tunes

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Λυδία Παπαιωάννου: «Δεν έφυγα από το Mad για τα χρήματα»



Τους λόγους που αποχώρησε από το Mad μετά από επτά χρόνια, εγκαταλείποντας την εκπομπή της, αποκάλυψε η Λυδία Παπαιωάννου. Μιλώντας σε τηλεοπτική της συνέντευξη, η παρουσιάστρια και μέλος της κριτικής επιτροπής του Just the two of us δήλωσε: «Όλα όσα ακούστηκαν για την αποχώρησή μου από το Mad, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Δεν είχα κανένα οικονομικό πρόβλημα» είπε η ίδια και συνέχισε: «Δυστυχώς δεν έχω καθόλου χρόνο, όχι λόγω της δουλειάς μου στο Mega (Just the two of us) αλλά εξαιτίας άλλων δουλειών που κάνω (αρχισυνταξία σε περιοδικά κτ.λ). Για μένα το Mad είναι το σπίτι μου, η οικογένειά μου. Η απόφασή μου να φύγω από το Mad, ήταν κοινή, μαζί το συζητήσαμε.»
Πηγή: Star
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου