tunes

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Λευτέρης Πανταζής "δυστυχώς δε μού 'κατσε γκέι ως τώρα"...


πηγή :ΕΓΩ
Μία πραγματικά αποκαλυπτική συνέντευξη δίνει ο Λευτέρης Πανταζής μιλώντας για όλες τις ακραίες εμπειρίες που έχει ζήσει στα τόσα χρόνια καριέρας του. Στην ερώτηση αν τον έχουν φλερτάρει γκέι, ο τραγουδιστής με ειλικρίνεια παραδέχεται πως έχει συμβεί και προσθέτει: «Δεν τους παρεξηγώ, και κανά δύο φορές να σου πω την αλήθεια, μου άρεσαν, με τράβηξαν. Είχαν κάτι το ερωτεύσιμο. Να σου πως την αμαρτία μου, μια φορά είπα «θα το κάνω», αλλά δεν έκατσε. Το όνομά του ήταν Βαγγέλης και ήταν χορευτής. Ήταν ερωτευμένος μαζί μου. Η προσέγγισή του ήταν τέτοια που δεν μπορούσα να μην του δώσω προσοχή. Ήμουν πιτσιρικάς, 18 χρονών. Κάθε βράδυ έφερνε την παρέα του από το θέατρο! Τελικά δεν έγινε τίποτα. Αυτό κράτησε τρία χρόνια. Ήταν τόσο ευγενικός και συναισθηματικός που ντρεπόταν να μου μιλήσει. Κοκκίνιζε!». Τι γίνεται όμως με τις γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή του; Ο ίδιος αποκαλύπτει: «Είναι ευλογία που έχω πάει με πολλές γυναίκες. Υπολογίζω ότι είναι διακόσιες!»

1 σχόλιο: