tunes

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Παιδική χαρά... Α. Παπανδρέου!!!




Tου Kωνσταντινου Zουλα (www.kathimerini.gr)
«Πάρκο Ανδρέα Παπανδρέου». Τα πελώρια γράμματα στην είσοδο της νέας παιδικής χαράς της Νέας Ερυθραίας προκαλούν θυμηδία. Ποιος πολιτικός εγκέφαλος σκέφτηκε να αφιερώσει κούνιες και τραμπάλες στον αείμνηστο, αναρωτήθηκα όταν πρωτοείδα την επιγραφή. Αλλά και ποια ήταν τα κίνητρά του; Να μνημονεύουν οι γονείς το έργο του Ανδρέα στις τυχόν σοσιαλιστικές αναζητήσεις των παιδιών τους ενόσω κάνουν τσουλήθρα; Καθώς ανέκαθεν θεωρούσα ότι στην Ελλάδα έχουμε εξευτελίσει (και) την έννοια της τιμητικής ονοματοδοσίας -δεν υπάρχει πράσινος δήμαρχος που να μην έχει δώσει το όνομα Μελίνα Μερκούρη σε κάποιο «κτίριο πολιτισμού» - η περιέργειά μου με ώθησε να ψάξω στο Ιντερνετ την παιδική χαρά... Ανδρέα Παπανδρέου. Ιδού τι ανακάλυψα:
Το εν λόγω -ωραιότατο κατά τα άλλα- πάρκο που χρηματοδοτήθηκε από τη νομαρχία Αθηνών με 2,5 εκατ. (σαν πολλά μου φαίνονται) ευρώ επρόκειτο να ονομασθεί «Ηβη».
  Την τελευταία στιγμή, όμως, διαφώνησε η πρώην δήμαρχος Νέας Ερυθραίας, κ. Βασιλική Ταμβάκη. Γιατί διαφώνησε; Διότι η κ. Ταμβάκη είχε εκλεγεί την προηγούμενη τετραετία ως αντάρτισσα του ΠΑΣΟΚ και, διαβλέποντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ανανεώσει -επί Γ. Παπανδρέου- τη θητεία της στον καλλικρατικό πλέον Δήμο Κηφισιάς - Ερυθραίας, επιχείρησε να διεκδικήσει πράσινη θέση αντιπεριφερειάρχη, κάνοντας ένα... τιμητικό άνοιγμα στην οικογένεια Παπανδρέου. Χρησιμοποίησε, μάλιστα, ως επιχείρημα την κατοικία του Ανδρέα Παπανδρέου στην Ερυθραία και επέβαλε να λάβει η παιδική χαρά το όνομά του, κάνοντας και μια κίνηση ματ στην τοπική πράσινη οργάνωση που ανέκαθεν την αντιμετώπιζε με επιφύλαξη. Απόδειξη, ωστόσο, ότι το «σχέδιό» της δεν έπεισε ούτε τους Πασόκους είναι ότι στα εγκαίνια του πάρκου δεν παρέστη κανένα μέλος της οικογένειας Παπανδρέου, προφανώς διότι έκριναν ότι ήταν ήκιστα τιμητικό να διαιωνίζουν παλλινωδικές τραμπάλες το όνομα του Ανδρέα.
Δεν θα σας περιέγραφα μια «κλασική» μικροπολιτική ιστορία, αν το Σάββατο δεν μου συνέβαινε το εξής σουρεαλιστικό. Δεν είχε περάσει δεκάλεπτο από την άφιξή μου στην παιδική χαρά, όταν ο φύλακας άρχισε να σφυρίζει διώχνοντας όλα τα πιτσιρίκια, διότι 2 με 5 μ. μ το πάρκο, λέει, κλείνει και τα Σαββατοκύριακα! Στην ερώτησή μου ποιο είναι το νόημα να κλείνει μια παιδική χαρά το μεσημέρι και να ανοίγει χειμωνιάτικα λίγο πριν νυχτώσει, ο σφυρίζων μου αντέτεινε «να είμαι και ευχαριστημένος», διότι και το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής για παιδιά που βρίσκεται τοίχο τοίχο με την παιδική χαρά είναι θεόκλειστο εδώ και ένα μήνα, επειδή δεν έχουν ακόμη ξεμπλέξει οι αρμοδιότητες του Καλλικράτη.
Για να διασκεδάσω την οργή μου, επιστρέφοντας, προσπάθησα να «εξηγήσω» στην 16μηνη κόρη μου ότι και τα δύο πάρκα θα ήταν ορθότερο να τα ονομάσουν «Δήμητρα Λιάνη - Παπανδρέου».
  Διότι εκείνη, αν δεν απατώμαι, είναι που δήλωσε ότι μετά τον Ανδρέα «έκλεισε». Οχι ως παιδική χαρά, ως γυναίκα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου