tunes

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Μιχάλης Χριστοφοράκος: «Μου λείπουν οι φίλοι μου, ο θρύλος και το αιγαίο»




 πηγή Πρώτο Θέμα
του Χρηστου Μπόκα

Απόδοση - eventcrashers:



Μια αποκαλυπτική συνεντευξη έδωσε στο "Πρώτο Θέμα" ο Μιχάλης Χριστοφοράκος και αποκάλυψε ότι του λείπει το γήπεδο και τα ουζάκια που έπινε στο...Αιγαίο .
«Προσπαθώ να ξαναφτιάξω τη ζωή μου. Πέρασα έναν δύσκολο χρόνο εδώ στη Γερμανία. Μου λείπει η Ελλάδα. Μου λείπουν οι φίλοι μου, οι Κυριακές στο “Καραϊσκάκη” με τον Ολυμπιακό, το Αιγαίο...  είπε ο άνθρωπος που έναν χρόνο τώρα αναστατώνει τη χώρα και τον πολιτικό κόσμο με την αποκάλυψη της υπόθεσης Siemens.
Όσο για τη "ταμπακιέρα" της υπόθεσης? Παραμένει σφίγγα και υιοθετεί τη ρήση "Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε" : «Δεν μιλάω για την ουσία του θέματος γιατί είμαι κατηγορούμενος και έχω το δικαίωμα της σιωπής», είπε στους βουλευτές που βρέθηκαν στο Μόναχο για να τον εξετάσουν. Το ίδιο είπε και σε εμάς όταν τον συναντήσαμε σε ένα μπιστρό στα προάστια του Μονάχου, στη γειτονιά όπου ζει. «Εχω εντολή από τον δικηγόρο μου να μη μιλήσω γιατί είμαι κατηγορούμενος. Να ξέρετε όμως ότι, παρά τα όσα λέγονται, οι βουλευτές σε κάποιες ερωτήσεις πήραν πολύ σημαντικές απαντήσεις. Κυρίως για το θέμα των δωροδοκιών και των σχέσεων με πολιτικούς...».


Αποσπάσματα από τη συνέντευξη

Εμείς θα σας αποκαλύψουμε όχι τί είπε ο Herr Χριστοφοράκος αλλά τί εννοούσε...


-Δεν ζείτε σε ξενοδοχείο πλέον...
σημαίνον- "Ετσι είναι. Εχω φτιάξει το σπίτι μου εδώ. Και θα σας παρακαλούσα να μη δημοσιοποιήσετε τη διεύθυνσή μου".  
( σημαινόμενο- "Δεν αντέχω αλλες ανθοδέσμες και μηνύματα θαυμαστριών. Πείτε τους να τα στείλουνε στη διεύθυνση του Σάκη Ρουβά στο Ελλαντα")




-Πώς είναι η ζωή σας στη Γερμανία. Ποια η καθημερινότητά σας; 
σημαινον "Κυκλοφορώ, συναναστρέφομαι με τους φίλους μου και όποτε μπορώ παρακολουθώ μια καλή παράσταση στην Οπερα του Μονάχου. Δεν ήταν πάντα έτσι όμως. Ο πρώτος χρόνος στο Μόναχο ήταν αρκετά σκληρός".  

( σημαινόμενον  "Το Μόναχο δεν έχει μεγάλους καλλιτέχνες στη μουσική του σκηνή όπως η Σαμπρίνα και ο Δασκουλίδης και ζηλεύω πολύ που δεν ήμουν στην έναρξη της Τζούλιας Αλεξανδράτου να της πετάξω γαρούφαλλα")


-Τώρα, που τα πράγματα είναι καλύτερα για εσάς, δεν σας λείπει η Ελλάδα;
 Μου λείπει αρκετά και θα ήθελα να επιστρέψω, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ. Αυτό που μου λείπει περισσότερο είναι οι φίλοι μου, οι Κυριακές στο «Καραϊσκάκη» με τον Ολυμπιακό και το Αιγαίο.  (Θέλω να πετάξω μια μολότοφ αλα γκράτσια. Όχι άλλα  Wurst! Θέλω ουζάκια και ταμ τι ρι ρι!)

-Τι συζητάτε με τα παιδιά σας για την όλη υπόθεση; Σας ρωτούν; Τι τους λέτε; Γενικά τι συμβουλές τους δίνετε; 
 σημαίνον-  "Θα ήθελα να τους πω πολλά αλλά το αποφεύγω.... Το μόνο που τους συμβουλεύω είναι να βάζουν κόκκινες γραμμές και να μην τις παραβαίνουν, ώστε στο τέλος να μπορούν να κοιτάξουν το πρόσωπό τους στον καθρέφτη.  (σημαινόμενον. Τώρα μεράκλωσα! Α ρε Νατασσώ!)     http://www.youtube.com/watch?v=fzxFIybYONM







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου