tunes

Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Αθηναΐς Νέγκα «Θα είχε πλάκα να κερδίσει η Μπεκατώρου»!


  Γεννήθηκε την προτελευταία ημέρα ενος ανυπόφορου καύσωνα. Έκανε τόσο φρικτή ζέστη που  η πίσσα έλιωνε στο οδόστρωμα ενώ όσοι αντιμετώπιζαν καρδιακά προβλήματα ήτανε τέζα, οπότε πώς να μασήσει στη ζούγκλα των media; Ήταν από τα γεννοφάσκια της κομάντο! Μπορεί να μεγάλωσε με τη  Mάγια Mέλλισα,  το  «Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι» και το Πλοίο της Αγάπης όμως όταν ήρθε η ώρα να βγει στην αγορά εργασίας απέδειξε ότι είναι πολύ σκληρή για να…πεθάνει.  Ενώ περνούσε ατελείωτες ώρες στο γραφείο της  και οι εργοδότες της την είχαν για «υπάλληλο του μήνα» εκείνη  έγραφε τις Μικρές Ηλεκτροπληξίες, το βιβλίο της που κυκλοφορεί σημειώνοντας επιτυχία. Στο ευρύ κοινό έγινε γνωστή ως μέλος της κριτικής επιτροπής του  «Just the two of us» και απέδειξε ότι δε χαρίζει κάστανα. Οι υπόλοιποί την ακούγαμε  πολύ πριν το show του Μega στο ραδιόφωνό να δίνει συμβουλές στους απανταχού ερωτευμένους- χωρισμένους-παρατημένους.  Eίναι, μαζί με το Δημήτρη Σκαρμούτσο, η έκπληξη της τηλεοπτικής χρονιάς. Αλλά όπως θα διαπιστώσετε, είναι πολλά πραγματα ακόμη…


Συνέντευξη: Δήμητρα Μποφυλάτου
Glam (Ελ.Τύπος της Κυριακής)
ήχανη.
Τι σε κάνει στη tv να παθαίνεις μικρές ηλεκτροπληξίες;
 
Τίποτα. Είμαι χαρούμενη να βλέπω τηλεόραση όταν κάτι με ενοχλήσει αλλάζω κανάλι-δεν έχω σοβαρό πρόβλημα με κάτι .
 
«Το lifestyle σε κάνει από μηδενικό νούμερο»;
Δεν καταλαβαίνω το life style ως αφηρημένη έννοια ..το χρησιμοποιούν όλοι για πολλά πράγματα και πάντα τους κοιτάζω σαν χαζή..
 
Φοβήθηκες όταν σου έγινε η πρόταση για το "Just the 2 of us" μην τυχόν εκτεθείς;

Ναι, βέβαια ..Περισσότερο ότι δεν θα τα καταφέρω όμως ...
 
Τι είπες όταν σε πρωτοείδες «στο γυαλί» στον εαυτό σου; Τι δεν σου άρεσε;
Α με βρήκα χάλια ...Με μηδενική βελτίωση. Χοντρή, άσχημη, αμήχανη .
  


Πολλά blogs σε ονόμασαν Mάτζικα ντε Σπελ. Εσύ με ποιο καρτούν ταυτίζεσαι;

Το είπαν ποιοι ;Τώρα αυτό αποτελεί κοινή γνώμη-επειδή το έγραψαν 3 άνθρωποι ή και 100;Τι να πω; Ίσως είμαι πιο Ματζικα Ντε Σπελ και λόγω μαλλιών  δεν ξέρω ..Θα μου άρεσε πολύ να είμαι και   Εντνα Μοντ από τους “Απίθανους”-ήταν η μοδίστρα τους .
 
Ποιος είναι η μεγαλύτερη φωνάρα στο Just the Two of us και ποιος απ' αυτούς που πέρασε από το παιχνίδι ήταν κι από κορμί...φωνάρα;
 
Δεν ξέρω, ολό αλλάζουν τα δεδομένα -από κορμί φωνάρα δεν ήταν κανείς πάντως  γιατί όλοι είχαν κάποια φωνή και πολλοί είχαν και κορμί. Με κατέπληξαν οι ικανότητες τους με έκανε να ντρέπομαι το ταλέντο αρκετών έτσι όπως αποκαλύφθηκε ..Θέλω να πω ήταν ωραία έκπληξη μη καταλάβει κάποιος κάτι άλλο και τρελαθούμε ε; 




 
Ποιον θέλεις να δεις νικητή και ποιος πιστεύεις ότι είναι φαβορί;
Θα είχε πλάκα να κερδίσει η Μπεκατωρου.. Δεν ξέρω τι θα γίνει στο τέλος ο κόσμος ψηφίζει και κάνει ο τι γουστάρει τελικά .
 
Γλυκάθηκες με την έκθεση στη τηλεόραση; Θα ήθελες να παρουσιάσεις αργότερα και δική σου εκπομπή;
  Δεν έχω άνεση στην τηλεόραση -έχω περισσότερη στα άλλα ΜΜΕ..
Δεν θα προσπαθήσω να κινηθώ σε ένα χώρο που δεν κατέχω και πολύ .
 
 
Ποιος ήταν ο μεγαλύτερος σπασίκλας στο παιχνίδι;
Δεν μπορώ να ξέρω πραγματικά .Ο πιο μεγάλος σπασίκλας μερικές φορές το παίζει σούπερ-υπερ άνετος ..Τι με νοιάζει ;Δεν θέλω να μου την σπάνε γενικά πάνω  που διασκεδάζω, άλλο ζόρι δεν έχω..
 
 
Γενικά δεν σου αρέσει να ζορίζεσαι απ’ ότι καταλαβαίνω.
Iσχύει ότι το βιβλίο σου «Μικρές Ηλεκτροπληξίες» το έγραψες .στη ζούλα και όχι καθήμενη σε κάποιο μπαλκόνι με θέα στη Μονεμβασιά;
 
Και ναι και όχι ..Αποτελείται από άρθρα από τις στήλες που είχα κατά καιρούς σε περιοδικά από κείμενα...Όλα στη ζούλα τα κάνω στη ζωή μου. Ποτέ κανείς δεν παίρνει χαμπάρι πως γράφω, πως έχω σκυλιά, οικογένεια, ραδιόφωνο, δουλειά σε περιοδικό κτλ.. Είναι αστείο,  ίσως δεν μιλάω πολύ για τίποτα ..

Γιατί, είσαι μετριόφρων;

Από αμηχανία και χαζομάρα μάλλον      
 

Κεφάλαιο  οικογένεια


Πριν μείνεις έγκυος πίστευες ότι είσαι πλασμένη να γίνεις μάνα ή ήταν κάτι που δεν σε απασχολούσε;
 
Δεν με απασχολούσε, το ξέρουν όσοι με γνωρίζουν καλά ..Ήμουν χαρούμενη εργένισσα και είμαι χαρούμενη μαμά...Και τα δυο είναι το ίδιο σημαντικά κομμάτια του χαρακτήρα μου ..Ποτέ δεν θα εγκαταλείψω κανένα από τα δυο.
 
Και ύστερα με την εγκυμοσύνη σου ήρθαν οι μέλισσες;
Ναι ..Τι να πω εδώ; Δεν έγινε κάτι κοσμοϊστορικό. Κάπως συνεννοηθήκαμε και είπαμε πως είναι καλή ιδέα και ήρθε πάνω που το συζητούσαμε . Δεν το οργανώσαμε ,δεν το αποφύγαμε .Το καλέσαμε και μας επισκέφθηκε ..
 
Θέλεις να κάνεις μεγάλη οικογένεια;
Δεν ξέρω ,θα ήθελα να μπορούσα να έχω τη δυνατότητα να κάνω ο τι μου κατέβει στο κεφάλι, η μεγάλη οικογένεια είναι δύσκολη ..Βλέπουμε .
 
Πότε αποφάσισες για πρώτη φορά ότι δεν θέλεις να ντυθείς νυφούλα;
Δεν νομίζω ότι το αποφάσισα.. Δεν έτυχε να είναι σε αυτά που ονειρευόμουν -δεν έχω θέμα με τον γάμο-δεν έχω πρόβλημα.. Βαριέμαι ίσως ..Ντρέπομαι; Καλεσμένους και τέτοια-δεν έχω και την επιθυμία ..
 
Διαβάζοντας  μια συνέντευξη που έδωσες μαζί με το Χάρη(το σύντροφό σου)  μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι ο σεβασμός είναι ίσως ένα από τα βασικά συστατικά της σχέσης σας. Ισχύει; Tί ήταν αυτό που σε «τράβηξε» όταν γνωριστήκατε για πρώτη φορά;
 
Προσπαθούμε .Άνθρωποι είμαστε. Μη πω κάτι βαρύγδουπο. Με τράβηξε που ήταν πολύ πιο δυναμικός από μένα ,ικανός εκεί που εγώ δεν μπορώ να είμαι και που με διεκδίκησε  με θάρρος .

Iσχύει ότι μια φορά ενώ είχες κόσμο στο σπίτι έπιασε  φωτιά η κουζίνα του σπιτιού σου» και με απόλυτη ηρεμία το ανακοίνωσες στους καλεσμένους σου. Πώς τα κατάφερες; Σου αρέσει να παίζεις με τη φωτιά;
 
Φοβάμαι τη φωτιά .Είμαι ψύχραιμη όμως. Δεν μου έχει συμβεί ευτυχώς πολλές φορές .

 Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι νέες γυναίκες όταν γνωρίζουν ένα νέο σύντροφο;
Περιμένουν πολλά. Επενδύουν πολλά στη σχέση. Η σχέση δεν δίνει νόημα στη ζωή σου, η ζωή σου δίνει νόημα στη σχέση. Κάνεις και μια ευχή  γιατί είναι εύθραυστες οι σχέσεις .Θέλουν φροντίδα να μην τις τραυματίσεις ..


Τι δεν ξέρετε για μένα;



Είμαι ανώριμη
 
Είμαι παθολογικά ακατάστατη αλλά παραδοξως τρομαχτικά πειθαρχημενη σ όλα τα άλλα
 
Δεν έχω αλλάξει πολύ φατσικά από τότε που ήμουν παιδί
 
Ξέρω τα πάντα για τους σκύλους .
 
Μπορώ να πείσω κάποιον εύκολα πως έχει άδικο.
 
Θυμώνω πραγματικά  παρά  πολύ σπάνια, μια φορά στα δυο τρία χρόνια αλλά τότε είμαι πολύ αποφασισμένη και ίσως επικίνδυνη
 
Ξυπνάω πολύ εύκολα οτι ώρα μου πεις και έχω πάντα κέφια το πρωί

Αγαπώ πολύ να δουλεύω
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου