tunes

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Άκης Πετρετζίκης: «Δεν έχω πάθει εξάρτηση από τη δημοσιότητα»



«Δεν με απασχολεί η δημοσιότητα», δήλωσε ο μεγάλος νικητής του ”Master Chef” και «Ό,τι και να κάνω θα θέλουν να πουν ότι είμαι κωλόπαιδο» είπε μιλώντας για το πρόσφατο περιστατικό που του συνέβη με δημοσιογράφους. «Κωλόπαιδο είμαι με αυτούς που είναι κωλόπαιδα. Δεν υπάρχει όμως περίπτωση κάποιος να μου συμπεριφερθεί με κωλοπαιδισμό και να μείνει στη ζωή μου».  «Το μόνο που θα με πλήγωνε, αν έφευγα, θα ήταν ότι δεν θα μπορούσα να κάνω μάθημα μαγειρικής στο κοινό που μας βλέπει. Το να σταματήσει όμως να φαίνεται το πρόσωπο μου στο γυαλί δεν με νοιάζει καθόλου. Άλλωστε την αναγνωρισιμότητα δεν την είχα και από πριν ώστε να θέλω να την έχω και αύριο». 
    Στην υπέροχη φωτογράφηση της Ναταλίας Δουκουμετζίδη για το περιοδικό “people” τον Άκη “επισκίασε” με τη φουντωτή ουρά του ο Bandy(αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει) ο οποίος ήδη έχει αποκτήσει μετά από τη πρώτη του φωτογράφηση, αέρα “σταρούμπας”. Πλέον θέλει να πηγαίνει βόλτες μόνο στο Κολωνάκι και όχι στον Λυκαββητό, όπως πριν την επαφή του με τη δημοσιότητα, ενώ τώρα καταβροχθίζει μόνο μαγειρευτά και ψητά φαγητά  και αρνείται πλέον τις σκυλοτροφές! Άτιμε Άκη, τον..χάλασες. Σε λίγο θα τρώει μόνο σούσι από το Kiku  και θα μας απειλήσει με έξωση από το loft του στο Λυκαβηττό!

                                             Οι “καψαλιασμένοι γονείς του” 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου