tunes

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Mιχάλης Ζαμπίδης:"Η φιλοσοφία μου"

«Στην Ελλάδα με ενοχλεί
το γραφειοκρατικό σύστημα
και το απαράδεκτο σύστημα υγείας»



«Το κρούσμα της οικονομικής κρίσης έχει αλυσιδωτή αντίδραση. Πιστεύω και αισιοδοξώ πως τα πράγματα θα ισορροπήσουν πολύ πιο γρήγορα από ότι ακούγεται.»


  160 αγώνες, 3 παγκόσμιοι τίτλοι, 45 εκατομμύρια επισκέψεις στην προσωπική του ιστοσελίδα ironmikezambidis.com, 173.000 φίλοι στο προφίλ του στο facebook !  Αυτό είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής του  παγκόσμιου πρωταθλητή του kick boxing Μιχάλη Ζαμπίδη, γνωστού και ως «Iron Mike». Ποιος είναι όμως ο άνθρωπος πίσω από τον αθλητή;

   Φτάνω στο «Ζambidis club» στη Γλυφάδα, όπου ο Ιron Mike με καλωσορίζει και με ξεναγεί στον χώρο(πού είναι παρεμπιπτόντως τρελή υπερπαραγωγή!)  Περπατώντας στο «σπίτι του» -εκεί περνάει τις περισσότερες ώρες του- αντιλαμβάνομαι ότι για να πετύχεις στον αθλητισμό πρέπει να είσαι τελειομανής, χαρακτηριστικό που ο ίδιος διαθέτει στο έπακρον! Ο Μιχάλης είναι γεννημένος στην Αθήνα και έχει καταφέρει να έχει θαυμαστές Έλληνες όλου του κόσμου, ακόμη και ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με τον αθλητισμό. Με τη συμμετοχή του μάλιστα πέρυσι στο «Dancing with the stars», ένα talent show που φαινομενικά δεν ταίριαζε με το προφίλ του, απέδειξε ότι πολλές φορές αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι το ωραίο ταξίδι και όχι ο προορισμός…

Συνέντευξη: Δήμητρα Μποφυλάτου, αναδημοσίευση από το Glam του Ελεύθερου τύπου της Κυριακής

Θυμάσαι πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι ερασιτεχνικά με το kick boxing  και πως προέκυψε η επαγγελματική ενασχόληση;

   Ασχολούμαι με το Kick boxing από τα 11 μου. Από τότε έχουν περάσει 19 χρόνια. Από παιδάκι ονειρευόμουνα να αγωνιστώ στις μεγαλύτερες διοργανώσεις με τους καλύτερους αθλητές παγκοσμίως και κάπου στα 18 μου το σύμπαν συνωμότησε και οι συγκυρίες με έφεραν απέναντι από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή στη μακρινή Αυστραλία. Στο 12ο γύρο κέρδισα με νοκ άουτ έναν πολύ σημαντικό αντίπαλο και ουσιαστικά από εκεί και πέρα ξεκίνησε η επαγγελματική ενασχόλησή μου με το kick boxing.

Σε λένε Iron Mike. Πόσο απέχει ο αθλητής Μιχάλης Ζαμπίδης από τον άνθρωπο;

Ο μηχανισμός σκέψης μου είναι ακριβώς ο ίδιος (μεθοδολογία, ανάλυση, προσεκτική προσέγγιση, γρηγοράδα  κλπ) αλλά μόνο μέσα στο ρινγκ υποστηρίζω άγρια και επιθετικά στυλ.

Έχεις φτάσει σε σημείο όμως να χτυπήσεις κάποιον εκτός τερέν;

Σε πολύ μικρή ηλικία μου έχουν συμβεί 1-2 σύμβαντα, όμως από εκεί και πέρα μπορεί να έχουν υπάρξει κάποιες εντάσεις τις οποίες  όμως με σωστή διαχείριση τις απέφυγα και φυσικά χωρίς βία.

Ποιες προσωπικές θυσίες έχεις κάνει για να φτάσεις μέχρι εδώ;

Οι θυσίες που έχω κάνει είναι αμέτρητες και σε πολλά επίπεδα. Όμως ανάλογα το κίνητρο… αποδυναμώνονται οι θυσίες. Έτσι και εγώ δεν τις αισθάνομαι ως στέρηση.

Αισιόδοξη προσέγγιση! Ποια ήταν η πιο ευχάριστη στιγμή της ζωής σου και ποια η πιο δυσάρεστη μέχρι σήμερα ;
Έχω ζήσει πολύ έντονες και μοναδικές στιγμές, όμως πιστεύω πως την πιο ευχάριστη στιγμή της ζωής μου δεν την έχω ζήσει ακόμα. Η πιο δυσάρεστη ήταν ένας τραυματισμός που είχα κατά τη διάρκεια ενός σημαντικού αγώνα.

Kάνοντας φλας μπακ στο παρελθόν, θυμάσαι το Μιχάλη Ζαμπίδη μικρό, όταν ήσουν μακριά από προπονήσεις και αγώνες; Τι σου έρχεται στο μυαλό;
Εικόνες από τη γειτονιά μου, όπου μαζευόμασταν με τα υπόλοιπα παιδιά και παίζαμε ανέμελα στο δρόμο, τότε που οι συνθήκες και ο τρόπος ζωής ήταν διαφορετικός  και κάτι τέτοιο μπορούσε να συμβεί, σε αντίθεση με τα σημερινά δεδομένα οπου τα παιδιά δεν μπορούν πια να παιζουν ελεύθερα στους δρόμους.

Σήμερα σε ποια περιοχή της Αθήνας ζεις και τι άλλο θα άλλαζες στη πόλη εκτός από την κίνηση ;
Ζω στην Παλλήνη οπου και απολαμβάνω ακόμα την ησυχία.  Κάτι που με ενοχλούσε αφάνταστα στην πόλη μας ήταν οι δρόμοι κι η απίστευτη κίνηση σ’ αυτούς  και τα ημιτελή αθλητικά  στάδια ή η έλλειψη αθλητικών χώρων γενικότερα . Ευτυχώς όμως, με αφορμή την διεξαγωγή της Ολυμπιάδας έγιναν αρκετά έργα ώστε να βελτιωθεί το οδικό δίκτυο και φτιάχτηκαν στάδια και αθλητικοί χώροι . Όμως γενικότερα στην Ελλάδα με ενοχλεί το γραφειοκρατικό σύστημα και το απαράδεκτο σύστημα υγείας. Αυτά τα δύο σίγουρα θα τα άλλαζα.

Η συνολική οικονομική κατάσταση της χώρας πως σου φαίνεται; Η κρίση σε έχει αγγίξει;
Θεωρώ πως η οικονομική κρίση  έχει αγγίξει τους περισσότερους από εμάς  άλλους λιγότερο κι  άλλους περισσότερο. Έχω δει να αλλάζει η ζωή ανθρώπων χωρίς ουσιαστικά να φταίνε αλλά να πληρώνουν λάθη άλλων και με κάνει να αισθάνομαι πολύ άσχημα . Γνωρίζουμε πως η οικονομική κρίση έχει αλυσιδωτές αντιδράσεις που επηρεάζουν σχεδόν το σύνολο της κοινωνίας αλλά πιστεύω και αισιοδοξώ πως η κακή αυτή κατάσταση θα ισορροπήσει πολύ πιο γρήγορα από ότι αναμένεται.

 Xoρεύοντας με τον Ιron Mike

Φαίνεσαι άνθρωπος χαμηλών τόνων. Πώς αποφάσισες να συμμετάσχεις στο Dancing with the stars;

Να σου πώ την αλήθεια, όταν μου έγινε η πρόταση προβληματίστηκα πάρα πολύ για το αν θα το κάνω. Δεν μπορούσα να με φανταστώ να χορεύω δημοσίως και μάλιστα να κρίνομαι γι άυτο! Επιπλέον η δική μου συμμετοχή θα μπορούσε να θεωρηθεί «κόντρα» ρόλος, σε σχέση με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες. Όμως το γεγονός ότι υπήρχε ο φιλανθρωπικός σκοπός, η προτροπή των ανθρώπων μου και βεβαίως η πρόκληση, με έκαναν να πάρω το ρίσκο και να λάβω μέρος.

Η προβολή ήταν μεγάλη κι εσύ δεν είχες σχέση με τέτοιου τύπου δημοσιότητα. To μετάνιωσες;

Σε καμία περίπτωση δεν το μετάνιωσα. Αντιθέτως αισθάνομαι όμορφα που βοήθησα έστω και λίγο να μαζευτεί ένα αρκετά μεγάλο ποσό και να δοθεί σε παιδάκια που έχουν πραγματικά ανάγκη. Παράλληλα, με γνώρισε ο κόσμος καλύτερα, όχι ως επαγγελματία kick boxer αλλά ως άνθρωπο.

Με ποιους από τους συμπαίκτες σου στο σοου έχετε φιλικές σχέσεις;

Με όλα τα παιδιά από το show έχουμε κρατήσει φιλικές σχέσεις και με τους περισσότερους βρισκόμαστε συχνά ή αραιά σε διάφορα μέρη.

Θα σε ξαναδούμε στη ΤV ή έκλεισες ως τηλεπερσόνα;

Αρχικά, η δουλειά μου δεν είναι στην τηλεόραση και σε καμία περίπτωση δεν θα με χαρακτήριζα τηλεπερσόνα, όμως την δουλειά μου που αφορά τις αθλητικές μου επιδόσεις τη δείχνει η τηλεόραση. Το Dancing ήταν σίγουρα ένα ευχάριστο διάλλειμα και από τη στιγμή φυσικά που μου το επέτρεπαν οι αγωνιστικές μου απαιτήσεις. Από κει και πέρα, «παν μέτρον άριστον».

 Άρωμα γυναίκας

 Ο έρωτας τι ρόλο παίζει στη ζωή σου;
Θεωρώ πως το συναίσθημα είναι το καύσιμο του σώματος και της ψυχής. Οπότε  όπως καταλαβαίνεις, φυσικά παίζει πρωταρχικό ρόλο στη ζωή μου!

Θέλεις δηλαδή  να μοιραστείς τη ζωή σου με μια γυναίκα; Nα κάνεις οικογένεια και παιδιά;
Πιστεύω πως ο κάθε άνθρωπος που θέλει να εξελιχθεί και να ζει μια ποιοτική και δημιουργική ζωή, στο μέγιστο, θέλει να δημιουργήσει μια δεμένη και υγιή οικογένεια.

Eίσαι όμως εύκολος άνθρωπος; Τι παραξενιές έχεις;
Καμία !!!! Νομίζω ότι είμαι ο πλέον αναρμόδιος για να απαντήσω στη συγκεκριμένη ερώτηση. Σίγουρα όμως, θα είχαν να πουν αρκετά οι άνθρωποι που έχω στο στενό μου περιβάλλον … !

Ποια είναι η μεγαλύτερη φοβία σου;
Δεν την έχω εντοπίσει ακόμα και εύχομαι να μην υπάρχει και άρα να μην τη γνωρίσω ποτέ μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου