tunes

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΚΛΕΛΙΑ ΡΕΝΕΣΗ " Ο ΚΑΠΟΥΤΖΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΑΛΑΙ ΛΑΜΑ"

Στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» μίλησε η Κλέλια Ρένεση και αποκάλυψε αν έχει κάνει ψυχανάλυση, αν έχει δεχθεί ανήθικη πρόταση και για το αν θα έκανε την υπέρβαση για κάποιον έρωτα.

«Έχω κάνει ψυχανάλυση, σε πιο μικρή ηλικία, γύρω στα 20, γιατί δεν αισθανόμουν καλά, δεν είχα έναν ζωντανό πυρήνα να με καθοδηγεί και χρειαζόμουν κάποιον καθρέφτη ουσιαστικά να με καθοδηγεί» παραδέχτηκε

Εξομολογήθηκε όμως πως έχει δεχθεί στο παρελθόν ανήθικη πρόταση, «Άμεσα δεν έχω λάβει ανήθικη πρόταση, εμμέσως όμως ναι έχω δεχθεί». Καθώς εξήγησε πως θα μπορούσε να τα παρατήσει όλα για έναν έρωτα, «Θα παρατούσα τα πάντα αν μου είχε ζητηθεί.  Δεν μου έχει ζητηθεί όμως. Προς το παρόν δεν έχω ζήσει το μεγάλο πυροτέχνημα, πάντα το timing  ηταν κακό, είτε ο ένας θα είχε πολύ ένταση είτε ο άλλος. Μόνο μικρές σπίθες»

Δεν θα μπορούσε όμως να μην σχολιάσει και τον συμπρωταγωνιστή της στο θέατρο, Γιώργο  Καπουτζίδη, με αφορμή τα σχόλια που έχει δεχτεί για το «Just The Two Of Us»: «Είναι σαν τον Δαλάι Λάμα. Δεν τον έχω δει ποτέ αγχωμένο. Τα πάντα τα αντιμωτωπίζει με ευκολία και ηρεμία»
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου