tunes

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Νένα Μεντή: «Άφησα την δουλειά μου για τον τζόγο»



   Από τις «Τρεις Χάριτες» μέχρι το «4» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη  έχει αποδείξει την αξία της ως ηθοποιός. Σε συνέντευξη της στο «Εγω WEEKLY» η Νένα Μεντή μίλησε για το πάθος που είχε στο παρελθόν με το τζόγο και αποκάλυψε γιατί δεν παντρεύτηκε.

 Ποια η σχέση σας με τα χρήματα;
«Δεν τα εκτιμώ καθόλου. Όταν έρχονται, είναι καλά, όταν όμως δεν τα έχω, δεν με ενδιαφέρει. Έχω ζήσει πολύ δύσκολες εποχές, καθώς προέρχομαι και από μια πολύ φτωχή οικογένεια»
- Εσείς έχετε πάθη, όπως η Ευτυχία;
«Ναι, είχα, ακριβώς το ίδιο. Έπαιζα χαρτιά. Και τώρα παίζω, αλλά πλέον ως χόμπι. Στο παρελθόν , είχα παρατήσει το θέατρο και ασχολιόμουν μόνο με αυτό»
- Την παράσταση «Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου» τη θεωρήσατε ρίσκο;
«Όχι. Καταρχάς, δεν φοβάμαι τίποτα, κανένα ρόλο. Είμαι πολύ τολμηρή»
- Κανείς δεν γνωρίζει την προσωπική σας ζωή, ότι δηλαδή είστε παντρεμένη και έχετε μια κόρη.
«Δεν είμαι παντρεμένη. Με τον άντρα μου, ζούμε μαζί εδώ και 33 χρόνια και έχουμε μια κόρη»
- Γιατί δεν παντρευτήκατε;
«Δεν πιστεύω στο γάμο. Όταν το είπα στον άντρα μου, είχε και εκείνος, χωρίς να το γνωρίζω την ίδια άποψη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου