tunes

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Γιάννης Μποσταντζόγλου: «Δεν έχω τη δυνατότητα να βοηθήσω τα παιδιά μου»





Η τραχιά μορφή του και η βαριά φωνή του είναι στοιχεία που τον χαρακτηρίζουν, αλλά και που λειτουργούν ως άμυνα στην ευαισθησία της ψυχής του.


Ο λόγος για τον Γιάννη Μποσταντζόγλου. Ο ηθοποιός μιλά σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει αλλά βάζει και τέλος στις φήμες που τον θέλουν να χωρίζει. «Δεν έχω τη δυνατότητα να βοηθήσω τα παιδιά μου. Είμαι χιλιοχρεωμένος. Άνοιξα ένα μαγαζί και αναγκάστηκα να το κλείσω γιατί βρέθηκα χρεωμένος με 150.000 ευρώ. Μαζεύω από δω, μαζεύω από κει και περιμένω μπας και μου κάτσει καμιά καλή και δώσω έναντι στα χρωστούμενα».


Ο ίδιος μεταξύ άλλων μιλά και για τις φήμες που τον θέλουν να έχει χωρίσει από την σύντροφο του Δήμητρα Παπαδήμα. «Δεν χωρίσαμε. Απλώς ο καθένας έχει το χώρο του για να μην έχουμε οξύνσεις. Είμαστε μαζί. Δεν είμαστε παντρεμένοι, αλλά έχουμε ο καθένας από ένα διαζύγιο και ξέρουμε το «πακέτο» του να μένεις κάτω από την ίδια στέγη και να είσαι σε καθημερινή τριβή. Να είμαστε καλά, να πηγαίνουμε παρακάτω».


Πηγή: Ciao,   www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου