tunes

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

H EΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΚΑΣΤΑΝΗ

αναδημοσίευση από το: star.gr 



«Ο πατέρας μου ήπιε δηλητήριο κάτω από ένα δέντρο... Βεβαίως, άφησε γράμμα. Απευθυνόταν στην μαμά μου, να προσέχει τα παιδιά», εξομολογήθηκε με δάκρια στα μάτια η Ελένη Καστάνη και μίλησε για την αυτοκτονία του πατέρα της όταν εκείνη ήταν 12 ετών, γεγονός που την ώθησε να γίνει ηθοποιός.

Κλαίγοντας και μιλώντας με δυσκολία, η γνωστή ηθοποιός άνοιξε την καρδιά της στην εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη και αποκάλυψε κάτι που μόνο τα πολύ κοντινά της πρόσωπα γνώριζαν.

«Έχασα τον πατέρα μου στην πρώτη γυμνασίου απότομα και με πολύ άσχημο τρόπο... Αυτοκτόνησε. Είναι ένας μεγάλος και βαθύς πόνος που έχω, που δεν κράτησα τον πατέρα μου να μην φύγει», είπε η Ελένη Καστάνη και μίλησε για την ρετσινιά που της είχαν κολλήσει επειδή φορούσε μαύρα.

Συγκλονισμένη, εξομολογήθηκε πως έγινε ηθοποιός όταν συνειδητοποίησε πως ο πατέρας της έδωσε τέλος στη ζωή του επειδή ήταν 52 χρονών και δεν είχε κάνει αυτά που ήθελε στη ζωή του. «Ήταν 4 η ώρα, ξημερώματα. Σηκώθηκα για να λύσω μια άσκηση. Αισθάνομαι τον πατέρα μου να φεύγει και το ένστικτο του μικρού παιδιού με ώθησε να πάω στην πόρτα. Η μάνα μου με ρώτησε που πήγε και εγώ της είπα στην δουλειά του... Πάω στο σχολείο και 12 η ώρα πάω στο σπίτι απ’ το γυμνάσιο για να πάρω ένα τετράδιο. Βλέπω το σπίτι μας γεμάτο κόσμο. Και κατάλαβα ότι ο μπαμπάς μου πέθανε», συνέχισε η Ελένη Καστάνη και τα δάκρια κυλούσαν «βροχή» στο πρόσωπό της. Όπως πρόσθεσε, κάθε φορά που έχει πρεμιέρα νιώθει πως ο πατέρας της της δίνει φως και δύναμη.

«Αναρωτιούνται όλοι γιατί παίζω καλά τα δράματα... Είναι επειδή έχω νιώσει τον πόνο από μικρό παιδί! Και την κωμωδία την παίζω από απόγνωση», κατέληξε η ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου