται το μωρό τους.
Οι νέες μαμάδες θα το λατρεψουν, διότι θα βρουν άφθονο υλικό για το θηλασμό και οδηγίες για τις πρώτες ημέρες.
Οι μαμάδες μεγαλύτερων παιδιών μπορούν να διαβάζουν για θέματα που προκύπτουν καθημερινά, διατροφής, ψυχολογίας, αναπτυξιολογίας, lifestyle, ομορφιάς. Και, επίσης, το mother.gr έχει προβλέψει και για τον μπαμπά, με ειδική στήλη, αφιερωμένη σε εκεινον!
Εύη: Οι μαμάδες που θέλουν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, θα πρέπει όχι απλά να βάλουν το mother.gr στα αγαπημένα τους, αλλά να το κάνουν "αρχική σελίδα" στον υπολογιστή τους...


Τόνια Χανιώτη
www. Babytips.gr

Ένα  24 ώρο δεν  είναι αρκετό για να φροντίσει την οικογένεια της να καλύψει τις ανάγκες τους, να ενημερωθει για οτιδήποτε αφορά τα παιδιά της. Παρ’ όλα αυτά επειδή η θέληση και η δημιουργικότητα μπορεί τελικά να υπερνικήσει τον παράγοντα «χρόνος» η Τόνια δημιούργησε τo site www. Babytips.gr.

Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το site;
Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου (2007), αναζητούσα όσο περισσότερες πληροφορίες μπορούσα, σχετικές με την ανατροφή, την ανάπτυξη, την διαπαιδαγώγηση των παιδιών, τα οικογενειακά ταξίδια, τα παιχνίδια που θα μπορούσα να παίξω,  προσπαθούσα να φανταστώ κατά πόσο θα αλλάξει και κατά πόσο δεν θα αλλάξει η ζωή μου.
Δεν έβρισκα αρκετό υλικό σε ελληνικές ιστοσελίδες. Βρήκα όμως πληθώρα πληροφοριών σε αγγλικά και αμερικάνικα sites. Με ελκυστικό περιεχόμενο, με μεγάλη θεματολογία, με επαγγελματίες που συμβούλευαν τους αναγνώστες. Θαύμασα την ενημέρωση και σημείωσα τις ιστοσελίδες για μελλοντική χρήση. Ζήλεψα αργότερα, που πολλές πληροφορίες που χρειαζόμουν πραγματικά, όπως το πώς προετοιμάζεις ένα αεροπορικό ταξίδι με μωρά 10 μηνών, δεν μπορούσα να τις βρω σε ελληνικές ιστοσελίδες. «Μα καλά, όλοι όσοι ταξίδευαν πριν να κάνουν οικογένεια, δεν ταξιδεύουν πια; Τόσο πολύ έχει αλλάξει η ζωή μου;»Έτσι λοιπόν γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία ενός portal, μιας πύλης πληροφοριών για τους νέους γονείς, με θέματα που απασχολούσαν κι εμένα ως νέο γονιό.Μπόρεσα να την υλοποιήσω 2 χρόνια αργότερα, τον Ιούνιο του 2009, που κατοχύρωσα την ονομασία “Babytips.gr” και “Babytips.eu” και ξεκίνησα να γράφω.

Πες μας δύο λόγια για τη θεματολογία του…
Πολλές σελίδες σχετικές με παιχνίδια για την οικογένεια. Ομαδικά παιχνίδια, ανά ηλικία, δημιουργική απασχόληση, κατασκευές. Υπάρχουν σελίδες με θέματα ανάλυσης συμπεριφοράς παιδιών και γονέων και σελίδες ιατρικού περιεχομένου. Στον ιστότοπο παρέχονται πληροφορίες για την εγκυμοσύνη (με ανά μήνα ανάλυση, διατροφή, θηλασμός και άσκηση), το πώς ταξιδεύει μια οικογένεια (ανάλογα το μέσον και τον προορισμό), οικογενειακές δραστηριότητες παιχνιδιού και αθλημάτων, προτείνονται βιβλία για νέους γονείς, αναλύονται τα νομικά δικαιώματα των παιδιών και δίνονται απαντήσεις από ψυχολόγους και βρεφονηπιαγωγούς σε ερωτήσεις γονέων.

Είσαι «χαζομαμά» και αν ναι ποια ήταν η πρώτη φορά που το συνειδητοποίησες;
Έχω νιώσει χαζομαμά από την πρώτη ημέρα που έφερα τα παιδιά μου στο σπίτι και καθόμουν από πάνω τους να σιγουρευτώ ότι αναπνέουν…
«Έλιωσα» όμως, όταν πριν από 1 μήνα η 3χρονη κόρη μου είπε: «Αγκαλίτσα μαμά». Τόσο απλά και καθαρά, πριν να κοιμηθεί, ξαπλωμένη στο κρεβάτι της.

Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει μια μητέρα του 2010 που παράλληλα εργάζεται;
Από τη δική μου πλευρά, η μεγαλύτερη δυσκολία αφορά τον χρόνο. Όλα τα άλλα εμπεριέχονται: Χρειάζομαι περισσότερο από 24 ώρες για να φροντίσω την οικογένεια μου, να καλύψω τις ανάγκες τους, να ενημερωθώ για οτιδήποτε αφορά τα παιδιά μου, να φροντίσω να μαθαίνουν συνεχώς εποικοδομητικά πράγματα και να έχουν ενδιαφέρουσες ασχολίες, να τα βοηθήσω να «ανθίσουν» και να χαμογελούν, χρειάζομαι χρόνο για να χαλαρώνω και να απολαμβάνω την παρέα τους, για να φροντίζω τον εαυτό μου και όχι μόνο μέσα από την οικογένεια μου. Χρειάζομαι περισσότερο χρόνο για να φροντίσω και τη δουλειά μου, το τρίτο μου παιδί.
Δυσκολεύομαι να τα ισορροπήσω όλα. Και συχνά χρειάζομαι βοήθεια για να φροντίσω και να με φροντίσουν.

Τι θα βρούν οι αναγνώστριες στο site που θα τους κάνει να βάλουν το site στα «αγαπημένα» τους;
Υλικό το οποίο ανανεώνεται συνεχώς, σύμφωνα με τις ανάγκες των νέων γονιών. Εύκολη χρήση της ιστοσελίδας. Νέες συνεργασίες με επαγγελματίες με σκοπό την ολοκληρωμένη ενημέρωση. Προτάσεις οργάνωσης για ένα οικογενειακό ταξίδι και Πολλά Πολλά παιχνίδια για να παίζουμε με τα παιδιά μας και να μπορούμε να ξεκαρδιζόμαστε.

Ολίβια Γαβρίλη

   Όταν έμεινε έγκυος ενστικτωδώς έφτιαξε  το  www.eimaimama.gr . Aρχικά για να διατηρήσει ένα ημερολόγιο για να το διαβάζει αύριο μεθαύριο το παιδί της και στη συνέχεια Ελληνίδες μαμάδες από κάθε γωνιά του πλανήτη άρχισαν να της στέλνουν τις ιστορίες τοκετού τους, φωτογραφίες από τα δωμάτια και τις βαπτίσεις των ζουζουνιών τους.



Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το site;

Αποφάσισα να ασχοληθω με το www.eimaimama.gr όπως ακριβώς θα αποφάσιζε ενας δημοσιογράφος να ασχοληθεί με ένα blog θα ’χε σχέση με την είδηση, ένας γιατρός με την υγεία, ένας λάτρης του αθλητισμού με τα σπορ ή μια μαγείρισα με συνταγές…  Αρκεί όλοι οι παραπάνω να είναι απολύτως της γενιάς του net και των υπολογιστών. Όπως εγώ… Από παιδάκι θυμάμαι τον εαυτό μου μπροστά σε έναν υπολογιστή να παίζω, να ενημερώνομαι, να διασκεδάζω, να κάνω φίλους, να δημιουργώ… Ε, όταν έμεινα έγκυος ενστικτωδώς έφτιαξα το site μου. Aρχικά για να διατηρήσω ένα ημερολόγιο για να το διαβάζει αύριο μεθαύριο το παιδί μου, αλλά και γιατί ήμουν η "πρώτη της παρέας". Δεν είχα καμία φίλη με παιδιά και κάπου ήθελα να μιλήσω. Και κάπως έτσι μήνα με τον μήνα, το "Είμαι μαμά" άρχισε να αποκτά αναγνώστες και σήμερα είναι το πιο μεγάλο μαμαδο-blog της Ελλάδας.

Πες μας δύο λόγια για τη θεματολογία του…

Η καθημερινότητα με την κόρη μου, τα αισθηματα που έχω βλέποντας την να μεγαλώνει, οι ανησυχίες μου, το τι βρίσκω (από έξυπνες αγορές μέχρι χαριτωμενιές σχετικές πάντα με παιδιά) σερφάροντας στον internet, η χαρά μου σε ένα χαμόγελό της, η σχέση της με τον μπαμπά της, η αλλαγή της ματιάς μου προς τον κόσμο αφότου έγινα μητέρα, τα καρότσια, οι κρέμες, τα εμβόλια κ.λ.π. Με δυο λόγια λοιπόν: Ακριβώς τα ίδια που σκέφτεται ή πράττει κάθε μαμά, που δεν έχει καιρό, χρόνο ή τον τρόπο να τα γράψει σε ένα blog ή σε ένα site.  Στο "Είμαι μαμά", όμως, δεν γράφω μόνο εγώ... Ελληνίδες μαμάδες από κάθε γωνιά του πλανήτη μου στέλνουν τις ιστορίες τοκετού τους, φωτογραφίες από τα δωμάτια και τις βαπτίσεις των ζουζουνιών τους. Είναι κάτι που χτίζουμε όλες οι μαμάδες μαζί!

Είσαι «χαζομαμά» και αν ναι ποια ήταν η πρώτη φορά που το συνειδητοποίησες;

Η πρώτη στιγμή που ο μαιευτήρας μου ακούμπησε την Αθηνά στην αγκαλιά. Όταν η ματιά της συνάντησε τη δικιά μου, μου πήρε δια βίου τη ψυχή. Διαφωνω με το πρόθεμα χαζο- η λέξη «μάνα» είναι από μόνη της η πιο δυνατή λέξη στον κόσμο. Δεν χρειάζεται λεκτικές γαρνιτούρες. Φάνηκε πάντως από νωρίς ότι το μωρό αυτό θα ακουμπούσε κάθε μου κύτταρο. Ακόμα θυμάμαι την έντονη συγκίνησή μου όταν την αντίκρυσα για πρώτη φορά στο υπερηχογράφημα. "Αυτό είναι το παιδί μου!", φώναζα κλαίγοντας. Για πρώτη φορά μέχρι τότε κατάλαβα το μεγαλείο του να είσαι γυναίκα!

Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει μια μητέρα του 2010 που παράλληλα εργάζεται;

Συγχωρέστε μου το κλισέ, αλλά η καταλυτική δυσκολία είναι η έλλειψη χρόνου, που επιβάλει η εργασία στις μαμάδες. Γι’ αυτό μου γκρινιάζει η συντριπτικότατη πλειοψηφία των εργαζόμενων μαμάδων που μου κάνει την τιμή να διαβάζει το site μου. Προσωπικά έχω την τύχη να εργάζομαι σπίτι μου. Ή μάλλον δεν είναι μόνο τύχη… το πολέμησα και το κατέκτησα πριν καν μείνω έγκυος.

Τι θα βρούν οι αναγνώστριες στο site που θα τους κάνει να βάλουν το site στα «αγαπημένα» τους;

Την αλήθειά μου, που θέλω να πιστεύω ότι είναι ίδια με τη δική τους. Στο "Είμαι μαμά" μιλάμε για τα πάντα χωρίς ντροπή ή λογοκρισία. Και αυτό θα κάνουμε και στο "αδερφάκι" του blog, στο eimaimama.tv. Είναι η πρώτη ζωντανή διαδικτιακή εκπομπή στην Ελλάδα γύρω από τους γονείς και τα παιδιά και ξεκινάει την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου!

Το blog: www.eimaimama.gr
To forum:
forum.eimaimama.gr
To Page:
www.facebook.com/greekmothers


Σοφία Κωστάρα και Κατερίνα Παπανικολάου

Η μητρότητα έδωσε ώθηση και στην επαγγελματική τους ζωή. Οι δημοσιογράφοι Σοφία Κωστάρα και Κατερίνα Παπανικολάου είναι από εκείνες τις μαμάδες που είδαν την καριέρα τους να αλλάζει με αφορμή τα παιδιά τους και τις φιλοδοξίες τους να παίρνουν σάρκα και οστά μέσα από το www.infokids.gr 


Πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το site;
Κατερίνα: Ανεργία μήτηρ πάσης δημιουργίας… και ευτυχώς για μένα η «μάχη» να ξανανακαλύπτω τη ζωή μου με τα παιδιά, έπειτα από 20 χρόνια συνεχούς εργασίας εκτός σπιτιού, έγινε ταυτόχρονα μάχη επιβίωσης!
Σοφία: Προσωπικά, το είδα και ως προέκταση της δουλειάς μου. Το «παιδί», εκτός απ' το ότι το ζούσα πλέον στο σπίτι μου 24 ώρες το 24ωρο ως μαμά που τα τελευταία χρόνια δούλευα σε αρκετά έντυπα ως freelancer, ήταν και το βασικό αντικείμενο της δουλειάς μου. Το ήξερα καλά, οπότε ακολουθώντας και τις νέες επιταγές στο χώρο των media, γεννήθηκε το «infokids.gr». Με πολλή αγάπη, μεράκι και πάνω απ' όλα με τρελή δουλειά.

Πείτε μας δύο λόγια για τη θεματολογία του…
Κατερίνα: Νέα, βιβλία, εκδηλώσεις, αποδράσεις, μαγειρική από επώνυμους σεφ, διατροφή, υγεία, νέα από το χώρο του σχολείου με την υπογραφή καταξιωμένων δασκάλων και καθηγητών… Με λίγα λόγια τα πάντα για το παιδί και τη γυναίκα-μαμά αλλά και για τον έφηβο.
 Σοφία: Ναι, η αλήθεια είναι ότι αισθανόμαστε πολύ περήφανες πλέον, αφότου μπορέσαμε να προσθέσουμε στη θεματολογία μας τρεις μεγάλες κατηγορίες, αυτές του
Infowoman, του Infoteens και του Infoschool. Τώρα αισθανόμαστε, λοιπόν, πληρότητα, αλλά και πολύ μεγαλύτερη ευθύνη, γιατί γνωρίζουμε ότι ο κόσμος που θέλει να ενημερωθεί μέσα από το infokids.gr είναι πλέον πολύς.

Είστε «χαζομαμάδες» και αν ναι ποια ήταν η πρώτη φορά που το συνειδητοποίησατε;
Κατερίνα: Σε ένα ποίημά του ο Λιβανέζος ποιητής Χαλίλ Τζιμπράν λέει για τα παιδιά «Οι ψυχές τους ζουν στο σπίτι του αύριο, που εσείς δεν μπορείτε να επισκεφθείτε, ούτε ακόμα στα όνειρά σας». Όταν μέσα από τα πρώτα χαμόγελα των παιδιών μου συνειδητοποίησα τους στίχους του πράγματι ένιωσα «χαζομαμά».
Σοφία: Όχι, δεν αισθάνομαι «χαζομαμά», αν και γνωρίζω πολύ καλά, ότι ο κόσμος μου όλος είναι πια τα παιδιά μου. Από αυτά ξεκινούν και σε αυτά καταλήγουν όλα. Αλλά, μακριά από μένα οι εκδηλώσεις υστερίας και όλη αυτή η υπερπροστατευτικότητα που παρατηρώ πλέον από τους γονείς προς τα παιδιά τους. Γνώμονά μου έχω πάντα την εξής ερώτηση, που απευθύνω συχνά στον εαυτό μου “Αλήθεια, πόσο απέχουν τα καλομαθημένα από τα κακομαθημένα παιδιά;”

Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει μια μητέρα του 2010 που παράλληλα εργάζεται;
Κατερίνα: Έλλειψη ύπνου, έλλειψη προσωπικού χρόνου, έλλειψη… υπομονής. Α, και πολλές μα πολλές ενοχές! Καμία γυναίκα δεν γλιτώνει από τις ενοχές όταν υποψιάζεται ότι οι αποφάσεις, οι πράξεις, οι συμπεριφορές της μπορεί να επηρεάζουν αρνητικά τα παιδιά της.
Σοφία: ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ. Η κούραση είναι μεγάλη, οι υποχρεώσεις συνεχώς αυξάνονται καθώς μεγαλώνουν τα παιδιά, οι αντοχές από την άλλη όλο και μειώνονται. Και η γυναίκα πρέπει να σκύβει πάνω από όλα αυτά με υπομονή, επιμονή, πίστη και αγάπη. Είναι ο μόνος δρόμος για να τα καταφέρει.

Τι θα βρουν οι αναγνώστριες στο infokids.gr που θα τους κάνει να βάλουν το site στα «αγαπημένα» τους;
Κατερίνα: Μα, όλα αυτά που έχουν ανάγκη να βρουν και να ακούσουν. Όχι από το δικό μας στόμα, αλλά από φωνές έμπειρων και διακεκριμένων ανθρώπων που κατανοούν τον κόσμο των συναισθημάτων, μπορούν να τις ταξιδέψουν με ασφάλεια σε κόσμους πραγματικούς, να επεξεργαστούν σημαντικά θέματα της καθημερινής ζωής και να τους δείξουν πόσοι διαφορετικοί τρόποι υπάρχουν μέσα από την αναζήτηση να γίνουν καλύτερες μητέρες και άνθρωποι.
Σοφία: Πραγματικά, αυτό που εμείς θέλουμε είναι να προσφέρουμε ό,τι μπορούμε μέσα από τη δουλειά μας πάνω σε θέματα που αφορούν τους γονείς και τη σχέση τους με τα παιδιά τους, τις ανησυχίες τους, τους προβληματισμούς τους. Να τα μοιραστούμε και να προστρέξουμε σε λύσεις. Γι' αυτό επιμένουμε στους ειδικούς μας, τους ανθρώπους που θα δώσουν τις σωστές συμβουλές, και γι' αυτό το λόγο εισάγαμε και την κατηγορία “Ρωτήστε τους ειδικούς μας”.
Από κει και έπειτα, επιθυμία μας είναι οι προτάσεις μας για ψυχαγωγία να καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών εκδηλώσεων και προτάσεων αναψυχής, που θα φέρουν την οικογένεια κοντά και θα δώσουν ερεθίσματα για συζήτηση, θα δημιουργήσουν κάποιον προβληματισμό και θα δώσουν αφορμή για να ανοίξουν κάποια παράθυρα στη γνώση. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου