tunes

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

MIMH NTENΙΣΗ: «Η Μαριτίνα είναι εκδικητική»


 Η Μιμή Ντενίση έδωσε συνέντευξη στο «Πρωινό Mou” και δεν δίστασε να πει για τη κόρη της: «Η Μαριτίνα είναι εκδικητική. Τη βλέπω πως αν της κάνει κάτι κάποιος, ή σε μένα, λέει πως δεν θέλει να του ξαναμιλήσει και ότι το κρατάει. Εγώ δεν είμαι έτσι, ξεχνάω, δεν κρατάω κακία. Αυτό το παιδί είναι πανέξυπνο, μου δίνει συμβουλές για τη μόδα και τα προσωπικά μου».
 Eίναι και πάλι ερωτευμένη; Aπαντάει χωρίς περιστροφές:  «Έχω κάνει μία καινούρια αρχή. Η ζωή για να έχει ενδιαφέρον πρέπει μετά από μία λανθασμένη επιλογή να ξεκινάς πάλι από την αρχή. Στη ζωή δεν πιστεύω πως υπάρχει αποτυχία γιατί δεν είναι κάτι που ελέγχεται. Τώρα, μόλις πήρα το διαζύγιο, δεν έχω κάτσει να σκεφτώ για ένα νέο γάμο. Πριν ξεκινήσω τη σχέση μου με τον Μανώλη Κυπριανίδη δεν τσέκαρα το μητρώο του. Δεν βάζω τη λογική σε πρώτο πλάνο. Λειτουργώ με το συναίσθημα. Δεν ξέρω αν θα είχα παντρευτεί, αν δεν είχα βάλει τη λογική για το παιδί μπροστά. Δεν είμαι ένας συμβατικός άνθρωπος, δεν θέλω δίπλα μου έναν άνδρα γιαλαντζί. Με τον Μανώλη όμως γνωριζόμαστε από παλιά, από το σχολείο. Έτυχε να ξαναβρεθούμε τώρα».




 Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στον  παλιοφιλό της Λάκη Λαζόπουλο: «Δεν μπορώ να εξηγήσω εγώ γιατί ένας άνθρωπος ασχολείται μαζί μου μετά από τόσα χρόνια. Δεν είναι ένας άνθρωπος που είπε κάτι σήμερα για μένα και αύριο θα ξεχαστεί. Κοντεύουμε τα 20 χρόνια. Το να διακωμωδήσεις έναν άνθρωπο είναι το μόνο εύκολο πράγμα, και μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε. Η αδικία όμως που έχει κάνει σε μένα είναι τόσο μεγάλη και γι' αυτό δεν απαντάω. Κάποιος που έχει μία εκπομπή και σχολιάζει όλο το σύμπαν και μιλάει για κάποιον ο οποίος δεν έχει βήμα για να μιλήσει, είναι άδικο. Δεν πιστεύω πως εμπεριέχει σάτιρα, εμένα μου έχει πει τα πάντα. Απλά θα έπρεπε να καταλάβει κάτι από τη στάση μου απέναντί του. Εγώ δεν γελάω με τον Λαζόπουλο. Δεν είναι το στιλ τού χιούμορ που θα με διασκεδάσει».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου