tunes

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΤΣΟΥΚΑ “Έχω δει σε τυπωμένα εξώφυλλα περιοδικών να αυξομειώνεται ως δια μαγείας το μπούστο μου και το ντεκολτέ μου”





“Αλλά δεν έχω αισθανθεί ποτέ ότι έχω κάνει σέξι φωτογράφηση” είπε στο Τασό Θεοδωρόπουλο και το “Big Fish” η Δήμητρα Ματσούκα σε μια συνέντευξη που είπε.. τα πάντα όλα!  “Στον έρωτα πρέπει να σεβόμαστε και να επιθυμούμε τον άλλον. Να διατηρήσουμε την ιδανική εκδοχή του στα μάτια μας. Στον έρωτα δεν επιτρέπονται όλα”   δήλωσε και  απάντησε επίσης στο  αν την ενοχλεί ο χαρακτηρισμός του sex symbol. “Δεν ενοχλούμαι. Ας γίνεται αντικείμενο κουβέντας, αρκεί να μην είμαι μπροστά. Ή αντικείμενο συνέντευξης, αρκεί να μην είμαι εγώ η συνεντευξιαζόμενη. Αντικείμενο φωτογράφησης ή γυρίσματος δεν έχω πρόβλημα, αρκεί να θαυμάζω τον φωτογράφο ή τον σκηνοθέτη” εξηγεί.



  Εμείς θεωρούμε πάντως ότι η Δήμητρα είναι πολυ  κούκλα για τις “Κούκλες” του Mega, υποψιαζόμαστε ότι πρέπει να πάει στις “Κούκλες” (drag queen shows) γιατί θα περάσει σίγουρα καλύτερα με τα κορίτσια απ ‘οτι περνάει με τη Λίνα Σακκά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου