tunes

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Μπέττυ Μαγγίρα «Θέλω να κάνω και δεύτερο παιδί»


Μητέρα, παρουσιάστρια, σύζυγoς, αδελφή, κόρη, γυναίκα, αρτίστα, χιουμορίστα.  Αποκαλύπτεται, γελάει, ποζάρει. Θέλει να κάνει και δεύτερο παιδί γιατί «ένα ίσον κανένα» όπως λένε και οι παλιοί και έχει μέσα της τόση ενέργεια, τόση ζωή, που θα μπορούσε άνετα να διοικεί χρηματιστηριακό όμιλο και παράλληλα να δουλεύει ως θηριοδαμάστρια σε τσίρκο. Όλα αυτά γιατί; Έχει βρει τον εαυτό της και τις ισορροπίες της (ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου δίνει!)


Συνέντευξη: Δήμητρα Μποφυλάτου (Glam Ελ.Τύπος της Κυριακής)

«Έρχονται τα πάνω-κάτω όταν μένεις έγκυος. Καταρχάς τα πάντα κινούνται γύρω από το μωρό και όλο σου το πρόγραμμα μπαίνει σε αναπροσαρμογή.»


Mε έχουν πάρει τηλέφωνο να φωτογραφηθώ με το παιδί μου και με τον σύζυγο μου. Δεν μου αρέσει αυτό, το αποφεύγω. Επίσης αποφεύγω να πηγαίνω σε χώρους που μπορεί να υπάρχουν φωτογράφοι, αν και μια φορά, με τραβήξανε με το μωρό και δεν το πήρα χαμπάρι”


«Προσπαθώ να είμαι με το μωρό όσες περισσότερες ώρες μπορώ. Κι εγώ το θέλω και το έχει και το ίδιο ανάγκη.»

«Τον έχουν τρομοκρατήσει πολύ τον Έλληνα τα media, οι ενημερωτικές εκπομπές, οι ειδήσεις. Ίσως επειδή «πουλάει» το κακό, το δράμα το δραματοποιούν ακόμη πιο πολύ»

«Θεωρώ πολύ καλούς τη Φαίη Σκορδά με τον Γιώργο Λιάγκα. Είναι νέα πρόσωπα (στο  πρωινό), είναι μια άλλη οπτική γωνία των πραγμάτων, τους βρίσκω πολύ κεφάτους»
«Η επάνοδος της Ρούλας νομίζω ότι ήταν αρκετά δυνατή, είναι πολύ ανανεωμένη και την προτιμώ στο «Big Brother»


Η χρονιά σε βρίσκει για δεύτερη χρονιά στο «τιμόνι» του Exclusive. Πώς είναι τα πράγματα;
Το Exclusive φέτος ξεκίνησε δυναμικά, αλλάξαμε αρκετά πράγματα από πέρυσι, η εκπομπή εμπλουτίστηκε με πολύ περισσότερα θέματα και κοιτάξαμε να έχουμε και περισσότερες αποκλειστικότητες και από το εξωτερικό. Όσον αφορά τα θέματα της εγχώριας σόουμπιζ, είναι λίγο δύσκολο να έχεις αποκλειστικότητες λόγω του όγκου  των εκπομπών που υπάρχουν καθημερινά. Όταν φτάνουμε εμείς-που προβαλλόμαστε ως εκπομπή- Κυριακή και έχουν παίξει όλα τα θέματα είναι δύσκολο να έχουμε αποκλειστικά. Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο έχουμε κάποιες πολύ ωραίες συνεντεύξεις από το εξωτερικό καθώς και τις συνεντεύξεις του Γιώργου Σατσίδη, που μου αρέσουν αρκετά και νομίζω ότι φέτος η εκπομπή έχει γίνει πιο πολυμορφική και «πολύχρωμη».  Ασχολούμαι και πολύ περισσότερο κι εγώ φέτος και είναι μια ωραία διαδικασία.

Πόσο εύκολο ή δύσκολό είναι να αποφύγεις  η εκπομπή σου να έχει στοιχεία «κιτρινισμού»;
Με νύχια και με δόντια γίνεται αυτό, γιατί ο κιτρινισμός πουλάει, αλλά εγώ αρνούμαι να το «κιτρινίσω» πάρα πολύ. Θεωρώ ότι δεν ταιριάζει  στην εκπομπή και επίσης πρέπει να κρατήσουμε ένα  διαφορετικό ύφος και να μη μοιάζουμε με τις άλλες εκπομπές. Επίσης δεν μου πάει και δεν μου ταιριάζει αυτό το στυλ και δεν μπορώ να το κάνω καλά. Υπάρχουν άνθρωποι που το κάνουν πολύ καλύτερα από μένα και μπράβο τους και δικαίωμα τους να επιλέξουν να κάνουν μια τέτοια εκπομπή. Παρατηρώ στις συνεντεύξεις μου ότι διστάζω κι εγώ η ίδια να κάνω τέτοιου τύπου ερωτήσεις γιατί όπως δεν μου αρέσει να με ρωτάνε κάτι τέτοιο(αν και δεν υπήρχε ποτέ κάποιο θέμα ώστε να δημιουργηθεί κανένα μεγάλο σκάνδαλο) δεν μου αρέσει να το κάνω κι εγώ σε άλλους, παρότι αυτό πουλάει.

Έχει αλλάξει η νοοτροπία που βλέπει ο Έλληνας τηλεόραση;
Νομίζω ότι και τα «μεσημεριανάδικα» αλλάξανε πορεία, από την άποψη ότι εμπλουτίσανε τη θεματολογία τους με πιο ενδιαφέροντα πράγματα. Βάζουν π.χ μόδα, βάζουν τις τάσεις τις εποχής, life stories επωνύμων. Eμένα μου αρέσουν όλα αυτά και τα βρίσκω πολύ ενδιαφέροντα.

Θεωρείς ότι η οικονομική κρίση έχει φέρει αλλαγές και στο τηλεοπτικό σκηνικό;
Φέτος ότι είναι πολύ αξιόλογο πάει πάρα πολύ καλά. Αυτό δείχνει ότι ο κόσμος ναι μεν αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα αλλάξει γούστα ή αξίες. Το καλό πράγμα είναι καλό και πάντα θα πουλάει.

Εσύ στη καθημερινότητα σου βλέπεις αλλαγή; Σε έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση;
Και βέβαια βλέπω την αλλαγή και τη βιώνουμε  άλλοι περισσότερο κι άλλοι λιγότερο έντονα. Υπάρχει αυτή η αίσθηση που αιωρείται στην ατμόσφαιρα, μια «κατήφεια» μια στεναχώρια. Τον έχουν τρομοκρατήσει πολύ τον Έλληνα τα media, οι ενημερωτικές εκπομπές, οι ειδήσεις. Ίσως επειδή «πουλάει» το κακό, το δράμα το δραματοποιούν ακόμη πιο πολύ. Δε λέω, η κατάστασή είναι σίγουρα πολύ δύσκολη, δεν εθελοτυφλώ, απλά δεν χρειάζεται, νομίζω, να τον πανικοβάλλουμε τόσο πολύ τον κόσμο.

Πώς μπορεί μια γυναίκα εν μέσω οικονομικής κρίσης να είναι κομψή χωρίς να βάλει  βαθιά το χέρι στη τσέπη;
Υπάρχουν καταστήματα που διαθέτουνε πολύ ωραία ρούχα σε προσιτές τιμές και σε καλή ποιότητα και μπορείς να ντυθείς οικονομικά και σωστά. Το λάθος που κάνουμε πολλές φορές οι γυναίκες είναι ότι έχουμε έναν παρορμητισμό στα ψώνια. Υπάρχει κάτι που λένε οι άνθρωποι της μόδας ότι «Δεν πρέπει να πηγαίνεις πεινασμένος για ψώνια». Πρέπει να έχεις φάει, να είσαι σε καλή ψυχολογική κατάσταση, γιατί αλλιώς αγχώνεσαι και κάνεις λάθος αγορές. Παρατηρώ ότι κι εγώ όταν παίρνω κάτι πολύ extreme, θα το φορέσω μια-δυο φορές και επειδή “εκτίθεμαι”, θα φωτογραφηθώ και μετά δύσκολα θα το ξαναβάλω αυτό το ρούχο, ενώ ένα κλασικό, απλό πράγμα μπορεί να το αλλάξεις εμπλουτίζοντας το με αξεσουάρ. Μια γυναίκα πρέπει να έχει κλασικά κομμάτια στη γκαρνταρόμπα της, που είναι πάντα στη μόδα.

Έχω παρατηρήσει ότι  δεν είσαι από τα πρόσωπα που εκθέτεις στα media τη προσωπική σου ζωή. Γιατί δεν σε βλέπουμε να φωτογραφίζεσαι με το μωρό σου ή το σύζυγο σου;
 Eίναι επιλογή μου, με έχουν πάρει τηλέφωνο να φωτογραφηθώ με το παιδί μου και με τον σύζυγο μου. Δεν μου αρέσει αυτό, το αποφεύγω. Επίσης αποφεύγω να πηγαίνω σε χώρους που μπορεί να υπάρχουν φωτογράφοι, αν και έγινε μια φορά, με τραβήξανε με το μωρό και δεν το πήρα χαμπάρι. Εντωμεταξύ, επειδή πάντα βγαίνω βαμμένη, μου αρέσει να βγαίνω περιποιημένη έξω, όλοι θεωρούσανε ότι ήταν στημένο. Εγώ χαμογελούσα και ήταν σαν να πόζαρα, κάτι που φυσικά δεν έκανα. Ακόμη πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν το πήρα χαμπάρι! Φαντάσου ότι και στην εγκυμοσύνη πρόσεχα, επέλεγα απόμερα μέρη, δεν ήθελα να φωτογραφηθώ… Βέβαια δεν γίνεται να προσέχεις πάντα, γιατί κάποια στιγμή θα πας σε μια λαϊκή αγορά, ένα σινεμά, δεν γίνεται να μη βγαίνεις από το σπίτι σου..

Άλλαξε η ζωή σου με το παιδί και την εγκυμοσύνη;
Έρχονται τα πάνω-κάτω. Καταρχάς τα πάντα κινούνται γύρω από το μωρό και όλο σου το πρόγραμμα μπαίνει σε αναπροσαρμογή. Πρώτα είναι το μωρό κι από εκεί και πέρα λες: “Έχω χρόνο; Τι μπορώ να κάνω στο χρόνο που έχω;” Αν είσαι μόνη σου με το μωρό και δεν έχεις βοήθεια, δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβεις να κάνεις οτιδήποτε άλλο. Δεν μπορείς να το αφήσεις καταρχάς, που να το αφήσεις; Εγώ ήμουν τυχερή, γιατί μέχρι πρότινος είχα βοήθεια από τα πεθερικά μου, τους γονείς μου, ο άντρας μου όταν γυρνούσε σπίτι βοηθούσε και κάπως έτσι τα φέρναμε βόλτα. Το καλοκαίρι φύγαμε, κάναμε διακοπές, οπότε τώρα έχω βοήθεια μια κοπέλα που έρχεται στο σπίτι για κάποιες ώρες για να μπορώ κι εγώ να φεύγω. Αλλά γενικώς προσπαθώ να είμαι με το μωρό όσες περισσότερες ώρες μπορώ. Κι εγώ το θέλω και το έχει και το ίδιο ανάγκη.

Πώς έχασες τόσο γρήγορα τα κιλά της εγκυμοσύνης σου;
Μου πήρε κάποιους μήνες για να επανέλθω, γιατί δεν είναι μόνο τα κιλά είναι ότι πρέπει να σφίξει το σώμα σου. Δεν πήρα πάρα πολλά κιλά, πρέπει να πήρα γύρω στα 12-13, δεν ξέρω ακριβώς πόσα, γιατί δεν ζυγιζόμουν από ένα σημείο και ύστερα. Δεν πρόσεχα ιδιαίτερα πολύ, ούτε προσέχω ιδιαιτέρα στη ζωή μου. Είμαι από τις τυχερές, αν και όσο περνάει ο χρόνος χρειάζεται λίγο παραπάνω προσπάθεια: να προσέχεις λίγο παραπάνω τη διατροφή σου, αν μπορείς να γυμνάζεσαι.

Η Λήδα, η κόρη της Ματθίλδης φαντάζομαι θα χάρηκε πολύ με την έλευση της δικής σου κόρης…
Έχει πολλή πλάκα γιατί έρχεται σπίτι, παίζει τη μικρή, κάνει τον κλόουν για να γελάσει η μικρή, της δείχνει πράγματα να κάνει. Έχω κι άλλη μια ανιψιά που είναι δυόμιση στα τρία και εκείνη είναι πιο κοντά ηλικιακά, αλλά πιστεύω ότι θέλει λίγο ακόμη χρόνο να μεγαλώσει για να μπορούν να παίξουνε.

Θυμάσαι τις πρώτες λέξεις της κόρης σου;
Άρχισε με τα σύμφωνα και νομίζω ότι είπε «μπαμπά»..

Θέλεις να κάνεις δεύτερο παιδί;
Βέβαια, «ένα ίσον κανένα» που λένε και οι παλιοί..

Δεν είναι ζόρικη η «δουλειά» της μαμάς;
Πολύ ζόρικη. Ειδικά στην εποχή μας έτσι όπως είναι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολο. Παλιά δεν ξέρω πως ήταν τα πράγματα, πως τα κατάφερναν οι γυναίκες χωρίς να έχουν βοήθεια, αλλά νομίζω ότι ήταν κι αλλιώς τα δεδομένα, στην πόλη και την επαρχία, ο κόσμος είχε περισσότερο χρόνο, δεν δούλευαν τόσο πολύ. Εδώ στη μεγαλούπολη δεν μπορείς να δουλέψεις εάν δεν έχεις βοήθεια με το παιδί. Εγώ φαντάσου ότι δεν δουλεύω full time, έχω περιορισμένα γυρίσματα και πάλι είναι δύσκολο γιατί δεν έχεις μόνο αυτά, έχεις κι άλλες υποχρεώσεις. Παρόλα αυτά είμαι συνέχεια στο τρέξιμο, να γυρίσω, να κάτσω με το παιδί, να πεταχτώ να κάνω κάποιες δουλειές, να ξαναγυρίσω. Δώδεκα το βράδυ, είμαι τέζα στο κρεβάτι.

Σκέφτηκες ποτέ να αλλάξεις τρόπο ζωής; Να μετακομίσεις παραδείγματος χάριν στην επαρχία ή να χαμηλώσεις τους ρυθμού σου;
Τους ρυθμούς μου εδώ και δύο χρόνια περίπου τους χαμήλωσα. Όταν έμεινα έγκυος και σταμάτησα να δουλεύω,(γιατί έμεινα έγκυος Μάιο)  έχασα στην ουσία μία χρονιά. Μπήκα βέβαια μετά στη δουλειά πιο γρήγορα απ’ ότι φανταζόμουνα γιατί το “Exclusive” ξεκίνησε Απρίλιο. Εγώ γέννησα Ιανουάριο και η εκπομπή ξεκίνησε Απρίλιο οπότε ξεκίνησα, επειδή ήταν κάτι που μπορούσα να διαχειριστώ.

Χρόνο για τηλεόραση έχεις;
Βλέπω τηλεόραση, γενικώς είμαι τηλεορασάκιας.

Ποιο προτιμάς από τα λεγόμενα «πρωινάδικα»;
Η Ελένη Μενεγάκη είναι σταθερή αξία, κρατάει χρόνια πολύ καλά τα σκήπτρα της, φέτος ξεκίνησε και η Φαίη Σκορδά με τον Γιώργο Λιάγκα και τους θεωρώ πολύ καλούς. Είναι νέα πρόσωπα (στο  πρωινό), είναι μια άλλη οπτική γωνία των πραγμάτων, τους βρίσκω πολύ κεφάτους, κάνουν μια πολύ καλή προσπάθεια και δε νομίζω να είναι τυχαίο που έχει αποδώσει τόσο καλά.

Η επάνοδός της Ρούλας Κορομηλά πώς σου φαίνεται;
Η επάνοδος της Ρούλας νομίζω ότι ήταν αρκετά δυνατή, είναι πολύ ανανεωμένη, την προτιμώ στο «Big Brother», είναι πιο δυναμική μεν, αλλά και πιο χαμηλών τόνων δε! Μου αρέσει πολύ η Ρούλα, θεωρώ ότι έκανε καλά που επέστρεψε, αλλά πρέπει να μην αφήσει και τον άλλο της ρόλο γιατί ξέρει από τηλεόραση.

Αν σου γινόταν πρόταση να λάβεις μέρος σε κάποια κριτική επιτροπή, π.χ. στο “Just the Two of us” ή στο «Greek Idol» θα έλεγες το “ναι”;
Δεν ξέρω, να σου πω την αλήθεια. Αναλόγως! Ποτέ μη λές ποτέ γιατί δεν ξέρεις τι θα προκύψει. Όλα έχουν να κάνουν με τη στιγμή που θα στο προτείνουν, και σε τι φάση θα βρίσκεσαι εσύ. Αυτά παίζουν ρόλο στην απόφαση σου..

Υπάρχει κάποια εκπομπή που σου αρέσει πολύ και θα ήθελες να τη παρουσιάσεις;
Υπάρχουν πολλά ωραία concept που είναι ωραία. Ένα που μου αρέσει και δεν έχει γίνει στην Ελλάδα είναι το «Project Runnaway», στο εξωτερικό το παρουσιάζει η Χάιντι Κλουμ, έχει να κάνει με σχεδιαστές ρούχων, είναι talent show.

Μπορεί ένας άνθρωπος να κάνει καριέρα από ένα talent show;
Νομίζω ότι τη σήμερον ημέρα είναι πολύ δύσκολο να κάνεις καριέρα. Τα talent show και τα reality είναι ένας τρόπος να γίνεις γρήγορα γνωστός, χωρίς να πρέπει να τραγουδάς πάρα πολλά χρόνια ή να κάνεις modeling πολλά χρόνια, όπως γινόταν παλιά. Τώρα είναι πιο γρήγορος ο δρόμος για να φτάσεις να γίνεις αναγνωρίσιμος, κι από εκεί και έπειτα είναι στο χέρι σου αν θα κρατήσεις την καριέρα σου.

Τι ερωτήσεις δεν θέλεις με τίποτα να σου κάνουν σε μια συνέντευξη;
Δεν είναι οι ερωτήσεις που με ενοχλούν και ποτέ δεν έχω ζητήσει να μου πουν τι ερωτήσεις θα μου κάνουν. Δεν μου αρέσει καθόλου αυτό, γιατί μετά δεν υπάρχει ουσία, είναι στημένο! Αυτό που βαριέμαι είναι όταν μου κάνουν τις ίδιες ερωτήσεις, που συνήθως έτσι γίνεται. Θα μου άρεσε να έχει μια πρωτοτυπία, να μη με ρωτούν πράγματα που μου τα ρωτάνε συχνά γιατί αλλιώς βαριέσαι. Αν δίνεις και συχνά συνεντεύξεις οι ερωτήσεις είναι λίγο πολύ ίδιες..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου